tomekstm 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam, mam pytanie, mianowicie w moim A4 1.9 AJM (przebieg wg zegarów 267 000) dość mocno dmucha z otworu wlewu oleju i bagnetu do mierzenia poziomu oleju. Na filmiku tego nie widać ale na rozgrzanym silniku po otworzeniu korka i bagnetu leci szary dymek. Po przyłożeniu ręki do wlewu są na niej plamki oleju. Dodam że zauważyłem ubytki płynu chłodzącego, przez trochę ponad miesiąc dolałem około litra płynu. Czy to oznacza zbliżający się koniec silnika? Link do filmu: Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Po pierwsze to nie można tak robić na odpalonym silniku, a dzwięk normalny dla AJM, jak juz się to zrobi, a ubywający płyn to sprawdź wszystkie przewody, czy sie nie poci nigdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A czemu nie mozna tak robić??? Bo pierwsze słysze w sumie A tak BTW to jak ucieka płyn to ten wyciek jest cięzko zlokalizować bo od razu odparowuje to co wyleci Mam AFN'a w sumie nie jest to PD z przelotem 300tyś według szafy i też mam takie przedmuchy lecz ciśnienie na garnkach po 30Bar więc nie łamie się tym i latam Zmierz kompresje i bedziesz widział jak prezentuje się teoretyczny stan pierscieni i zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekstm 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 rozumiem że zmierzenie kompresji da mi jednoznaczną odpowiedź w jakiej kondycji jest silnik? gabriel_bar czemu nie można tak robić w PD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Po pierwsze jak slinik jezdzi normalnie, nie slabnie, to nie ma sie czym przejmowac. Z fabryki nie wyjechal, wiec ma prawo troche dmuchac. Niektore nowe technologicznie silniki maja dla przykladu takie zuzycie oleju, ze nawet w naszych dziadkach rzadko sie zdarza, a producent w ksiazkach i materialch serwisowych podaje, ze to normalne dla tych typow. Jak chcesz sprawdzic stan ukladu CTP to pomiar kompresji. Jak bedzie kiepsko, to wtedy proba olejowa i mozna zlapac jakis trop. Co do odkrecania korka oleju i wyciagania bagnetu, to nie ma zadnych konsekwencji dla silnika oprocz mozliwego balaganu pod maska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Co do odkrecania korka oleju i wyciagania bagnetu, to nie ma zadnych konsekwencji dla silnika oprocz mozliwego balaganu pod maska. jak już leci z pod korka i bagnetu olej ( tzn tryska itp ) po odkreceniu/wyjeciu to silnik juz swoje widział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekstm 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Kurcze sam juz nie wiem, każdy ma inne zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 tomekstm, mam podobnie. Słychać buczenie z okolic obudowy filtra powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Na filmie nie widać niepokojących objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekstm 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 tomekstm, mam podobnie. Słychać buczenie z okolic obudowy filtra powietrza? nie sprawdzałem, co to ma za znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Wywalone broki, wytarty wałek, uszkodzone hydro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Tak powiedział mi znajomy mechanik, ja mechanikiem nie jestem więc go posłuchałem, kilkanaście lat pracuje w tym fachu i mówił żeby nie odkręcać podczas pracy silnika. Praca silnika u mnie jest identyczna, ze 20 tysięcy przejechałem i nic się nie dzieje a płynu mi nie ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 w silnikach PD to standardowy objaw. Wałęk i pompki jest smarowany mgiełka olejową. Nie powinno się otwierać korka na odpalonym silniku. To nie są przedmuchy. Jeżeli słychać buczenie przy zamkniętym korku to są to objawy wytartego wałka i popychaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się