damianquattro Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam.Od jakiegoś czasu moje Audi pali 15l gazu na 100 w trasie przy prędkości do 90km/h wydaje mi się, że to lekka przesada.Sprawdziłem już czujnik temperatury i nie jestem pewny czy jest sprawny. Przy temperaturze 40 stopni, oporność na styku 1-3 wyszła 1100 Ohma a na 2-4 570 Ohma.Nie powinna być czasami na obu stykach taka sama? Sprawdziłem jeszcze jak wyglądają świece,oto zdjęcia. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
KYLOMC Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 są jakieś błędy ? najpierw to czym robiłeś foty ?
damianquattro Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 niestety nie ma vaga wiec nie mam jak sprawdzic bledow.telefonem
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 świece są prawidłowej barwy, jakby ci go zalewało to były by czarne od sadzy sprawdź czy sonda oscyluje na jałowym a w czasie jazdy ma stałą wartość napięcia a dwa... zobacz czy ci nie trzyma hamulec czy cos, takie błahostki a może
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 niestety nie ma vaga wiec nie mam jak sprawdzic bledow.telefonem zainwestuj w kabel te kilkanaście zł bo jeszcze nie raz się przyda (ok 30zł, program do pobrania za free, instrukcja co, gdzie i jak na forum). No chyba, że lubisz płacić za byle pierdołę "mechanikom" bez vaga to można zgadywać.. ja zgaduję np że to może sonda.. a może nie
damianquattro Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 kabel i program mam tylko niestety mam windowsa 8 na ktorym nic przydatnego nie dziala
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 mi sie ostatnio udalo zainstalowac stary sterownik viakena i vagcoma 3.11 na wind 8.1 64bit wystarczylo wylaczyc podpis cyfrowy sterownikow
KYLOMC Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 bez vaga nie da rady nic , może być mnóstwo przyczyn ....
damianquattro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udało mi się uruchomić vaga, oto błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Saturday, 26 April 2014, 18:03:49:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 907 557 P Component: 1.8L R4/5VT MOTR AT D02 Coding: 06251 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17881 - EVAP Leak Detection Pump: Open Circuit P1473 - 35-00 - - Readiness: 0110 0101 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.LBL Controller: 8D0 927 156 BN Component: AG5 01V 1.8l5VT USA 8508 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.LBL Controller: 8D0 959 655 M Component: Airbag 7 Audi 0502 Coding: 00104 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 32-00 - Resistance too High
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 poszukaj dziury w dolocie, w okolicy zaworka odpowietrzania baku ktory jest na puszce filtra powietrza, a takze w okolicy rury dolotowej
damianquattro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 a możesz opisać albo pokazać zdjęcie tego zaworka i jak go sprawdzić ?
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 sam zaworek jest pewnie sprawny, blad dotyczy nieszczelnosci w okol niego, zdejmij po prostu lewą osłonę silnika stojąc z przodu auta i patrzac na silnik, i posprawdzaj wszystki wezyki gumowe ktore sa pomiedzy puszka filtra powietrza a rura dolotowa wychodzaca z puszki filtra
damianquattro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 a to moze byc przyczyna takiego spalnia?
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 moze bo wtdy lewe powietrze ci sie dostaje niezmierzone przez przeplywomierz i komp wariuje
damianquattro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tak na oko to wszystko jest szczelne, ale jak to można dokładnie sprawdzić ?
damianquattro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Będzie problem ze zrobieniem tego testu ale coś będę musiał wymyślić, a jak bedzie nie szczelność między przepustnicą a kolektorem to może przez to być ten błąd ?Zaznaczę, że żadnych problemów z obrotami nie ma.Ostatnio czyściłem przepustnice,dlatego pytam.
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 nalatwiej zdemotowac wszystko co sie da, w łapkach sprawdzic czy nic nie poparciało i złożyć dobrze na nowych opaskach jeśli nie można zrobić takiego testu, na oko wiele nie zobaczysz
KYLOMC Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 coś po kombinuj dasz rade najpierw usuń błędy pojeździj trochę i znów zobacz czy dalej bedzie . możliwe ze sam błąd tylko powoduje takie spalanie szczelność podstawa ! ostatnio miałem tak ze jezdziłem na resztkach gazu co spowodowało ze wywaliło mi błąd mieszanki i spalanie wzrosło o 3 litry ....
damianquattro Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Udało mi się sprawdzić szczelność i niby jest wszystko ok. Na wszelki wypadek powymieniałem opaski zaciskowe, a spalanie jakie było takie jest. Co dalej ? ---------- Post dopisany 05-05-2014 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 17:17 ---------- Może zrobić logi to coś poradzicie ? ---------- Post dopisany 20-05-2014 at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 19:14 ---------- chlopaki pomozcie bo juz rece mi opadaja przez to spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się