Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy, gwizd przy uruchamianiu i trzesięnie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, przy odpalaniu silnika na początku samochód lekko się "dusil" tak jakby nim troche szarpało ale potem normalnie na ssaniu miał 1200 obrotów potem schodził na 900, ale jak już zeszedł z obrotów coś się tłucze, jak się silnik rozgrzeje to juz mniej albo i wcale, nie wiem czy to moze byc katalizator bo pojawia mi się błąd który wyglada na to ze katalizator juz ledwo przędzie ale po rozgrzaniu "klekot" ustaje. (a moze to wariator faz rozrządu) Ostatnio w dodatku zauważyłem ze turbina już pewnie wysiadła, nie ma mocy, przyśpieszenie nie to co było, co prawda wybieram się z autem do mechanika ale moze ktos cos na ten temat wie. Dodam, że teraz przy odpalaniu samochodem trzęsie jak trzęsło ale pojawia sie na samym początku świst który trwa jakis czas ale potem ustaje, różnie to z tym jest, nawet po zgaszeniu samochodu słychać ten świst, czy to moze pochodzić od turbiny?

Opublikowano

Możliwości nie brakuje, a powszechnie zaleca się szukanie od VAGa. Świst może pochodzić od turbiny i światczył by o tym, że nadaje się do wymiany/regeneracji. Można sprawdzić luz na wirniku turbinki.

Opublikowano

zacznij od udania sie do kogos kto ma pojecie o 1.8T i diagnostyce, bo moze Cie ktoś łatwo naciągnąć na koszta patrząc po tym co opisujesz.

Opublikowano

dzisiaj jade zostawic samochód u mechanika, zobaczymy co powiedza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...