alaxa Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam , mam problem ze swoim a4 b7 1,9 tdi brb wiec tak przy odpalaniu na zimnym silniku czasami silnik wpada w jakieś dziwne drżenie a nawet podskakiwanie caly samochód sie telepie jak by mial zaraz silnik wyskoczyc nie zawsze tak jest ale od czasu do czasu pojawia sie ten problem. Wymienilem poduszki pod silnikiem ale problem nadal jest nie wiem co mam zrobic po przejechaniu kilku km z takim trzesieniem silnik powraca do normalnej pracy . Jesli ma ktos moze jakies informacje co to moze byc z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam Marcin
POWER-KRIS Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Sprawdź Egr i temperatury decha / komp.
alaxa Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 egr czyszczony 3 miesiace temu wydaje mi sie ze to Broki na walku jutro zdejme pokrywe i zobacze czy sa na swoim miejscu ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 11:41 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2014 at 22:04 ---------- wszystkie 4 borki wystawały wcisnołem je spowrotem i punktakiem zabiłem ale niestety nic nie pomogło .Na zimnym silniku po odpaleniu silnikiem rzuca i pracuje dziwnie po przejechaniu 400 m ustało i pracuje normalnie juz nie wiem co to moze byc zalamuje mnie ten samochód
Chaberiusz Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 U mnie było odwrotnie na zimnym pracował normalnie a jak się rozgrzał to na jałowym biegu od czasu do czasu rzucało silnikiem. Powodem takiego zachowania był zły kąt synchronizacji. Po ustawieniu na 0.0 drgania ustały
alaxa Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 móglbys kolego napisac jak to sprawdzic i jak ustawic aby dzialalo normalnie bo caly czas borykam sie z tym problemem myslalem ze to filtr paliwa zmienilem na nowy ale to nic nie dalo .
jaro1768 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
efendi44 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Powodem może też być któraś pompka.podobno też takie drgania przenosi.
Chaberiusz Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 móglbys kolego napisac jak to sprawdzic i jak ustawic aby dzialalo normalnie bo caly czas borykam sie z tym problemem myslalem ze to filtr paliwa zmienilem na nowy ale to nic nie dalo . Sprawdzić możesz podpinając kompa. A ustawiał mi to mechanik Wysłane z Tapatalka
ovball Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Hej. można powiedzieć że mam podobny problem natomiast u mnie dzieje się tak gdy jadę na pierwszym biegu dochodzi do dwóch tysięcy obrotów i dodam dynamicznie gazu słysze taki dźwięk jak by nabrał powietrza jakby puścił dalej jadę na drugim biegu to samo 2 tysiącach obrotów taki dziwny dźwięk jak zgrzyt jadę dalej przy wyższych biegach nie ma , raz jak auto stało 5 dni i zacząłem jechać to miałem tak że przejechałem może 500 metrów auto zaczęło całe drgać silnik zaczął prawie skakać wyłączyłem samochód włączyłem jeszcze raz i pojechałem dalej podpowiem że komputer nic nie wykazuje miałem pełną diagnostykę silnika turbina jest super pompowtryski super intercooler okej trochę mi auto kopciło ale wymieniłem uszczelniaczye na pompowtryskach teraz jest okej ale problem tego dźwięku przy dwóch tysiącach obrotów dalej prosto jeśli by ktoś wiedział o co chodzi proszę o kontakt ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 20:04 ---------- Hej a czy to może być EGR ? na zasadzie ze klapa sie do konca nie domyka bo egr jest zanieczyszczony ?
alaxa Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 raczej nie egr wyczyscile i nic to niestety nie dalo
shake Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Cześć.Kupiłem audi b7 1.9 tdi 115 km,Silnik miał błąd-do wymiany były świece żarowe.Silnik sie trzęsie na biegu jałowym i jak mu depne mocniej do 2000 obrotów,czuc w pedale jakby cos przerywało gaz.Na komputerze wtryski sa ok,momentalnie tylko 4 pompowtrysk zmienia parametr powyżej 0.00 na komputerze.Wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompa wody, filtr powietrza,paliwa. Nie mam pomysłu co go boli.Dodatkowo tez ciężko odpala na ciepłym silniku ale to raczej rozrusznik jest przyczyna,aku ok. PROSZE O POMOC.POZDRAWIAM
SotoM Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jaka synchronizacja między wałkiem rozrządu a wałem korbowym?
shake Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Jaka synchronizacja między wałkiem rozrządu a wałem korbowym? nie sprawdzałem jeszcze, dzieki za pytanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się