nike166 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Witam forumowiczow Jestem na forum nowym użytkownikiem ale mam pojęcie o mechanice także mysle ze bedzi sie nam dobrze wspolpracowac. Zakupilem 3 dni temu swoje pierwsze audi i wiadomo jak to przy używanym samochodzie nie wszystko jest w idealnym stanie i nurtuje mnie jeden problem otóż po odpaleniu samochodu słychać w środku wycie silnika przy dodaniu gazu wycie sie nasila i mysle ze to któreś łożysko bo podobnie mial znajomy w swoim oplu i u niego bylo to łożysko . Czy macie jakieś sugestie co do tego i mozecie mi doradzić z którego łożyska moze dochodzić ten intrygujący dźwięk ,moze ktoś mial podobny przypadek lub ktoś wie jak to sprawdzić ? Pozdrawiam
neoxpl Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Kolego sciagnij pasek i pokrec recznie wszystkim i zobacz co szoruje, 5 minut roboty a moze znajdziesz winowajce. Badz jesli posiadasz stetoskop to przykladaj sama rurke i osluchaj wszystko. Najlepiej wlozyc kawalek ucietej antenki do gomowej rurki zamiast glowicy. Slychac nawet jak wtryskiwacze cykaja
nike166 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Okej zrobię jak mówisz , a jak tu sie w ogóle ściąga pasek, bo miałem już taki pomysł ale wiadomo w audi silniczek jest w innej pozycji i dostęp też już inny
neoxpl Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Odchylasz napinacz paska i blokujesz go jakims wkretem czy czyms podobnym i sciagsz. Jak napinacz wyglada znajdziesz na alledrogo :-).
Labiel Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Łatwo powiedzieć Może w 1,6 jest więcej miejsca ale w 1,8/1,8T trzeba się nieźle nakombinować żeby zablokować napinacz.
nike166 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Właśnie nie moglem tego zablokować i nadal nie wiem co tak wyje ...
Rafał83 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 na napinacz zakłada się z góry klucz płaski 17albo 19 o ile dobrze pamiętam i wtedy go odciągasz i musisz zablokować
Labiel Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 na napinacz zakłada się z góry klucz płaski 17albo 19 o ile dobrze pamiętam i wtedy go odciągasz i musisz zablokować 17 z tego co pamiętam. Ale uwierz mi, to nie jest takie łatwe bo cholernie mało miejsca jest między rozrządem a chłodnicą.
nike166 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udało mi sie zdjąć pasek i pompa od wspomagania chodzi cicho i lekko , alternator też , do napinacza paska sie nie dostałem ręką ale on też moze sie zużyc? wydaje mi sie ze koło napedzajace wiatrak chłodnicy chodzi tak jakby scislo ale moze tak powinno być ? co Wy na to ?
Labiel Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Łożysko napinacz jak najbardziej może się zużyć. Sam ostatnio wymieniałem.
nike166 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A jak to u siebie stwierdziles , jak zachowywało sie owe kółko bez paska jak nim kreciles ?
Labiel Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Przy aucie tyle grzebałem że znam jego każdy element i stan w jakim się znajduje Napinacz miałem słaby, popiskiwał od czasu do czasu. Jak się wyjmie i zakręci to od razu słychać że łożysko szumi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się