ganjaq Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Nie dobrze, właśnie dzisiaj w niedziele, jedyny wolny dzień w tygodniu. Zapaliła się kontrolka ładowania i gaśnie po przekroczeniu 5000 obrotów. Chciałem rozebrać alternator bez wyjmowania go z auta żeby ocenić stan szczotek ale niemiec zaskoczył mnie i z tyłu pokrywe przykręcił na nasadki torksy. Pytanie czy alternator to jedyny powód pojawienia się kontrolki bo na dwa dni przed zdarzeniem zauważyłem że nie chce mi się włączyć radio w aucie Audi symphony, jak włączam światła to ani nie podświetla (nie wiem czy łączyć wątki ale dodatkowo nie chce mi połączyć auta przez obd ale dodam że jade na innym niż zawsze laptopie więc może dlatego)
GOLI Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Miernik w dłoń i sprawdź napięcie na akumulatorze, Jak masz ponad 14v a kontrolka śweci to znaczy że coś w elektryce.Jeżeli będzie około 12v to rwij alternator.
ganjaq Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Sprawde jutro narazie brak miernika pod ręką, powiem tylko że na liczniku na wskaźniku poziomu naładowania akumulatora jest mniej jak 12
GOLI Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Więc chyba problem masz rozwiązany. alternator
Magicbattle Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 wyciagniecie altka to pikus 20 min roboty. pasek dwie sroby mocujace dwa kable. lepiej sobie zdjac waz od przepustnicy do ic zeby miec wiecej miejsca
ganjaq Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak zrobiłem, zdjąłem całą przepustnice z wężem i wymieniłem regulator bez wyjmowania alternatora. Ładuje elegancko, robota 10 minut ale mam kolejne zmartwienie a nie chce ruszać tego w nowym wątku. Nie działa mi radio, mam audi symphony, nie podświetla się gdy włączam światła i nie reaguje na żaden przycisk jednocześnie laptop nie łączy mi się z autem przez OBD
GOLI Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zlustruj wszystkie bezpieczniki, miałeś skoki napięcie, może któryś się poddał. Najlepiej wyciągaj po jednym i pod światło patrz
ganjaq Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Całą zabawę z prądami zacząłem od prześwietlenia bezpieczników, później dopiero brałem się za alternator, sprawa jest grubsza bo wszystkie mam dobre, chyba że wskażecie ten właściwy od radia i powiecie czy mimo przepalonego bezpiecznika powinno podświetlać przyciski radia jak włączam światła
ganjaq Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Utknąłem na etapie wyjmowania radia, żadne pilniczki ani szczelinomierze nie dały rady. Czekam za kluczami, jak radio i jego bezpiecznik ma się do złącza obd które też jest martwe
GOLI Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Kurcze, na to pytanie nie znam odpowiedzi, Ale bezpiecznika nie zaszkodzi sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się