macgdo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Koledzy mam pytanie moze mi ktos poradzi mam A4 w 1.9 TDI 90KM co to moze byc jadac normalnie zmieniam biegi od 1 do 4 ale czesto przy redukcji z 4 na 3 nie chce wskoczyc trojka albo wchodzi z oporem problem znika gdy przyloze drozek do 2 i wtedy wskakuje normalnie czy to moze byc wina poduszek pod skrzynia bywa tez ze zredukuje normalnie z 4 na 3 i wchodzi lekko. dodam ze wykluczam poniekad synchronizator bo nigdy nie ma zadnego zgrzytu oraz ze na postoju biegi wchodza normalnie. Czy wymiana oleju w skrzyni rowniez mogla by rozwiazac problem? Pozdrawiam
szakal222 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 SprAwdz wodziki czy nie maja luzu
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 slychac jakies zgrzytanie w skrzyni ? jezdz 50/h na 4 i wtepnij na maxa jak uslyszysz zgrzyty synchronizatory padaja ,stala norma w tych skrzyniach
macgdo Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 ok jutro sprawdze twoja teze VP-TDI. a zgrzytania zadnego nie ma.
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 daj mi go na godzine to usłyszysz takie zgrzytania ze w szoku bedziesz
macgdo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 sprawdzilem tak jak pisales i cisza jest pierw wymienie olej i poduszki wtedy bd dalej myslal bo poduchy sa napewno wybite.a tak jak mowisz ze po godzinie bd zgrzytanie to ja tez tak potrafie he . a co wgl do skrzyn A4 to wiem ze je czesto boli synchro bo ze strzasznie scieralnego materialu sa zrobione nie to co w 80 b3 wiem bo mialem.pozdro:decayed:
vp-tdi Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 b3 i b4 ciezko zajechac ,a a4 b5 to typowe auto skarbonka
mlodziak22 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Twoje autko ma swoje lata i nie oczekuj, że wszystko będzie kulac jak trzeba
vp-tdi Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Twoje autko ma swoje lata i nie oczekuj, że wszystko będzie kulac jak trzeba CO maja lata do stanu auta ? 1 bedzie mial 800 tys a jak bedzie serwisowany itd to bedzie lepszy jak ten co 200tysi i nic nie robione
mlodziak22 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 No tak 1.9tdi z 96 będzie miał pewnie z 180tyś.
macgdo Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 dobra koledzy wymienilem poduszki pod skrzynia jeszcze mam przednia od kierowcy do wymiany bo poszarpuje a co do mojego trzeciego biegu to wyszlo dzis szydlo zworka napewno synchro pada powoli bo zaczyna zgrzytac i przy redukcji z 4 na 3 i czasami ale to tak leciutko z 2 na 3 naszczescie oleju nie zdazylem wymienic bo by bylo na darmo wlan. i teraz moje pytanko co lepiej zrobic kupic druga skrzynie i wlozyc czy przelozyc z tej drugiej synchro do mojej lub kupic nowy synchro i wlozyc do tej co mam bo tak to dziala bez zarzotow procz tej durnej trojki ,oczywiscie sam tego nie bd robil bo za duzo zabawy z tym. niech poradzi ktos kto juz to robil. ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- Twoje autko ma swoje lata i nie oczekuj, że wszystko będzie kulac jak trzeba nie wiek auta swiadczy o jego stanie lecz to jakie podejscie do sprawy ma jego wlasciciel
dbprezes Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 kolego mam podobny problem ,ale ustało to zgrzytanie 3 biegu po wymianie oleju biegi teraz wchodzą fajnie szczególnie jak się olej rozgrzeje Mój tato ma taki sam problem w Passacie b5 110 AFN Ciekawi mnie jakie sa koszty wymiany tych synchronizatorów, Jesli bym wymieniał synchronizatory to raczej wszystkie
macgdo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 kolego mam podobny problem ,ale ustało to zgrzytanie 3 biegu po wymianie oleju biegi teraz wchodzą fajnie szczególnie jak się olej rozgrzeje Mój tato ma taki sam problem w Passacie b5 110 AFN Ciekawi mnie jakie sa koszty wymiany tych synchronizatorów, Jesli bym wymieniał synchronizatory to raczej wszystkie hmm to ciekawe co mowisz. ja slyszalem jak tu po forach czytalem ze niby do 400zl jeden synchro ale jak patrzalem to widac nawet duzo taniej oczywiscie nie mowimy o chinszczyznie bo tego to nawet niechce brac do rąk bo sie rozpadnie ale jtr zadzwonie do mojego sklepu gdzie czesci biore i moze do serwisu audi to zobacze jak spiewaja jak bd jakas nie duza roznica w cenie to wzial bym wtedy z serwisu ale i takbym calej skrzyni sam nie robil oddal bym do kogos moze do hukalowicza tu u mnie w okolicy ma warsztat tylko od skrzyn i naprawde widac ze fury to tam niezle robi nawet z olsztyna 150km tu do niego ludzie przyjezdzali.A myslisz ze u mnie by tez mogla pomoc wymiana oleju? bo to tak lecitko narazie sb zadrapie zawsze.pozdro
dbprezes Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 u mnie pomogło Jesli zdecydujesz sie ma wymiane oliwy to polecam Castrola Castrol Syntrans Multivehicle 75W90 0,5L (4157084968) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
macgdo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Dzięki za propozycje ja juz mam kupiona oliwe
windus Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Witam, Trochę odkopię temat. Mam podobny problem jak kolega. Trzeci bieg wchodzi ciężej niż pozostałe. Piszę "ciężej" bo nie muszę się z nim szarpać ale czuć większy opór niż przy pozostałych. Sytuacja dotyczy przechodzenia z 2 na 3. Przy wyłączonym silniku nie czuć żadnych oporów. Autko kupione niedawno nie wiem czy było coś robione w skrzyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się