barteq_g Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Ostatnio zmieniałem osłonę pod silnikiem i zauważyłem niepokojącą rzecz - wyciek oleju. Po jakimś czasie przy mocniejszych zakrętach pojawia się kontrolka oleju. Czy ktoś miał podobny przypadek i kojarzy skąd może być ten wyciek? Z góry dzięki za sugestie..
dawid_sc Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 mnie tak leje zawsze z pod miski:p jak lekko przywadze a raz lało z czujnika oleju ktory jest po lewej za chlodniczka oleju:)
czorny_07 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 na pierwszy rzut oka wydaje się ze spod filtra..
oca69 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Pod filtrem jest chłodniczka oleju , jak ją zdejmiesz do pod nią znajduje sie jej uszczelka która się często kończy
barteq_g Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 mnie tak leje zawsze z pod miski:p jak lekko przywadze Ale ja nigdzie nie zahaczyłem jak na razie.. na pierwszy rzut oka wydaje się ze spod filtra.. To by pomogło, miałem zamiar wymienić olej + filter po załataniu wycieków ale chyba trzeba będzie zrobić odwrotnie. Pod filtrem jest chłodniczka oleju , jak ją zdejmiesz do pod nią znajduje sie jej uszczelka która się często kończy A gdzie coś takiego można dostać? Czy załatać silikonem? Korek spustowy też ma swoją uszczelkę Tę też kupię na wszelki wypadek.
Ever Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 U mnie leje w tym samym miejscu, wydaje mi się że przyczyna leży nieco wyżej
sony_dark Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ty masz strasznie zapapraną miske, ja stawiałbym tak jak kolega wyżesj pisze. U mnie jak tak było to uszczelka pod głowicą i pokrywy dekla zaworów
Ever Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 U mnie tak to wygląda po przejechaniu 1 km, przed wyglądało to tak jakby olej wypływał pomiędzy tą aluminiową "obudową" filtra a jej zamocowaniem (zaznaczone kreską). Wydaje mi się jednak że przyczyna leży wyżej, jednak nic więcej nie widać..
barteq_g Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 ty masz strasznie zapapraną miske, ja stawiałbym tak jak kolega wyżesj pisze. U mnie jak tak było to uszczelka pod głowicą i pokrywy dekla zaworów Jest zapaprana bo jakiś czas jeździłem bez osłony która się urwała.. Wcisnąłem rękę z aparatem z prawej strony silnika:
dawid_sc Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 na 1 zdjeciu masz czujnik oleju w takiej gumce mi z niego pryskalo i zalewalo wsio jak u Ciebie on tez ma uszczelke;p i potrafilo tak zarzygac wszystko ze masakra a po drugie wisko jak dziala to rozpyla wszystko wszedzie:) do czujnika dostalem sie tylko po zdjeciu pasa przedniego. Jesli jestes magikiem to moze Ci sie uda zrobic tak w co watpie;p
barteq_g Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 na 1 zdjeciu masz czujnik oleju w takiej gumce mi z niego pryskalo i zalewalo wsio jak u Ciebie on tez ma uszczelke;p i potrafilo tak zarzygac wszystko ze masakra a po drugie wisko jak dziala to rozpyla wszystko wszedzie:) do czujnika dostalem sie tylko po zdjeciu pasa przedniego. Jesli jestes magikiem to moze Ci sie uda zrobic tak w co watpie;p To jest ten czujnik?
Ever Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Można dokupić samą uszczelkę czy trzeba kupić cały czujnik?
dawid_sc Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 uszczelke dobierzesz miedziana jak do korka spustowego oleju:) takze bez problemu:)
Norek FNW Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 albo jest problem jak u mnie z uszczelniaczem wałka rozrządu.. leje po całym silniku i nie wiadomo gdzie szukac.. myslałem ze z głowicy leje a widac definitywnie ze trzeba simering z prawej i z lewej wymienic bo cały olej wyrzyguje.. ---------- Post dopisany at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:57 ---------- Koledzy podepne sie pod temat i zapytam przy okazji.. Może ktoś będzie wiedział. Jadąc ponad 140km zaczyna mi śmierdzieć w aucie i w oczach rośnie temperatura oleju oleju jest pod max. najbardziej martwi mnie ta temperatura..
dawid_sc Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 gdzies nieszczelnosc musisz miec. nie leje Ci gdzies na kolektor wydechowy??? czujnik wymieniales???
Norek FNW Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 leje leje sie na kolektor z uszczelniaczy wałków razrządu. to jedno ale czemu temperatura rośnie normalnie w oczach przy większych prędkościach??
dawid_sc Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 jaki olej wlasles?? troche dziwne a czujnik czasem nie szwankuje??
Norek FNW Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Lotosa wlałem 10w40 wiem półsyntetyk. nie mam pojecia czy czujnik wariuje.. a gdzie on jest?? to moze go na dniach wymienie..
dawid_sc Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Lotosa wlałem 10w40 wiem półsyntetyk. nie mam pojecia czy czujnik wariuje.. a gdzie on jest?? to moze go na dniach wymienie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się