Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] kąt synchronizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Opublikowano

Ustaw na 49 - 54 jednostki w 000BS - przyda sie zimą. :)

Pozdr

Opublikowano

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości :wink4:

Opublikowano

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości :wink4:

przyspieszysz kat .. pewnie sie poprawi .... :wink4:

Opublikowano

Witam ponownie

A co powiesz na to kolego SPANKY

dokładnie chodzi mi o różnicę między moimi powyższymi wskazaniami a te poniżej kolegi RUDI

czy to dlatego że ma znacznie przyspieszony kąt niż ja???

...

004 S

54f3e61505bac71bm.jpg

Opublikowano

ale na tym logu kąt nie jest przyśpieszony. Jest idealny. A wysterowanie pompy 2,8 %. Spanky - oświeć ciemna masę skąd to się bierze, bo sam jestem ciekawy :naughty:

Opublikowano

ale na tym logu kąt nie jest przyśpieszony. Jest idealny...

tzn. chodzi mi o kąt wtrysku w grupie 000BS ja mam ok.40 - 44 jednostek a kolega Rudi ma ok. 60 jednostek

...

000 BS

cd5df0530ac9d6e1m.jpg

...

Opublikowano

ok, w każdym razie oba ustawienia sa poprawne i mieszczą sie w granicach tolerancji - 12 do 75. VAG dla kolumny 4 podaje wartość 3-70 %. Ale dowidziałbym sie chętnie tak łopatologicznie od czego zależy stopień wysterowania. Ja też miałem kiedyś 2,8 % jak miałem kąt powyżej 90 jednostek. Po regulacji kąta mam koło 50 %. Ale pytanie - czy te wartosci wpływają jakoś na prace / dynamikę silnika? Czy mówią coś o stanie pompy?

Spanky :hi:

Spanky liczymy na ciebie :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...