Darev Opublikowano 2 Września 2008 Autor Opublikowano 2 Września 2008 Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP??? Bardzo Was proszę o odpowiedź pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach .... Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek. Czy coś nie tak jest???
przemik Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Ustaw na 49 - 54 jednostki w 000BS - przyda sie zimą. Pozdr
Darev Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP??? Bardzo Was proszę o odpowiedź pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach .... Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek. Czy coś nie tak jest??? Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości
spanky Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP??? Bardzo Was proszę o odpowiedź pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach .... Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek. Czy coś nie tak jest??? Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości przyspieszysz kat .. pewnie sie poprawi ....
Darev Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 Witam ponownie A co powiesz na to kolego SPANKY dokładnie chodzi mi o różnicę między moimi powyższymi wskazaniami a te poniżej kolegi RUDI czy to dlatego że ma znacznie przyspieszony kąt niż ja??? ... 004 S
przemtor Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 ale na tym logu kąt nie jest przyśpieszony. Jest idealny. A wysterowanie pompy 2,8 %. Spanky - oświeć ciemna masę skąd to się bierze, bo sam jestem ciekawy
Darev Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 ale na tym logu kąt nie jest przyśpieszony. Jest idealny... tzn. chodzi mi o kąt wtrysku w grupie 000BS ja mam ok.40 - 44 jednostek a kolega Rudi ma ok. 60 jednostek ... 000 BS ...
przemtor Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 ok, w każdym razie oba ustawienia sa poprawne i mieszczą sie w granicach tolerancji - 12 do 75. VAG dla kolumny 4 podaje wartość 3-70 %. Ale dowidziałbym sie chętnie tak łopatologicznie od czego zależy stopień wysterowania. Ja też miałem kiedyś 2,8 % jak miałem kąt powyżej 90 jednostek. Po regulacji kąta mam koło 50 %. Ale pytanie - czy te wartosci wpływają jakoś na prace / dynamikę silnika? Czy mówią coś o stanie pompy? Spanky Spanky liczymy na ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się