Skocz do zawartości

Pablo2506

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablo2506

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Tabor Wielki /Berlin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pablo2506

2

Reputacja

  1. Ciąg dalszy perypeti z laserem. Wymieniłem laser bo była informacja że nie czyta płyty, ale po wymianie jest to samo. Nawigacja jest spolszczona. Przy rozłożonym ekranie pisze , że płyta źle włożona. Po zamknięciu pisze nie mogę odczytać płyty, proszę sprawdź płytę. Płyta się kręci, a po chwili przestaje i jest błąd. Laser sam wymieniałem, przeczyściłem isopropanolem Czy to wina napędu ?
  2. Dziękuję za odpowiedź, Już próbowałem , ale wyskakuje błąd LOG-01-011-xxx-xxx.CSV: Ten plik nie wygląda na plik z VCDS. Akceptowane są wyłącznie niemodyfikowane pliki z VCDS/VAG-COM.
  3. Proszę o podrzucenie linku do opisu jak w temacie gdzie i jak wrzucić logi.
  4. Dzięki, nie wiedzałem ,że jest coś takiego do b7 stworzone. Mam jeszcze pytanie , czy ktoś się orietuje dlaczego u mnie przy zadanym cisnieniu 2.35 bara informacja o spadku ciśnienia jest dopiero poniżej 1.85 bara, a przy pompowaniu znika dopiero po osiągnięciu 2.3 bara. Z ciekawości sprawdziłem czy poinformuje mnie o zbyt dużym ciśnieniu pompowałem do trzech barów i nic. Rozumiem , że ostatnimi czteroma miejscami kodowania ustawia się żądane ciśnienie. To dlaczego w blokach pomiarowych mam wszedzie .35
  5. A orientuje się ktoś czy z jest możliwość kontroli w którym kole jest za małe ciśnienie ? nie biorąc po uwagę VCDS
  6. A są drzwi równo ze słupkiem ? W teori powinny był milimetr głębiej od elementu poprzedzającego. Właśnie dla zmniejszenia szumu z wiatru opływającego pojazd , wody i może aerodynamiki.
  7. To jest nadkole na prawą stronę ostatnia cyfra 2 oznacza prawą stronę. A na lewą stronę jest z cyfrą 1. Słyszałem , że tak jest w większości.
  8. A gdzie się podłączyć ,żeby było po CLH? Rozumiem że do modułu świateł, a która kostka i piny?
  9. Ja miałem ,też tak ,że nie było reakcji rozrusznika. Przyczyną był przegryziony kabel przez łasicę ?‍♂️ który idzie do rozrusznika , najprawdopodobniej ze stacyjki. Miałem błędy , ale żaden z twoich. czytałem ,że to może być też wtyczka stacyjki lub elektromagnes.
  10. Ja miałem ,też tak ,że nie było reakcji rozrusznika. Przyczyną był przegryziony kabel przez łasicę ?‍♂️ który idzie do rozrusznika , najprawdopodobniej ze stacyjki. Miałem błędy , ale żaden z twoich. czytałem ,że to może być też wtyczka stacyjki lub elektromagnes.
  11. Pablo2506

    odkrecenie śrub jarzma

    Te górne/krutsze dałem z sześciokątem, dolnych nie dostałem. Już tak samo myślałem rozbierając to , gdy jedna śruba nie chciała współpracować. Ale mi chodzi oto czy te śruby samozabezieczające można wymieniać na zwykłe ?
  12. Pablo2506

    odkrecenie śrub jarzma

    A te śruby mają poszerzone powierzchnie z takimi promienowymi gabrkami gdzie przylega do zwrotnicy, a zakładacie zwykłe z podkładką ? Czy są jakieś z takim poszeżeniem u was dostępne? W sklepie był m10x1.25 ale bez tej podkładki która jest częścią śruby
  13. Jak bym ją miał to bym się o te numer nie pytał. Jaki koszt tego jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...