Skocz do zawartości
IGNOROWANY

do oceny logi na benie i gazie


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie :) . Programik na około 190 . Wtryski benzynowe od bexa . Dziwią mnie czasy wtrysków gazowych bo mniejsze niż na benzynie . Na zimnym silniku korekty lambdy około 20 na plusie, tak ma być????

B E N A

-STATYCZNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-DYNAMICZNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

G A Z

-STATYCZNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-DYNAMICZNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos jest napewno nie tak przynajmniej na logach z gazem zobacz ze przy 5840rmp doladowanie zadane to 0,87 a masz 0,54 i to jest nagly spadek, pozniej turbo juz nie jest w stanie napompowac tego co chce program. Widac to tez po przeypywie powietrza. Na benzynie tego nie widac.. ale ja Ci nie wyjasnie dlaczego tak jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z programem wszystko ok. Problem jest z LPG. Wtryski nie dają odpowiedniej ilości LPG dlatego sonda ma tak dużą korektę na + i przy wyższych obrotach spada doładowanie na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to sa logi na benzynie:

12.83 5760 140.6 19.76 154.81 12.48 3.1 0.540

13.34 5880 139.1 19.76 155.58 13.00 2.3 0.360

13.88 6000 134.6 19.24 153.08 13.52 1.6 0.280

14.39 6080 131.6 18.72 154.28 14.05 1.6 0.380

14.91 6160 130.8 18.20 153.33 14.56 0.8 0.380

15.42 6280 128.6 17.68 152.83 15.08 0.8 0.400

15.96 6360 130.1 18.20 154.08 15.59 0.8 0.420

16.47 6440 127.1 17.68 154.08 16.13 0.0 0.400

Dla Ciebie wartości od 0,540 d 0,400 sa poprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wampir mówi przyjrzyj się sondzie. Rozumiem, że o szczelności nie trzeba wspominać?

Co do mapy LPG to mnożnik jest do du..y. Kiedy ostatni raz instalka była strojona tak od zera z kalibracją itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to sa logi na benzynie:

12.83 5760 140.6 19.76 154.81 12.48 3.1 0.540

13.34 5880 139.1 19.76 155.58 13.00 2.3 0.360

13.88 6000 134.6 19.24 153.08 13.52 1.6 0.280

14.39 6080 131.6 18.72 154.28 14.05 1.6 0.380

14.91 6160 130.8 18.20 153.33 14.56 0.8 0.380

15.42 6280 128.6 17.68 152.83 15.08 0.8 0.400

15.96 6360 130.1 18.20 154.08 15.59 0.8 0.420

16.47 6440 127.1 17.68 154.08 16.13 0.0 0.400

na tym logu z sondą wszystko w porządku.

gaz do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wampir mówi przyjrzyj się sondzie. Rozumiem, że o szczelności nie trzeba wspominać?

Co do mapy LPG to mnożnik jest do du..y. Kiedy ostatni raz instalka była strojona tak od zera z kalibracją itd?

Gaz jest regulowany co tydzień więc chyba nie da się go wyregulować . W tym tygodniu będzie reduktor wywalany i przeglądany no i jak to nic nie da to przejde na niebieskie hanki i zobaczę . Szczelność kompresorem sprawdzona nic nie syczy , turbo wolno wstaje nie wiadomo czemu (po odpieciu rurki od gruchy nie przeładowuje może siada powoli ale oleju ni grama nie zasysa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany zielone obrabiają 190KM z palcem w tyłku, a gold to to samo. Jesteś pewien, że są bez dysz? Jeżeli taki mnożnik wychodzi po autokalibracji to problem nie leży po stronie LPG, a PB. Tylko jak wiadomo problemy z zapłonem bardziej uwidaczniają się na LPG niż na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na sto procent są bez dysz . A co z zapłonem może być np. Że taki mnożnik jest?

---------- Post dopisany at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany at 06:34 ----------

Gość wyjmuje ten reduktor bo dojrzał że czasem cisnienie skacze do 2 barów i że to może sprężyna membrany być . Możliwe to ? I czy to może mieć związek z mnoznikiem?

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:08 ----------

Ma jutro rano wsadzić na podmianke żeby sprawdzić czy to wina reduktora kme silver . Pytanie brzmi czy on da rade przy 190 km?

---------- Post dopisany 11-06-2014 at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 17:00 ----------

Jak by ktoś pytał turbo nadal późno wstaje hehehe oblukałem już wszystkie przewody i podociskałem opaski kat wymieniony więc to chyba turbo .VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...