Mariusz90r Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Pacjent to auto z profilu, od dwóch dni zawieszają mi się obroty, ogólnie już przy odpaleniu auto daje sobie więcej gazu, a na jałowym potrafi trzymać prawidłowe obroty 860, albo według własnego uznania 1200, 1500, 2100, po delikatnym kopnięciu w gaz obroty spadają, czasem na prawidłowe a czasem po prostu deczko niżej. Błędów na VAG-u brak, nieszczelności według wskazań wskaźnika doładowania również brak. Czyżby linka gazu? Dodam że ma wyczuwalny luz, wydawało mi się że wcześniej go nie było...
Labiel Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Linka gazu to banał do sprawdzenia. Jedna osoba dodaje gazu, inna patrz. Ale wydaje mi się że problem będzie raczej leżał w potencjometrze przepustnicy. Sprawdź w VAGu jaki % otwarcia przepustnicy pokazuje VAG jak się się zawiesza. Na jałowym powinno to być w graniach 2,5-4,5% czy coś koło tego.
Magicbattle Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 odepnij linke od przepustnicy i odpal auto, przepustnice przeczysc profilaktycznie. zobacz wtedy czy linka lekko chodzi.
Mariusz90r Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Aha zapomniałem - od czyszczenia przepustnicy i adaptacji zacząłem dzisiejszy dzień @Labiel, na którym kanale jest otwarcie przepustnicy?
Labiel Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Teraz już ci nie powiem, ale występuje na kilku. Leć po kolei. Będzie " throttle" albo jakoś tak, wartość w %.
zwalowy Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ja mam tak nadal..winna linka nie cofa sie
cris1503 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Miałem to samo. Stara przepustnica nie przechodzila adaptacji i trzymala sobie obroty jak jej sie podobalo. Po lekkim muśnięciu gazu obroty najczęsciej spadaly, ale nie zawsze. Wymiana przepustnicy załatwiła sprawe.
KYLOMC Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 ja tez miałem tak jak zmieniałem kompa bo stary sie wysrał musiałem też wymienić przepustnice bo stara nie przechodziła adaptacji .... u mnie to nieraz sam silnik sobie wchodził na obroty ...
Mariusz90r Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Dobra czyli sprawa jasna, wczoraj spróbowałem zrobić adaptacje przepustnicy VAG'iem i lipa (po jej czyszczeniu zrobiłem tylko tą po kluczyku) cały czas wyskakuje error i nie chce przeprowadzić adaptacji, no i przy zgaszonym aucie wyskakuje mi na kanale 098 part throttle, a powinno być idle, a to umiem uzyskać dopiero jak pare razy musnę gaz :/ Jak ktoś to czyta i ma przepustnice do AEB'a w dobrym stanie/cenie i daje gwarancje rozruchową to proszę o kontakt ---------- Post dopisany 30-05-2014 at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 14:23 ---------- @Update Przepustnica sama z siebie zaczęła chodzić przez jakieś 2-3 tygodnie, nawet adaptacje przeszła bez zająknięcia. Niestety problem powrócił, więc kupiłem od forumowicza inną przepustnicę, zamontowałem w środę i po odpaleniu pierwszy sukces, obroty się nie wieszają, schodzą za każdym razem w odpowiednie miejsce, ale tym razem auto zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu, a na przepustnicy nie da się przeprowadzić adaptacji VAG'iem :/ Błędów brak. Walnięta druga przepustnica, czy jak?
Magicbattle Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 to przepustnica uszkodzona chyba ze styki zasniedziale. musi byc prawidlowa adaptacja. ogarnij wtyczke u siebie czy nie jest jakas uszkodzona i kable
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się