jhimo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam, wczoraj odebrałem samochód od mechanika, który wymienial rozrząd. Od początku jakoś dziwnie się jechało, czułem że samochód jest duzo slabszy! z początku myślałem, ze mi sie tylko tak wydaje, ale zrobilem ok 60km i jestem pewny, że to nie ta sama moc co prędzej..Prędzej jak depłem to momentalne było przyspieszenie, a teraz potrzebuje na to czas..Ponadto po przejechaniu 10km zapaliła mi się kontrolka AIR BAG..normalnie jestem załamany!. Dzwonilem do mechanika, mówiąc mu o tym fakcie, a on jest pewny, że dobrze ustawił rozrząd..Czy to może być zły kąt ustawienia wtrysku? miał ktoś podobny przypadek? dzięki z góry za odpowiedź..
Wihajster Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 sprawdz kąt synchronizacji i bedziesz wiedzial czy jest ok
Herdas Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 jak to sie robi? komputer pokaże to? Silnik>>Bloki Pomiarowe>>Grupa004 ? i 4 pole odczytac? czy jest jakis inny sposob?
jhimo Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Juz wszystko wporządku, kąt wtrysku do regulacji był TEMAT DO ZAMKNIECIA
rookie Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 d*pa nie mechanik skoro tego nie sprawdził.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się