simsonek Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam. Mam problem z licznikem w aucie. Otóż poprzedni właściciel auta troche pokombinował i zamiast jeagera wstawił VDO 8D0 919... a powinien siedziec 8D0 920... Jak przybrałem sie do zaprowadzenia porzadku to pojawił sie problem a mianowicie podczas przyspieszania zamiast rosnąc wskazówka od predkościomierza coraz szybciej miga kontrolka od trakcji a auto nie ma kontroli czyli zamiast wpiąć kabel od predkosci pod predkościomerz to wpiąłem pod kontrolkę od trakcji. Czy mógłby ktoś porzucić taki schemat bo na forum znalazłem tylko do tego licznika co wczesniej mialem zamontowany a on mi nic nie mowi juz. Z góry dziekuje.
maq Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 w temacie " zmiana licznika na fis" jest kilka takich tematów w forum elektrycznym znajdziesz rozpiski pinów w kostkach do licznika. Wygląda to tak jak by były jakieś piny pozamieniane. To VDO ma FISa? Jagery często padały więc zmiana na VDO W dobrą stronę tylko może nie taki liczniki. Jak masz poliftowy model z końcówki 99 to podświetlenie licznika powinno być biało czerwone i zegarek cyfrowy
simsonek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Tak tylko ze za starego VDO ktos wstawił i mam zakupionego juz Jeagera bo na tamtym VDO nie mozna było łączyć sie z licznikiem i silnikiem a na jeagerze moge tylko ze jak zacząłem piny zamieniac to wyszło jak wyszło. Mam jeszcze jedno pytanie . Ten jeager pochodzi z 2.5 V6 TDI. Jak zmienic te kodowanie na 1.9 TDI R4 ? ---------- Post dopisany 20-04-2014 at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 22:45 ---------- To z tym kodowaniem to nikt nie pomoze ?
maq Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Na tel Ci nie znajdę A kompa mam dopiero jutro. Wchodzisz w vagu w instruments i tam masz software Code. Musisz dać recode i ustawić wartość dla 4 cylindrów ( nie pamiętam jaka) jest to opisane w forum elektrycznym kodowanie sterowników.
simsonek Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 Dałem rade ze zmianą z 6 cylindrów na 4 cylindry. Teraz mam problem z błedem 01315 czyli atomatyczna skrzynia biegów której w aucie nie ma. Błąd ten jest tylko w liczniku bo pochodzi on z 2.5 V6 TDI z automatem. Czy mógłby ktoś podpowiedziec jak mam wykodowac ten automat z licznika zeby błąd nie powracał ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się