Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sadza w turbinie b5 afn


derek30

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM! A4 B5 AFN 1.9. MANUAL, EGR I CATALIZATOR FABRYCZNY. 370000km

W CIAGU 15 m-cy. CZYSCILEM LOPATKI TURBINY AZ 3 RAZY, GDYZ ZA KAZDYM RAZEM ZABLOKOWANE BYLY DUZA ILOSCIA DOSYC SUCHEJ SADZY. SKAD SADZA BIERZE SIE W TURBINIE. WTRYSKI WYMIENIONE PO 3 MIESIACACH TURBINA ZAPCHANA. OLEJU W NORMIE OD WYMIANY DO WYMIANY. MACIE JAKIES POMYSLY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz dlaczego czyściłeś turbo bo masz zapchany katalizator wydłub go ze środka spaliny nie mają przepływu Natomiast druga opcja to lejące wtryski albo zbyt delikatna jazda.Ja swoją turbinę wyczyścięłm dwa lata temu i spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wytnij i rure wspawaj albo jakis zamiennik kata ( aby na przegladzie sie ne czepiali )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wlasciwy, po rozebranu jest cala zawalona sadza, grube warstwy na sciankach turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo taki styl jazdy, skoro wtryski wymienione, a dalej zawala. Może też być tak że kierownica już zużyta i mimo przeczyszczenia gdzieś haczy i ją zawala. Kolega goldi dobrze prawi wywal kata niech turbo oddycha. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wyczyściłem turbo i przy okazji wywaliłem kata, po zimie znowu łopatki stanęły, lekiem na całe zło okazała się zmiana stylu jazdy:) gdy tylko mam okazję czyszczę wydech za pomocą ciężkiej nogi. Wystarczy kilka kilometrów na każdym biegu do czerwonego pola i po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wyczyściłem turbo i przy okazji wywaliłem kata, po zimie znowu łopatki stanęły, lekiem na całe zło okazała się zmiana stylu jazdy:) gdy tylko mam okazję czyszczę wydech za pomocą ciężkiej nogi. Wystarczy kilka kilometrów na każdym biegu do czerwonego pola i po kłopocie.

Do czerwonego pola to może przesada, szkoda silnika ;) Nie warto nawet dlatego, że już powyżej 4 tys obrotów już moment spada. Wystarczy dynamiczna jazda, nie do 2 tys obr i następny bieg, ale podciągnąć go trochę dłużej wtedy sztanga non stop się przestawia i problemu nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację z tym czerwonym polem, tylko że mam wstawiony opornik (z przełącznikiem oczywiście) i jak go używam to idzie się zapomnieć bo tak ładnie się wkręca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację z tym czerwonym polem, tylko że mam wstawiony opornik (z przełącznikiem oczywiście) i jak go używam to idzie się zapomnieć bo tak ładnie się wkręca:)

tylko czekam i bedzie temat na forum ,pompa mi sie rozszczelniła od czego ? te oporniki i inne syfy swoje robia z pompą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto moja sprawa a to nie miejsce na temat opornika, ( a efekt "mapy za piwo" pewnie podobny do opornika) Chyba że u Ciebie VP-tdi piwo kosztuje co najmniej 200 PLN bo u mnie za 5 mapy nie zrobią a opornik więcej nie kosztował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak w metaforze a co to 200-300zl na takie auto? stac cie na b5 to i na czipa powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuciłem kata byl czysciutki, zmienilem wtryski od seata, teraz gorzej zapala(stare niby lalyy, koles sprawdzil mi to na maszynie, ale to nic pewnego) turbina miala duzy luz , zregenerowanal sadzy jest jakby mniej. Ale glownym powodem byly raczej zle wyczyszczone lopatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...