Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


marcindlug

Rekomendowane odpowiedzi

Piotrek czy do a6c5 wystarczy taka tarcza z toczona po 1mm http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-przod-vw-transporter-iv-t4-280x24-i4757271305.html

adapter/dystans 1cm i zacisk z a8d2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to wyglada w teorii z tymi dystansami itp.. tarcz 280 jest sporo, w golfie iv, transporterze, golfie v, a4 b5

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ośce było opisane w tym temacie chyba wszystko, ja miałem to w b5q, wszystko pasowało z a8 procz zacisku ktory byl z passka b5 4motion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to co masz w a8.

Czyli pod 330 potrzeba kompletnych zaciskow zeliwnych z przedlifta,pewnie jakis adapterek tarcza, klocki i tuleje w przypadku a4

Powiem ze te 280 juz nawet widac ale zastanawiam sie co mozna dac dalej.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk przedlift a8, lub inny zeliwniak pod wentyle, nie wiem stare audice tez mialy podobne
jarzmo a8 lift
adapterek
tarcze s4 b8
klocek obojetne audi a8, a4 itp itd

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra jarzmo a8 fl pod 269?

Pamiętasz wysokość otworów w adapterku :naughty: ?

Czy dawałes pod adapter tuleje czy tarcza ma dobra wysokość????

Tarcza jest przednia czy tylna z s4b8,dobra nie było pytania pewnie tylna :decayed:


Przemo a u Ciebie w zestawie klocek jest bliżej zewnętrznej krawędzi tarczy czy tak na środku???

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adapter ma byc grubosci tyle ile wynosi roznica wysokosci obydwu tarcz - ori a8 i ori s4 b8 tyl

wysokosc otworkow tez normalnie mozesz sobie policzyc dzielac roznice srednic obydwu tarcz na pol i to tyle wyzszej matematyki

problem jest w b5 q, otwory trzeba dodatkowo przesunac po obwodzie o ok cm aby odsuniety zacisk, a raczej przewod hamulcowy nie wadzil o ramie zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.

Zapodałem te 280 i klocek jest dosc blisko zew krawedzi tarczy,wiesz moze jak idzie to w s8 d2 fl??

Ori klocek w a4 prawie dolega do wew czesci zas tutaj prawie jest ok 2 cm od połaczenia tarczy z talerzem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory.

Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory.

Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele?

u mnie jest tak samo, w poniedzialek bede zimowki zakladal to zrobie foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory.

Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele?

i w 17 pewnie by weszlo ale na oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod swap na 280 potrzebujemy to co napisał Mateusz plus jarzma z s8 d2 fl.Jarzmo jest z wymiarowane kilka stron wcześniej.

Przewody i wsio bez zmian.

Mała uwaga dla tych co maja zagięte przewody na zakuciu(ja takowe miałem)

Nie da rady ich przykręcić bez wybicia śruby jeżeli wybijemy śrube to możemy poniszczyć gwint w niej oraz potrzebujemy nowe tulejkę pod nią.

Ledwo uratowałem zacisk ale to inna bajka...

Co do różnicy to wizualnie jest to duża różnica,w porównaniu do serii,w końcu coś tam widac

.

Jeżeli chodzi o użytkowanie to jest mega różnica,chodź tak na prawdę nie zrobiłem pełnego testu gdyż przejechałem ok 50km ale jest dużo lepiej.

Tył mam jeszcze zapowietrzony bo samemu nie odpowietrzy się go prawidłowo,ale z tym uporam sie z czasem.

Dla ciekawostki powiem ze przy swapie przodu coś mi napierdzielało przy hamowaniu,wymieniłem piastę gdyż miała bicie,druga też ma bicie,tarcza ma 0,15 bicia.

Jak hamowałem to było ewidentnie słychać stukanie,i czuć bicie na pedale(to nie był abs)zaś teraz nic nie czuje nic nie słychać jak ręką odjął,a bicie dalej jest :eusathink: :eusathink:

Na dzis zrobiłbym na patencie Piotrka bo wyjdzie podobnie cenowo a efekt zapewne lepszy.

296244329bbc4567med.jpg

585967a6417b4de7med.jpg

22ca35a6997c6de3med.jpg

e6f7152ef1ae326bmed.jpg

8fb674cbab885b3dmed.jpg

8245dd390c86b4e8med.jpg

cd716f626d7a1de2med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos na zbyciu piasty z C4? Bo na allegro ceny kosmos, a niczego w mojej okolicy nie ma, zeby cala belke brac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukac,za 100 juz idzie wychaczyć piasty w normalnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 to za sztukę wołają.. Wszystko inne mam, tylko te cholerne piasty ;d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez gostek zawołał tyle samo ale powiedziałem mu niech nie przesadza bo to c4 a ni c7...

Szukaj po szrotach,większość z nich wysyła towar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...