derantis 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 witam> ostatnio wymieniłem kompletny zestaw rozrzadu na org.czesciach włacznie z hydraulicznym napinaczem.Problem wyglada tak ze podczas pracy na biegu jałowym z rozrzadu dobiegaja dziwny dzwiek tak jakby pasek był za mocno napiety trudno to opisac (łuu łuuu łuuu) nie jest to az tak mocne wyvie ale słychac ... najciekawsze jest to ze zaraz sie cofnołem do warsztatu tam usłyszałem ze to norma przy wymianie wraz z napinaczem hydraulicznym .. i z zczasem ustanie to jest około 10tys ,a i mechanicy (3) powiedzieli ze jedynnym rozwiazaniem jest popuszczenie paska czy o jeden zabek a to nie jest zabardzo zdrowe ... cos mi sie w to nie chce wierzyc dobre ze mam gwarancje na to... ale i tak mnie to wkur... moze jest ktos kto sie uporał z takim czyms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodzitsu 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zobacz kolego ten wątek http://a4-klub.pl/1-9-194/dziwny-dzwiek-silnika-321502/ Moja b6 1.9 avf jest właśnie u kumpla mechnika i między innymi ten problem będzie rozkminiał na dniach więc napisze co było powodem. Czy przypadkiem nie masz założonej pompy wody ruaville? Ja też miałem podobno na orginale wszystko zmieniane i po ponad roku nic nie mineło i odgłos dokładnie taki sam jak był tak jest indetiko jak na filmiku z linka, mega rzępolenie wkurzające na maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziaba5 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam jak znajdziesz przyczyne to tez sie chetnie dowiem co to za dzwiek takze czekam na diagnoze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 powiem ci ze tez mam ta pompe... cholera go wie ... jak sie dowiesz co jest nie tak to daj znac ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- obejrzałem własnie te filmiki mam to samooooooo.... od czego to jest...?? ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:53 ---------- powiem ci ze mi mechanik mowił ze to od napinacza hydraulicznego wstawiał orginał i niby tak mocno napina pasek..i ze to od paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Miałem to samo po wymianie kompletnego rozrządu, przejechałem od wymiany ok. 15 tys. i trochę ucichło. Rozrząd robiłem na INA/CONTI/pompa HEPU i napinacz hydrauliczny INA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 mi powiedział mechanik ze po przejechaniu 10tys to juz powinno przestac.. narazie mam 3tys i jest tak samo..ponoc wszystko jest za mocno napiete przez ten nowy napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodzitsu 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zauważyłem jedną rzecz DERANTIS, DZIABA5 mamy autka gdzie teoretycznie nie powinno być napinacza hydraulicznego tylko mechaniczny(ja mam 2003r). Z tego co wiem od połowy 2002 roku zmienili na mechaniczny. Wiem że jak autka są modzone a w moim przypadku już taki kupiłem to niektórzy zakładali napinacze hydrauliczne bo ponoć coś to tam pomagało i dołka na wykresie mocy ne było, albo mamy silniki z innego autka. I tu pojawia się pytanie czy przypadkiem rozrząd nie był zamówiony względem rocznika lub po vinie przez mechaników i poprostu pasek nie układa się idealnie? Czy rozrządy różnią się tylko tym napinaczem a pasek jest taki sam w tych z napinaczem hydraulicznym i mechanicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 mysle ze roznia sie tym napinaczem.. gdy zostawiałem auto w serwisie umawialismy sie na wymiane rozrzadu koles sprawdzał po vinie i mowił ze moze wystapic w tym modelu ten napinacz ale nie był do tego pewien... powiedział ze musza sciagnac osłone to mi powiedza na 100% no i powiedział 460zł za 1 czesc:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodzitsu 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 mysle ze roznia sie tym napinaczem.. gdy zostawiałem auto w serwisie umawialismy sie na wymiane rozrzadu koles sprawdzał po vinie i mowił ze moze wystapic w tym modelu ten napinacz ale nie był do tego pewien... powiedział ze musza sciagnac osłone to mi powiedza na 100% no i powiedział 460zł za 1 czesc:facepalm: To Cię ładnie skroił jak tłumik drgań ( napinacz hydrauliczny ) kosztuje np firmy INA ok 250 zeta za 550-600 masz cały zestaw ina bez pompy wody! W moim autku na dniach przód będzie zrzucany i zobaczymy o co chodzi z tym dźwiękiem, napewno wymienie pasek rozrządu,tylko rok ma no ale jak się do rozrządu kumpel mechanik dostanie to szkoda by nie wymienić. Narazie zdiagnozował kilka innych defektów i je eliminuje, wcześniej jakiś mechanik wymieniał mi intercooler (walnięty podobno był) i cały dolot na silikonie i zaciskach zamiast na specjalnych oringach i zaciskach zamontował i turbo gwizda i kopci na czarno po ok 6 miesiącach od wymiany ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 taki drogi bo orginał... to ładny magik grzebał .. ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- takich magików z tutką silikionu to powini zamykac w kontenerach doi armeni wysyłac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Pany mam dokładnie to samo jak koleś w passku ,coś musiało się zje.... bo wcześniej było ok, na rozrządzie mam ok 70tkm jutro wymieniam rozrząd i tłumik drgań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodzitsu 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Młodziak22 jak zawieziesz autko do mechanika zapytaj go co jest przyczyną takiego dźwięku może już to kiedyś robił. U mnie to odrazu po wymianie rozrządu wystąpiło i po 15-17 tkm nic się nie zmieniło i taki właśnie mam dźwięk identiko jak na filmiku. p.s. pisałem na forum VW passata do autora tego filmiku (wstawił go ponad rok temu) może się uporał z tym ustrojstwem, narazie 2 dni i nie odpowiedział, nie każdy codziennie na forum siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 po wmianie rozrzadu tez mi tak chodził. po ok 1tys km wszystko wrociło do normy chociaz troche tam słychac zwłaszcza przy otwartej masce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 ja narazie przejechałem z 4,5 tys i dalej (łułułu) rzęsii... poczekam te 10tys co moj mechanik mowił jak nie minie to mowił ze cos tam przestawi na rozrzadzie.. i niby to ustanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 a jaki pasek jest założony conti czy dayco? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 własnie conti.. powiem tak jestem umowiony na piatek rano do serwisu na poprawke tego ... ponoc ''sie da'' biały pasek dayco i powinno byc git tak słyszałem... zobaczymy w piatek dam znac co i jak ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jestem po wymianie rozrządu, pompy wody i napinacza . Dźwięk jest taki sam jak był, tylko trochę ciszej. Na starym rozrządu zrobiłem 70tkm i wszystkie rolki juz dawały o sobie znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 a pasek jaki wstawili ci?? conti czy dayco?? napisze w piatek co i jak:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ja miałem to samo i to dłuugo zanim się uspokoiło pasek niby ori (dayco) + cały zestaw oryginał.. Dla znajomego po wymianie też zaczą wiszczeć tak na oryginale (SKF) i też przestało.. Widocznie potrzebowały czasu na ułożenie się bez paska osprzętu też był ten dzwięk.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pasek conti i napinacz NTN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się