Jaco90 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam kolegów. Przymierzam się do kupna 18stek. Lecz gwint będzie dopiero pod koniec roku. Szukałem po forum zdjęć i nie znalazłem jak wyglądają 18stki na 1BA. Widziałem na 1BE . Jeśli miał by ktoś zdjęcie lub namiar będę wdzięczny. Nie mogę sobie wyobrazić jak to na srebrnym avancie wygląda. Jak będzie tragicznie to się wstrzymam z felgami jeszcze. Pozdrawiam
fafnasty Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 strasznie to będzie wyglądać jak narazie załat chociaz springi -40 -50 do puki nie kupisz gwintu ---------- Post dopisany at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ---------- tak komicznie koza bedzie wyglądała
fafnasty Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 jest możliwość że na zakręcie przewróci się na bok :polew:
Jaco90 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jak to jest 18stka to się wstrzymam... a 17/225/45? Niby koło mniejsze minimalnie niżej ale odległość od rantu do opony jeszcze większa. Co byście poradzili? 18 czy 17? Ile te springi kosztuja i ew jakie? W tym miesiacu ściemniałem szybki , obecnie jest u lakiernika ( dokładki zderzaków progi i listwy w kolor itd) . Więc ciężko zwłaszcza ze felgi i opony też trochę wyjdą
fafnasty Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 mam na teraz springi H&R i 40mm które powinny dla Ciebie wystarczyć 200pln ---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ---------- tak wygladała moja na 1BA i kole 17" (225/45) -40mm to minimum żeby jakies koło zakładać ---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ----------
Jaco90 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Musze przekalkulować ile mnie wyjdą koła a ile lakiernik. Wtedy bd wiedział ile mogę przeznaczyć na zawieszenie bo cena dobra tych sprężyn. -40 to faktycznie obniży ile auto przy standard amorach? Pewnie amory zaraz padną? Zmieniałem w tamtym roku dopiero
fafnasty Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 -40 śmiało wytrzymują seryjne amorki testowałem osobiście
KUBAS2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Avant wygląda jak Skoda Octavia 4x4 tylko że ona jest stylizowana na ''terenówkę'' Widziałem taką kozę ostatnio w Szczecinie na prawym brzegu...
Jaco90 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 A lepsza koza 225/17/45 czy 225/18/40 ? Różnica w wielkości koła to tylko 1,5cm , ponieważ profil opony niższy. Czyli autko pójdzie w górę o 8mm więcej niż w przypadku 17stki , lecz prześwit od rantu nadkola do opony będzie mniejszy.... A i rozumiem że te zdjęcia które dodałeś to na 1BA to bez sprężyn -40??
fafnasty Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 tak te które dodałem to na seryjnym 1ba bez żadnego obniżenia kolego jak nie utwardzisz i nie obniżysz to wyglada okropnie i tak samo sie prowadzi
TyBucu Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 tak na 40: a tak na profilu 50 przy 17" ---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:34 ---------- tak czy inaczej koza straszna, prowadzi sie ujowo, uczucie gibania na zakretach jakby mial zaraz rantem przyszorowac... Naszczescie w tym tygodniu wpadnie gewinda:banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się