Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie z komory silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow :)

Jestem na forum nowym użytkownikiem ale mam pojęcie o mechanice także mysle ze bedzi sie nam dobrze wspolpracowac. Zakupilem 3 dni temu swoje pierwsze audi i wiadomo jak to przy używanym samochodzie nie wszystko jest w idealnym stanie i nurtuje mnie jeden problem otóż po odpaleniu samochodu słychać w środku wycie silnika przy dodaniu gazu wycie sie nasila i mysle ze to któreś łożysko bo podobnie mial znajomy w swoim oplu i u niego bylo to łożysko . Czy macie jakieś sugestie co do tego i mozecie mi doradzić z którego łożyska moze dochodzić ten intrygujący dźwięk ,moze ktoś mial podobny przypadek lub ktoś wie jak to sprawdzić ?

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Kolego sciagnij pasek i pokrec recznie wszystkim i zobacz co szoruje, 5 minut roboty a moze znajdziesz winowajce. Badz jesli posiadasz stetoskop to przykladaj sama rurke i osluchaj wszystko. Najlepiej wlozyc kawalek ucietej antenki do gomowej rurki zamiast glowicy. Slychac nawet jak wtryskiwacze cykaja ;)

Opublikowano

Okej zrobię jak mówisz , a jak tu sie w ogóle ściąga pasek, bo miałem już taki pomysł ale wiadomo w audi silniczek jest w innej pozycji i dostęp też już inny :)

Opublikowano

Odchylasz napinacz paska i blokujesz go jakims wkretem czy czyms podobnym i sciagsz. Jak napinacz wyglada znajdziesz na alledrogo :-).

Opublikowano

Łatwo powiedzieć :decayed: Może w 1,6 jest więcej miejsca ale w 1,8/1,8T trzeba się nieźle nakombinować żeby zablokować napinacz.

Opublikowano

Właśnie nie moglem tego zablokować i nadal nie wiem co tak wyje ...

Opublikowano

na napinacz zakłada się z góry klucz płaski 17albo 19 o ile dobrze pamiętam i wtedy go odciągasz i musisz zablokować

Opublikowano
na napinacz zakłada się z góry klucz płaski 17albo 19 o ile dobrze pamiętam i wtedy go odciągasz i musisz zablokować

17 z tego co pamiętam. Ale uwierz mi, to nie jest takie łatwe bo cholernie mało miejsca jest między rozrządem a chłodnicą.

Opublikowano

Udało mi sie zdjąć pasek i pompa od wspomagania chodzi cicho i lekko , alternator też , do napinacza paska sie nie dostałem ręką ale on też moze sie zużyc? wydaje mi sie ze koło napedzajace wiatrak chłodnicy chodzi tak jakby scislo ale moze tak powinno być ? co Wy na to ?

Opublikowano

Łożysko napinacz jak najbardziej może się zużyć. Sam ostatnio wymieniałem.

Opublikowano

A jak to u siebie stwierdziles , jak zachowywało sie owe kółko bez paska jak nim kreciles ?

Opublikowano

Przy aucie tyle grzebałem że znam jego każdy element i stan w jakim się znajduje :decayed: Napinacz miałem słaby, popiskiwał od czasu do czasu. Jak się wyjmie i zakręci to od razu słychać że łożysko szumi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...