Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BKE to 115KM bez DPF a BRB 116KM z DPF


destroyed22

Rekomendowane odpowiedzi

Bierz BKE jeśli uda Ci się znaleźć, brak dpfa to brak problemów gdy np jeździsz w większości po mieście.

Sam mam BRB z dpfem i żadnych problemów a nalatane już 266 tys km :)

Zaletą dpfa jest absolutny brak dymienia na czarno i niech nikt nie mówi że sprawny bke nie zakopci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie bzdur :facepalm:.

BRB również jest w wersji bez DPF, sam mam takiego.

Dwa tematy niżej, pewnie nie widać go było: http://a4-klub.pl/1-9-196/fabrycznie-dpf-to-mozliwe-314232/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz bke to pewnie 2005, max 2006 rok jeśli myślisz że ktoś kupił to auto żeby stało jesteś w błędzie 9lat x min 40 tys wychodzi 360tys i daj mu boziu żeby tylko tyle miał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kazdy jezdzi 40Tom na rok. Moj byl jezdzony w audi 3,5 roku i mial 57tkm. Stan byl super, Tylko ze w miare goly, ale Bez dpf i Euro 4. rejestracja 09/2004. Teraz Ma 185tkm i chodzi, chociaz mialem dwa razy notlauf bo Turbo sie zawiesilo. jak bedzie 300tkm idzie na sprzedarz.

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne mając diesla żeby nie robić, krótkich odcinków - szczególnie w zimie, przebieg roczny to sprawa drugorzędna dla aut używanych, sam miałem BRB bez DPF, dobry motorek - sprawdzić broki po zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z 1500 na obrotach pasuje miec i starac sie unikac jazdy na 1000obr/min, lepiej go nie butuj na zimnym.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie musisz jeździć szybko czy nie wiadomo jak długie trasy.

Sekretem niezamulonej turbiny to trzymanie auta na poziomie 1900 obr/min na każdym biegu.

A więc możesz jeździć 30 km/h przez cały rok i nie zamulisz nigdy auta pod warunkiem, ze jadąc na dwójce trzymasz obroty na tym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim złapie 70stC to spokojnie do 2000obr/min, a przy rozgrzanym silniku do 90stC nie oszczędzaj prawej nogi(nie mówię tu o hamowaniu). Pamiętaj o wystudzeniu turbiny po ostrzejszej jeździe, dobrym paliwie i wymianach eksploatacyjnych na czas i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...