powaguspisz Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam. Czy ktoś wie jak jest w Audi 3.0 rozwiązana sprawa z czujnikiem prędkości ?? Czy takowy występuje, a za pewne tak ?? I czy to może mieć wpływ z wariacją wskazówki prędkościomierza. Wczoraj jechałem, i nagle w trasie po wyjechaniu z pod domu około 50 km wskazówka od prędkościomierza zaczęła wariować przekroczyłem 130 km/h i nagle patrze jakieś cyrki skacze, FIS wskazuje dziwne spalanie, i oczywiście tempomatu nie da się włączyć, jak jadę do 80 km, bez gwałtownego przyśpieszania to prędkościomierz działa, tak było dzisiaj np. po mieście, jeszcze nie podłączyłem kompa bo również zapaliła się kontrolka silnika CHECK zobaczę co jest w błędach, ale na co się szykować ?? czy to może być związane coś w samej skrzyni ?? bo też mam takie terkotanie jak by sprężynki od dwu masy zanim się rozgrzeje skrzynia, i może to tu tkwi sedno. Proszę o jakikolwiek trop. Przyznam że nie słyszałem o akcjach z licznikami, że dzieje się coś z nimi przepalają ścieżki czy coś jeszcze. Wydaje mi się że odpowiedzialny za to jest jakiś czujnik, tylko co gdzie i jak.
sławek85 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 jest na skrzyni biegów przy sprzęgle
powaguspisz Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 http://fotoo.pl//out.php?i=779451_bezntytu-u.jpg&id=04d9ff3628c59e9e313838353034 Co mam przez to rozumieć ??
sławek85 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 jest taki jak w a4 b5 przynajmniej kształtem go przypomina
powaguspisz Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Panowie ... temat rozwiązany kolega "cichy" podpowiedział że by sprawdzić ładowanie i okazało się że jest 13,2 -12,9 a więc rękawy do góry i demontaż alternatora, na stół i do wymiany komutator, szczotki, regulator napięcia, niestety po tej naprawie dalej za nisko wskazywało napięcie 13,8/9 po zmierzeniu akumulatora wydajności okazało się że ma 45 % sprawności do wymiany, założony nowy wcześniejsze usterki wyeliminowane i człowiek szczęśliwy... Zegarów nie trzeba zmieniać, czujnik prędkości jest też ok. Jak by ktoś miał taki problem to widzicie że jednak Audi kryje różne niespodzianki i myśli technologiczne, zbyt niskie napięcie i cyrki się działy teraz jest ok, przejechane około 1000 km i bez kłopotu. A teraz zabieram się za kolektor ssący .... oj oj
powaguspisz Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Okazało się przypadkiem, że ułamany jest wałek ten co trzyma się razem z gruszką w nowym jak gruszkę odkręcam to wychodzi ładnie cały wałek jest zespolony, a u mnie grucha sama, a wałek siedzi w środku. Dwa jak kiedyś wymieniałem uszczelkę pod ssącym to w kanale dolotowym taki plastik siedział na szczęście nic się nie stało, troszkę się przypalił, dlatego niestety do wymiany. Przy okazji będę sprawdzał całe podciśnienie.
boro81 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Mam podobny problem , ale prędkościomierz nie działa na zimnym silniku przy czym szaleje pływak i po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy , miał ktoś podobny problem ?
powaguspisz Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Podjedz do mechanika, i sprawdź ładowanie oraz stan akumulatora. Może to być właśnie ta przyczyna.
kayen7 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Ja mam trochę inny problem z prędkościomierzem, a mianowicie zaniża mi prędkość o 10 km/h np. jadąc 50 km/h wskazówka pokazuje 40km/h. Wina czujnika??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się