matieng Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 witam, przy odpalaniu silnika na początku samochód lekko się "dusil" tak jakby nim troche szarpało ale potem normalnie na ssaniu miał 1200 obrotów potem schodził na 900, ale jak już zeszedł z obrotów coś się tłucze, jak się silnik rozgrzeje to juz mniej albo i wcale, nie wiem czy to moze byc katalizator bo pojawia mi się błąd który wyglada na to ze katalizator juz ledwo przędzie ale po rozgrzaniu "klekot" ustaje. (a moze to wariator faz rozrządu) Ostatnio w dodatku zauważyłem ze turbina już pewnie wysiadła, nie ma mocy, przyśpieszenie nie to co było, co prawda wybieram się z autem do mechanika ale moze ktos cos na ten temat wie. Dodam, że teraz przy odpalaniu samochodem trzęsie jak trzęsło ale pojawia sie na samym początku świst który trwa jakis czas ale potem ustaje, różnie to z tym jest, nawet po zgaszeniu samochodu słychać ten świst, czy to moze pochodzić od turbiny?
skerim Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Możliwości nie brakuje, a powszechnie zaleca się szukanie od VAGa. Świst może pochodzić od turbiny i światczył by o tym, że nadaje się do wymiany/regeneracji. Można sprawdzić luz na wirniku turbinki.
gregor10 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 zacznij od udania sie do kogos kto ma pojecie o 1.8T i diagnostyce, bo moze Cie ktoś łatwo naciągnąć na koszta patrząc po tym co opisujesz.
matieng Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 dzisiaj jade zostawic samochód u mechanika, zobaczymy co powiedza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się