damianquattro Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Sorry że się długo nie odzywałem ale nie było czasu żeby grzebać przy aucie,spalanie dalej jest duże.Przy normalniej jeździe w trasie wyszło 14,5 a błąd dalej jest, podmieniałem już nawet zaworek odpowietrzania baku i nic to nie dało. Może ktoś pokazać mi zdjęcie jak wygląda ten kanał na vagu od sondy, bo chciałbym też ją sprawdzić.
KYLOMC Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu masz 007 to jest od sondy
damianquattro Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 U mnie na 007 wyswietla sie tylko N/A.Ale u mnie na 030 i 070 jest cos takiego Moze to jest od sondy?
zwalowy Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Sorry że się długo nie odzywałem ale nie było czasu żeby grzebać przy aucie,spalanie dalej jest duże.Przy normalniej jeździe w trasie wyszło 14,5 a błąd dalej jest, podmieniałem już nawet zaworek odpowietrzania baku i nic to nie dało. Może ktoś pokazać mi zdjęcie jak wygląda ten kanał na vagu od sondy, bo chciałbym też ją sprawdzić. czyli na bank ejst cos zle....to nie ma prawa tyle palic zamulajac silnik....znaczy przy nie deptaniu
damianquattro Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Chlopaki ten blad napewno tyczy sie nieszczelosci ukladu czy moze czegos innego?.Pomozcie cos bo juz mi normalnie rece opadaja.
zwalowy Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Chlopaki ten blad napewno tyczy sie nieszczelosci ukladu czy moze czegos innego?.Pomozcie cos bo juz mi normalnie rece opadaja. a myslisz ze nie chcemy? ---------- Post dopisany at 02:41 ---------- Poprzedni post napisany at 02:37 ---------- no maja byc szczelne tzn jedno kierunkowe czyli w jedna stronę maja puszczać , może u ciebie któryś z nich jest cały czas otwarty lub pękł bo lubią pęknąć a co do sondy to powinno być na grupie 007 , może masz silnik aeb z usa ? tylko spytam....jak to rozumiec?AEB bo z USA czy AEB z USA
damianquattro Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 Auto jest z USA ma silnik aeb ale nie wiem czy komputer europejski rozni sie od wersji USA.Znalazlem takie cos i z tego co rozmumien to nieszczelnosc moze byc rowniez przed zaworekiem,pomiedzy bakiem a zaworkiem,tak? 17881/P1473/005235 - EVAP Leak Detection Pump: obwód otwarty możliwe objawem Lampka kontrolna awarii (MIL) aktywnych możliwe przyczyny Wykrywanie nieszczelności pompy (LDP/V144) uszkodzony Okablowanie / Connector (s) z / do Leak Detection Pump (LDP/V144) uszkodzony Nieszczelny system pochłaniacza EVAP możliwe rozwiązania Sprawdź Leak Detection Pump (LDP/V144) Sprawdź Okablowanie / Connector (s) z / do Leak Detection Pump (LDP/V144) Sprawdź EVAP Kanister do prawidłowego uszczelnienia systemu
pioteros Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Komp się różni, są tez 2 sondy zamiast jednej
damianquattro Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 No właśnie te sondy mnie zdziwiły, bo z tego co czytałem to w aeb jest 1 a ja rzeczywiście mam 2. A wiesz może na których kanałach je sprawdzać ? ---------- Post dopisany 03-07-2014 at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 17:52 ---------- Dzisiaj chcialem zobaczyc czy uda mi sie zmienic podswietlenie licznika i zaskoczylo mnie to ze brakuje 2 zarowek.okazalo sie ze jedno miejsce to kontrolka check engine.po wlozeniu zarowki i odpalaniu auta caly czas swieci sie ta kontrolka.swieci ona przez ten blad co mam czy moze cos innego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się