Skocz do zawartości
IGNOROWANY

duze spalanie.podejrzany czujnik temperatury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Od jakiegoś czasu moje Audi pali 15l gazu na 100 w trasie przy prędkości do 90km/h wydaje mi się, że to lekka przesada.Sprawdziłem już czujnik temperatury i nie jestem pewny czy jest sprawny.

Przy temperaturze 40 stopni, oporność na styku 1-3 wyszła 1100 Ohma a na 2-4 570 Ohma.Nie powinna być czasami na obu stykach taka sama?

Sprawdziłem jeszcze jak wyglądają świece,oto zdjęcia.

CAM00117.jpg

CAM00120.jpg

CAM00121.jpg

CAM00122.jpg

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.

Opublikowano

są jakieś błędy ? najpierw to ;) czym robiłeś foty ?

Opublikowano

świece są prawidłowej barwy, jakby ci go zalewało to były by czarne od sadzy

sprawdź czy sonda oscyluje na jałowym a w czasie jazdy ma stałą wartość napięcia

a dwa... zobacz czy ci nie trzyma hamulec czy cos, takie błahostki a może

Opublikowano
niestety nie ma vaga wiec nie mam jak sprawdzic bledow.telefonem

zainwestuj w kabel te kilkanaście zł bo jeszcze nie raz się przyda (ok 30zł, program do pobrania za free, instrukcja co, gdzie i jak na forum). No chyba, że lubisz płacić za byle pierdołę "mechanikom" :whistling: bez vaga to można zgadywać.. ja zgaduję np że to może sonda.. a może nie :grin:

Opublikowano

mi sie ostatnio udalo zainstalowac stary sterownik viakena i vagcoma 3.11 na wind 8.1 64bit

wystarczylo wylaczyc podpis cyfrowy sterownikow

Opublikowano

bez vaga nie da rady nic , może być mnóstwo przyczyn ....

Opublikowano

Udało mi się uruchomić vaga, oto błędy:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Saturday, 26 April 2014, 18:03:49:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 8D0 907 557 P

Component: 1.8L R4/5VT MOTR AT D02

Coding: 06251

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

17881 - EVAP Leak Detection Pump: Open Circuit

P1473 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.LBL

Controller: 8D0 927 156 BN

Component: AG5 01V 1.8l5VT USA 8508

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-00 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.LBL

Controller: 8D0 959 655 M

Component: Airbag 7 Audi 0502

Coding: 00104

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-00 - Resistance too High

Opublikowano

poszukaj dziury w dolocie, w okolicy zaworka odpowietrzania baku ktory jest na puszce filtra powietrza, a takze w okolicy rury dolotowej

Opublikowano

sam zaworek jest pewnie sprawny, blad dotyczy nieszczelnosci w okol niego, zdejmij po prostu lewą osłonę silnika stojąc z przodu auta i patrzac na silnik, i posprawdzaj wszystki wezyki gumowe ktore sa pomiedzy puszka filtra powietrza a rura dolotowa wychodzaca z puszki filtra

Opublikowano

moze bo wtdy lewe powietrze ci sie dostaje niezmierzone przez przeplywomierz i komp wariuje

Opublikowano

test szczelności

Opublikowano

Będzie problem ze zrobieniem tego testu ale coś będę musiał wymyślić, a jak bedzie nie szczelność między przepustnicą a kolektorem to może przez to być ten błąd ?Zaznaczę, że żadnych problemów z obrotami nie ma.Ostatnio czyściłem przepustnice,dlatego pytam.

Opublikowano

nalatwiej zdemotowac wszystko co sie da, w łapkach sprawdzic czy nic nie poparciało i złożyć dobrze na nowych opaskach jeśli nie można zrobić takiego testu, na oko wiele nie zobaczysz

Opublikowano

coś po kombinuj dasz rade ;) najpierw usuń błędy pojeździj trochę i znów zobacz czy dalej bedzie . możliwe ze sam błąd tylko powoduje takie spalanie ;) szczelność podstawa !

ostatnio miałem tak ze jezdziłem na resztkach gazu co spowodowało ze wywaliło mi błąd mieszanki i spalanie wzrosło o 3 litry ....

Opublikowano

Udało mi się sprawdzić szczelność i niby jest wszystko ok. Na wszelki wypadek powymieniałem opaski zaciskowe, a spalanie jakie było takie jest. Co dalej ?

---------- Post dopisany 05-05-2014 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 17:17 ----------

Może zrobić logi to coś poradzicie ?

---------- Post dopisany 20-05-2014 at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 19:14 ----------

chlopaki pomozcie bo juz rece mi opadaja przez to spalanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...