Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wolno spadające obroty czy to normalne ??


///MICHA?

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam tak w 2,0 alt b6 i szfagier w 1,8t 163km B7 a posiadam tez a6 c6 2,8 i tam szybko spadaja-wszystkie auto w lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodzie szwagra, AVJ tez wolno opadły obroty. Okazało się ze przeplywka za mało mierzy, po wymianie opadają tak samo jak u mnie w BFB ale to i tak nie jest jakoś mega szybko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez to zauważyłem, przed montażem lpg tez tak było, chodzi o opadanie obrotów podczas jazdy zaraz po tym jak wciśnie sie pedał sprzęgła , widocznie turbo benzyny tak maja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprzęgła pod pedałem sprzęgła do sprawdzenia - jeżeli zdarzają sie wkurzające przegazówki miedzy zmianami biegów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprzęgła pod pedałem sprzęgła do sprawdzenia - jeżeli zdarzają sie wkurzające przegazówki miedzy zmianami biegów...

Z ciekawości zapytam, jak sprawdzić taki czujnik?? bo rozumiem że na vagu, jak zawsze niekoniecznie musi wykazać błąd tego podzespołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprzęgła pod pedałem sprzęgła do sprawdzenia - jeżeli zdarzają sie wkurzające przegazówki miedzy zmianami biegów...

Z ciekawości zapytam, jak sprawdzić taki czujnik?? bo rozumiem że na vagu, jak zawsze niekoniecznie musi wykazać błąd tego podzespołu

Miernik w dłoń, ustawiasz miernik w tryb mierzenia przejscia,zwarcia, podpinasz pod oba pinu czujnika, wciskasz sprzeglo i patrzysz czy rozwiera i zwiera obwód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprzęgła pod pedałem sprzęgła do sprawdzenia - jeżeli zdarzają sie wkurzające przegazówki miedzy zmianami biegów...

Z ciekawości zapytam, jak sprawdzić taki czujnik?? bo rozumiem że na vagu, jak zawsze niekoniecznie musi wykazać błąd tego podzespołu

Miernik w dłoń, ustawiasz miernik w tryb mierzenia przejscia,zwarcia, podpinasz pod oba pinu czujnika, wciskasz sprzeglo i patrzysz czy rozwiera i zwiera obwód.

jeszcze tylko kwestia jak się psują te czujniki czy od razu na amen czy raz działa a raz nie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale w tym przypadku czujnik nie ma nic do rzeczy bo on daje mu gazu na luzie a nie podczas jazdy i to nie dzieje sie przy zmianie biegów wiec cos innego bo u mnie terz wolno spadają ale pod obciążeniem a nie na postoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w porządku tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...