Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki na nierównościach z okolicy kolumny kierowniczej


ziko02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem jest następujący... Kocie łby, płyty, nierówności, wtedy z za kiery czesto choć nie zawsze słychać stukanie, jak by gdzieś był luz. Na kierownicy tego nie czuje i nie mam tez na kierze luzów, tzn jak tylko zacznę nią kręcić koła reagują natychmiast. Kiedy auto jest odpalone i wykonuje krótkie energiczne ruchy słychać stuki. Kiedy ruszam kierą na wył silniku stukanie jest bardziej wyraźne, głośniejsze. Jak otworze maskę słychać owe stukanie u góry, zaraz niedaleko zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy. Mechanik straszy regeneracja magla...

Końcówki i same drążki odpadają czy sie mylę? Moze luz na krzyżaku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncówki drążka. Do tego zainteresowałbym się wahaczami. U mnie przszedł przegląd, chociaż dopiero jak zmieniałem kompleksowo to odkryłem, że gumy są pourywane.

A wiedz że hiszpanie odrzucają za byle pierdołę, nie to co w PL.

Od tygodnia nam ciszę, słyszę nawet skrzypienie plastików. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze obydwa dolne przydałoby sie u mnie wymienić.

Końcówki powiadasz.... muszę podjechać do jakiegoś kumatego mechanika bo wokoło wszyscy palą sie wręcz do regeneracji magla;) Ale czy od końcówek stukanie było by słychać tak wysoko... Tuż pod maską?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były wlasnie takie objawy. Co ciekawe mechanik po sprawdzeniu wahaczy obstawiał amory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były wlasnie takie objawy. Co ciekawe mechanik po sprawdzeniu wahaczy obstawiał amory

Dzieki Gregor za wskazówki!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet MS kosztuje 150€.... już po 2kkm wiem, że dobrze zrobiłem. Siedziały wprawdzie oryginalne wahacze ale nawet jak mi przyjdzie za rok, dwa zmieniać to i tak warte były zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam od kilku dni ten problem ze stukaniem i na stacji diagnostycznej powiedzieli końcówki albo magiel. ale lepiej zacząć od tańszego ;p Na dniach jadę jeszcze do innego mechanika jak będzie inny diagnoza to będe pisał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki można bez problemu ocenić czy są zużyte i czy mogą pukać... Nie wiem dlaczego diagnosta mówi końcówki albo magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie też nie wiem i dlatego jadę dzisiaj do innego bo ten za kompetentny chyba nie był. a odnośnie maglownicy nie ma tam żadnej regulacji żeby regulować luzy bo mówił ze tam się jakieś zęby wytarły. A u siebie w drugim aucie co prawda to bus ale jest regulacja i mozna zlikwidować luz co by tak nie stukało. nie znam się na tym tak, że jak ktoś coś wie lepiej to poprawiajcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź końcówki, czy wahacze dolne( banany ) nie mają luzów i potem amortyzator jedno z tych trzech. Może górne wahacze dostały w kość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie w A4 jest luz na krzyżaku tuż przy ścianie grodziowej może mi ktoś powiedzieć co z tym robić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...