kielbu Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Panowie po raz 1 podłączyłem samochód pod vaga i pojawiły mi się 2 błędy, ( tzn przed kupnem auta też mechanik podłączył, sprawdził co się pokazało, pokasował, sprawdził ponownie i już żaden się nie pojawił ). Natomiast dzisiaj: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1512 Coding: 06976 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent oraz Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Ten drugi to czujnik skrętu i trzeba wykonań kalibracje - tak mi się wydaje,ale jak to zrobić?Pierwszy to coś z kluczykiem, ostatnio wymieniałem w nim baterie i kodowałem poprzez przekręcenie go w stacyjce oraz zamknięcie i otworzenie drzwi z kluczyka czy jakoś tak i działa Nie wiem czy prawidłowo wykonałem te podstawowe skanowanie auta, przekreciłem kluczyk na vagu dałem auto scan, po zakończeniu zapisałem błędy wykasowałem wciskająć clear i dałem scan ponownie - tak to się powinno robić? Przez ostatnie 3 tygodnie jakoś dwa razy odłączałem akumulator, może to też ma na coś wpływ. Bardzo proszę o jakieś wskazówki ---------- Post dopisany 27-04-2014 at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 19:00 ---------- Nikt nie pomoże? ---------- Post dopisany 28-04-2014 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 12:18 ---------- Żeby nie zakładać nowego wątku, jak prawidłowo kasować błędy. Przekręcamy kluczyk, skanujemy auto i usuwamy błędy. Czy po takiej operecji należy uruchomić silnik, przejechać się, czy można od razu wykonać ponowne skanowanie i błędy powinny się już nie pojawić? Jeszcze jedno, czy można skanować auto przy odpalonym silniku ?
POWER-KRIS Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Żeby mieć podgląd parametrów to na włączonym. Tylko błędy sam zapłon. Jak chcesz zobaczyć co powraca to musisz się przejechać aby dać szansę modulom na zgłoszenie błędów. ;-)
kielbu Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Czyli zapłon ->kasowanie błędów -> odpalam ->jadę -> wyłączam silnik ->zapłon -> auto scan
kielbu Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 No to niestety, wracają, tylko nie wiem czy dobrze je kasuje. Wchodze w auto scan, wybieram model A4 B6 8E daje START, po zakonczeniu CLEAR CODECK czy jakoś tak. Po przejechaniu po mieście zrobiłem powtórnie auto scan i te same błędy się pokazały. Zrobie kalibracje czujnika skrętu ale nie wiem co z tym kluczykiem, jakieś rady? ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Po kalibracji kąta skrętu błąd już się nie pojawia, został tylko błąd: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1512 Coding: 06976 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent Bardzo proszę o pomoc bądz jakieś namiary
POWER-KRIS Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Coś Ci klepie ze problem z kluczykiem w module komfortu. Ale to musi ktoś ogarnięty rozgryzc. Centralny działa? Akumulator dobry?
kielbu Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak wszystko działa bez problemu, jutro postaram się z adaptacją kluczyka na innej pozycji z filmiku na youtube, wydaje mi się że to problem po mojej adaptacji po wymianie baterii, może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
POWER-KRIS Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=273040 A pilot to prosto. Wkładasz kluczyk do stacyjki, włączasz zapłon, naciskasz zamykanie i trzymając wylaczasz zapłon.
kielbu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 No tak sposobów jest kilka, najpierw usunę obecny kluczyk - ten co adoptowałem, sprawdzę błędy na starym styranym, zobaczymy może gdzieś tutaj jest rozwiązanie. Dam jutro znać, chyba że ktoś już coś podebnego miał i nasunie mi rozwiązanie. ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 22:59 ---------- Dla potomnych, vagiem usunąłem dwa kluczyki, potem vagiem adoptowałem je ponownie, błędy już nie wróciły. Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się