Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat "zbyt mało oleju" pomimo odpowiedniego poziomu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vag nie pomoże, kasujesz i wraca za chwile znowu, przerabiałem to kilka dni temu.

Musi komp widzieć że maska była otwarta i zamknięta inaczej nie skasuje błędu.

Oczywiście przy zamknięciu i otwarciu musi być uzupełniony olej gdyby nie był na odpowiednim poziomie.

Opublikowano

Ale u mnie pokazuje na fisie ze maska jest otwarta i blad nadal jest zamowilem czujnik mysle ze bedzie juz wszystko w porzadku jak go zaloze.

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 12:16 ----------

Witam jednak nie pokazuje na fisie otwarcia maski wiec jak skasowac ten blad czy ktos mial juz taki przypadek min oil?

Opublikowano

Pokazuje więc czy nie pokazuje?

Nie ważne. Krańcówka maski + przewody trzeba przelecieć.

Opublikowano

Nie nie pokazuje bo sprawdzalem mam nowy czujnik poziomu oleju jutro zaloze i zobacze a moze wiesz gdzie mozna kupic czujnik zamkniecia maski i jaka cena???

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

Moglbys cos wiecej napisac bo w elektryce za bardzo sie nie znam co do czego trzeba podlaczyc?

Opublikowano

Kurcze. Kolego serdeczny. Nic nie da Ci ten czujnik poziomu oleju. Musisz zrobić krańcówkę/mikroswitch w zamku maski. Jak podnosisz maskę, to na fisie ma Ci się pokazać podniesiona klapa, na ten sam przykład co pokazuje Ci fis otwarte którekolwiek drzwi lub klapę bagażnika.

W zamku maski jest łącznik. Taki element, który zwiera/rozwiera obwód. Jeśli on nie działa, to na nic Twoje prace z czujnikiem poziomu oleju.

Nie wiem gdzie można kupić taki łącznik/krańcówkę/switch. W ASO na pewno takiego elementu nie kupisz, tylko cały kompletny zamek i to pewnie za nie mało kasy. Pewnie z 250zł na bidę.

Otwórz więc maskę i zobacz, w które miejsce wchodzi wystający z maski trzpień. Trzpień ten będzie naciskach lub puszczał łącznik w zamku. Wówczas na fisie będzie komunikat w postaci graficznej, że masz otwartą bądź zamknięta maskę.

Opublikowano

A moze byc tak ze czujnik jest zepsuty w misce olejowej? a ten czujnik od otwierania klapy to ten co ma 2 kabelki? a jak by te kable spiac razem to blad powinien sie skasowac?

Opublikowano

Może być czujnik uszkodzony w misie ale to ostateczność i mało kiedy się zdarza, że się on uszkadza.

Nie rozbierałem czujnika/switcha/łącznika/czy jak go zwać w zamku maski, bo nie miałem z nim żadnego problemu do tej pory. Zapewne jak piszesz, są tam dwa przewody, którymi ten łącznik zamyka obwód dla komputera (Reset). Jeśli zewrzesz na stałe te dwa kabelki, to powiedzmy, że będzie to stan zamknięcia maski. Komputer będzie wówczas widział, że maska samochodu jest zamknięta. Równie dobrze, połączone przewody mogą określać stan otwarcia maski. Nie wiem więc co oznaczają połączone kabelki. To sobie ocenisz sam dokonując zwarcia kabelków i sprawdzenia co fis Ci wyświetli.

Jeśli założyć, że zwarte kabelki będą odpowiadały zamkniętej masce, to fis będzie pokazywał, że maska jest zamknięta. Ok. Teraz, jak będziesz jeździł samochodem, to komputer będzie analizował szerokości przychodzących impulsów z czujnika poziomu oleju w misie. Będzie analizował przez pierwszy dystans 100km i kolejny i kolejny. Jeśli przejedziesz ten dystans 100km jednorazowo lub w ciągu, np. tygodnia lub w jakimś tam innym czasie, to jeśli te szerokości impulsów będą odpowiadały minimum oleju w misie, to wówczas na fisie pojawi Ci się "oil min".

Napraw ten łącznik w zamku maski, bez kombinowania. Pamiętaj, chytry dwa razy traci. Nie baw się w żadne druciarstwo. Masz audi a nie ursusa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...