Shadow_956 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czesc, mam problem z autem, w sumie jeszcze nie mam ale zaczyna sie z nim dziac cos dziwngo, pierwszy raz stalo sie to okolo miesiaca temu a w ciagu ostatniego tygodnia 2 razy i z tego powodu zamieszczam tu ten watek. A mianowicie podczas przyspieszania jakby jakis uslizg byl, doslownie na sekunde auto nie przyspiesza po czym ponownie przyspiesza, trwa to naprawde sekunde taki przerywnik, zdarzylo mi sie to podczas deliktatnego przyspieszania wiec nie bylo jakiegos wiekszego szarpniecia lecz bylo odczuwalne, tak jakby byl jakis uslizg na przeniesniu napedu. Co to moze byc? Silnik to 2.0 tdi BLB, przebieg to okolo 350tys
Shadow_956 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 jesli to EGR to czy jego wyczyszenie pomoze ?
klucha11 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Na chwile tak. Ale wstaw sobie tam blaszke z dzurka 8mm i powinno smigac jak zloto. Tez tak mam w blb
Ccartmanek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 100% EGR, miałem to samo zaślepiłem i jest git Pozdrawiam Shadow
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Poczytaj ten wątek: http://a4-klub.pl/2-0-197/szarpie-przyspieszania-281189/ Dotyczy on co prawda BPW, ale w innych też podobno pomaga ( jeżeli oczywiście masz podobne objawy ) ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Możliwe że sprzęgło. Sprzęgło nie ślizgało by się przy małym obciążeniu
Tomson23 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam, W jaki sposób zaślepiliście?. Ja próbowałem założyć blaszkę przy egr z dziurką 8 potem 10 i 13mm i cały czas wywalało błąd z N18 no i samochód nie szedł jak należy.
SotoM Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 To najwidoczniej zaslepienie nic nie da bo zawor jest uszkodzony i moze tylko wymiana zgasi kontroltje
piotrsob1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam,W jaki sposób zaślepiliście?. Ja próbowałem założyć blaszkę przy egr z dziurką 8 potem 10 i 13mm i cały czas wywalało błąd z N18 no i samochód nie szedł jak należy. W poście nr 7 masz linka, w jaki sposób robiłem to w BPW (str. 2). Jaki masz motor ( kod literowy ) ?
Tomson23 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 log 003 BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z początku dane z bloku pomiarowego 003, poniżej jest 003 BS
piotrsob1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Motor BRE 2.0 143KM W BRE EGR jest taki sam jak w BRD, podejżewam że kryza zamontowana zaraz przy nim powoduje jego blokowanie (przepustnica EGR-a w pozycji otwartej opiera się o nią ) dlatego wywala błąd. Trzeba by ją odsunąć dodatkową podkładką ( EGR- dodatkowa pdkładka - Kryza - rurka od chłodnicy spalin)
Tomson23 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kolego Wihajster otwórz link który wysłąłem odpal i przewiń do dolu tam jest 003BS
Wihajster Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kolego Wihajster otwórz link który wysłąłem odpal i przewiń do dolu tam jest 003BS chyba cos źle robisz bo ja tam nic nie widze
Tomson23 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kolego Wihajster wchodze w vcds w engine i tam wybieram opcje basic setting następnie 003 i to zlogowałem. czy coś innego mam zrobić?
Wihajster Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Kolego Wihajster wchodze w vcds w engine i tam wybieram opcje basic setting następnie 003 i to zlogowałem. czy coś innego mam zrobić?na BS obroty podnosza sie do 1400 i tak utrzymuja.Egr sie otwiera i zamyka.Jak znajdziesz mi to na swoich logach to daj znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się