Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Rekomendowane odpowiedzi

więc wychodzi na to że przy cenie w GB wyższej o 10k GBP trzeba być entuzjastą przerostu formy nad treścią aby sprawić sobie rs5 zamiast s4 :wink4:

ale a4 i a5 to zupelnie inne segmenty... co innego jakby wyszlo RS4 B8 z silnikiem 4.2. Wtedy mialbys racje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi :wink4:

Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTM do RS5 też pewnie niedługo coś wymyśli... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi :wink4:

Nie mówiąc już o możliwości zainwestowania "zaoszczędzoną" kwote w np MTM i pozamiatanie rs'a :>

tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4.

Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

musi byc fajny, bo wreszcie ktos pomyslal, zeby dac najwiekszy moment na zewnetrzne kola podczas pokonywania zakretu :)

nikt juz nie powie, ze przod wyjezdza :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko kity MTM`a to wolnossaków są masakrycznie drogie :kwasny: Turbo benzynę dużo taniej można podkręcić :naughty:

pytanie tylko czy trzeba , jesli silnik bedzie trzymal parametry + swietna skrzynia i naped , mysle ze starczy.Mysle ze mimo braku turbo ale dzieki swietnemu napedowi n kretej drodze i tak zje nawet podkrecone S4.

Pamietaj tez ze to podkrecanie to raczej domena 3, 4 go wlasciciela jak kupi sobie to jako 5 latka lub starsze , za stowke lub mniej a nie za 400 tys.

tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM :cool1: Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Trochę małe OT ale co sądzicie o S5 Sportback ?? Pewnie wersji RS tego modelu nie będzie ale...to ciekawa opcja jak dla mnie bo ma 4 miejsca i spory kuferek ( + pełna homologacja ciężarowa !! ). Cenowo lepiej się prezentuje od RS5, jest bardziej funkcjonalna, praktyczna i ma silniczek 3.0 TFSI :)

Brać taką ?? :)

p1030747g.jpg

p1030745y.jpg

p1030761n.jpg

Uploaded with ImageShack.us

p1030736.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że to chyba nadal FSI więc czy będzie trzymał te 450KM :cool1: Chyba że już jakoś poprawili tą jednostkę...

Raczej będzie trzymał serię, bo już S5 V8 trzyma.

Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do A5/S5 Sportback, to kompletnie mi się nie podoba, jeśli chciałbym 4 drzwi to brałbym A4/S4. Widziałem już kilka na żywo i 2 drzwiowe A5 robi większe wrażenie.

tez tak uwazam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer [/b] , jak najbardziej masz racje, jednak bardzo prawdopodobne, że rs4 b8 dostanie tą samą jednostkę, co się akurat w przypadku s4 i s5 nie sprawdziło :wink4:

Generalnie chodzi mi o znaczny przerost formy 450hp w rs5 nad 333hp w s4 czego absolutnie nie widać na drodze /ponoć/, tym samym nie przekłada się na znaczną różnice w cene tylko dlatego że śrubki skręca Quattro a nie Audi

KmK w RS5 nie chodzi o silnik tylko o naped , ponoc jest rewelacyjny i to prawdziwy kroko milowy w stosunku do poprzednikow i chodz by dlatego warto to auto kupic :wink4:

a niech będzie moja strata, kupuje :>

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

a to s5 spotback dla mnie super :good:

o niebo ładniejsze od avant a dla mnie równie atrakcyjne jak sedan tyle że o wiele bardziej praktyczne, w ostateczności mogłoby być 3.0T jak juz nie będzie rs :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie:

RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thom4s ale te 1000 obrotow w elastycznosci zrobi duuuza roznice :wink4:

117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

117KM więcej też i większy zakres obrotów o 1250rpm

ostatnio na ketej drodze dogonil mnie WRX , moje auto diesel ciezsze o ponad 200 kg mocy mniej ( jedynie Nm wiekszy ) zakres pracy silnika subaru to to prawie 3000 rpm wiecej , ........ i na kretej drodze mial problemy zeby sie utrzymac :)Nisko Nm to na dordze potega !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast wracajać do silnika, z tego co wyczytałem pomimo nascraowej charakterystyki motor ma wysoko Nm i ponoć z dołu s4 go zjada

Nieprawda, RS5 osiąga max moment 430Nm między 4000-6000rpm, S4 B8 ma 440Nm między 2900-5200 rpm. Nie wiem skąd czerpiesz te informacje, ale zmień źródło. :gwizdanie:

RS5 ma piękny wykres jak na wolnossaka. Jak znajdę to wkleję.

no to właśnie to wyjaśniłes liczbowo o czym pisałem, 1100 obr, w momencie gdy s4 ma już max Nm, rs ma nie wiem ile /będę wiedział jak wkleisz wykres :wink4:/ ale dajmy że 80% max, więc nie ma siły żeby przewaga hp dała rsobie z tym radę, nawet mimo przewagi pojemnosciowej, takie mam przynajmniej przeczucia no i ciągle to samo źródło - v12/evo - oczywiście nie mówie o 1/4, tylko o wolnych dolno obrotowych winklach, choćby charakterystyka toru gokartowego, lub górksiej drogi itp.

Nawet w codziennej eksplowatacji, jest to zdecydowanie bardziej przydatne niż możliwość kręcenia do 8k obr a Nm od 4k obr - ale to oczywiście tylko moja opinia :wink4:

to mniej więcej dlaczego evo/st na codzień wymaga przyzwyczajenia :gwizdanie:

a ani s4 ani rs5 na tor się nie nadają z racjiwięc nawet autostradowo lepiej mieć niżej Nm niż wyżej i dłużej dostępną moc, bo nie każdy pasażer na dłuższą metę to zniesie a i silnik zachwycony nie będzie, no i po 1000 km takiej jazxdy sam kierowca będzie miał dość.

Mówie tu o ekstremum bo wiadomo że wcale rs nie trzeba zbytnio odkręcać żeby jechał jak należy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze zwykle A/S5 wyglada lepiej niz wersja sportback nie przeczy temu, ze sportback wizualnie kasuje kazde inne 4-drzwiowe Audi :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...