Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala, błąd G81


A4-Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Wiem że tematy o padniętym czujniku już były ale ja mam taki problem że silnik ma odcięte paliwo i wogóle nie zapala :facepalm: silnik kręci bardzo szybko a po podpięciu VAG'a błąd:

00539 - Fuel Temperature sensor (G81)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Temperatura paliwa wg. wskazań -5,6 stopnia gdy temp. na dworze +10 stopnia :facepalm:

Nie znam się i nie wiem jaki ma wpływ to na odpalanie ale mi auto nie odpala :kwasny:

Napięcie na nastawniku 0,7..V czyli luty trzymają

**uj wie co zaś mu odwaliło :kwasny:

silnik 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie ustaw na 0.760 ( jesli potafisz ) i podaj + z aku na zawor odcinający ,jest przed nastawnikiem ,jak odpali to juz wiesz co sie zrypało :hi:

a bład czujnika .hmmm.... byc moze masz wsadzony nie ori i poprostu sie przepalił ,koszt nowego bosch 50zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp paliwa ma wpływ na regulacje dynamicznego kata wyprzedzenia wtrysku. (wysterowanie N108). Na odpalanie ma wpływ statyczny kat ustawiony na pompie.

Sprawdz czy paliwo rzeczywiście nie idzie na wtryski. Tak na szybko to możesz podac niezależne napiecie na N109 i zobaczyć jaki efekt. Widzialem już taki przypadek, ze N109 zawsil, a bledu nie wywalilo.

Z tym szybkim kręceniem to co masz na myśli? Kreci nienaturalnie szybko jakby kompresji nie było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie ustaw na 0.760 ( jesli potafisz ) i podaj + z aku na zawor odcinający ,jest przed nastawnikiem ,jak odpali to juz wiesz co sie zrypało :hi:

a bład czujnika .hmmm.... byc moze masz wsadzony nie ori i poprostu sie przepalił ,koszt nowego bosch 50zl