dziadek Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Wydaje sie ze wszystko jest , nie bardzo wiem do czego ta okrągła duża uszczelka , ale dawno to juz było i nie pamietam dokładnie konstrukcji ...ja jej nie wymienialem bo bym pamiętał
mojeA4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 No spoko, dostaną komplet, niech działają. Przy wymianie turbiny wymienia sie tez olej słyszałem. W sumie dobrze, wszystko bede miał na świeżo. Powoli puszcza olej turbina, a ja muszę z 1500km zrobic jeszcze, mam nadzieje, ze sie uda, bo to kurde byłby duży problem dla mnie. Auto chodzi głośniej, ale moc ma jak miało...
soolek Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Wiecie co, tak na marginesie, moja ma sporo większy przebieg, nic nie cieknie, nic się nie poci. ASO wieszczyło mi wymianę turbiny 3 lata temu, podczas przeglądu przed zakupem i ... wszystko działa. A poci się jakaś uszczelka w dolocie. Na ropie latam niby ruskiej od 2 lat i wszystko działa. Korci mnie zmiana na coś nowszego, ale .... pójdę raczej w E38 V8. Jakiś dopieszczony egzemplarz.
mojeA4 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Tak jak ASO sprawdzalo mi auto i powiedzieli ze wszystko ok silnik suchy nic nie cieknie nic nie widać To było niedawno i nie wierze w to, ze nagle sie zaczął pocić. ASO by Ci chciało pol silnika wymienić od razu, najlepiej bez sprawdzania. Poczytaj wyżej, sam filtr dpf 8000zl, kto to robi kur.. barack ten filtr wymienia? Na Allegro sa za 1/4 tej ceny. Ale i tak każdy wywala. Kiedyś zrobili test gdzie z filtrem a bez rezultat wyszedł o 0,1. ---------- Post dopisany 06-07-2014 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2014 at 08:22 ---------- Mam pytanko do kogos kto wie Czy turbina od 3.0 d podpasuje do 2.5 d bez jakis przeróbek? Jedni piszą, ze nie a drudzy mówią, ze za duzo roboty, zeby sie bawić.
dziadek Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Mam pytanko do kogos kto wie Czy turbina od 3.0 d podpasuje do 2.5 d bez jakis przeróbek? Jedni piszą, ze nie a drudzy mówią, ze za duzo roboty, zeby sie bawić. W/g mnie tu nie chodzi o to czy 3.0d czy 2.5d tylko o sterowanie bo w jakiś rocznikach sterowanie jest elektroniczne przez elektromagnes a w innych podciśnieniowo - ja np miałem elektroniczne ...popatrz na stronce z częściami bmw , odpowiedniku etki RealOEM.com * Katalog części zamiennych BMW albo zadzwoń do jakiegoś tunera
mojeA4 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Turboelita- tam gdzie postawie auto twierdza, ze sterowniki w kompie trzeba zmienic i poza tym jest inna budowa i trochę grzebania, znowu na forum bmw niby wszystko to samo z tym, ze ta jest większa Turbotec- tam oddadzą turbine do regeneracji, nie znam szczegółów, musze sie dowiedziec, bo jakby szło tanim kosztem ogarnąć temat, to jest szansa na pare koni wiecej a z rok jeszcze nim pojezdze
skovroon Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Nie wiem jak było w 25d ale podejrzewam, że podobnie jak w 3.0d. Czyli do któregoś mies 2004 było sterowanie podciśnieniem a później już elektronicznie. Dokładnie Ci nie powiem co i jak... ale jeśli okaże się, że roboty nie jest dużo to kładź od 3.0d, kiedyś rozmawiałem z Rogalem i powiedział mi że moje turbo nadaje się nawet pod zabieg 300PS pod warunkiem wtrysków i coolera od 535d.
mojeA4 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 A chciałoby sie, ale chyba goście maloogarnieci, auto musze miec szybko i w miarę tanio ogarnięte, wiec trudno zostanie jak jest, na zdrowej turbinie i bez dpf powinno cos wypluc ciekawego ---------- Post dopisany 10-07-2014 at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2014 at 14:54 ---------- No tak jak Scoovron pisze, jakies zmiany były, także w kolektorze ssacym, do któregoś miesiaca pasują inne zaślepki i od któregoś inne, a ze firma, od której kupowałem nie ma pewności, to wziąłem dwa komplety, jedne sa 22mm a drugie 33mm (chyba) także jak ktos bedzie robił cos podobnego, radzę dobrze sie zorientować, mi auto potrzebne, wiec musi byc wszystko na miejscu bez niespodzianek. Turbina olej puszcza, ale nie ma tragedii, bo na bagnetów nie zauważam za wielkiej różnicy. Pytanie tylko co zrobic, zeby te 1000-1200km wytrzymała? Jak jechac? Na co zwrócić uwagę? Pewnie go nie dusić za mocno, nie trzymać na obrotach? ---------- Post dopisany 22-07-2014 at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 22:44 ---------- No dał rade na tej turbince przejechać 1200km, całkiem żwawo. Przed chwila odstawilem do chłopaków i czekam na rezultaty. Moze do weekendu ogarną wszystko to sie pochwale:) Póki co jadę autobusem:/
krecikj5 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 tyo życze powodzonka a tak na marginesie po przeczytaniu całego postu chyba już wiem dlaczego w mojej śmierdziało spalinami w środku:wink: a ja myślałem że to może łącznik elastyczny:wink:
tomaszmroczkowski Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jeśli temat nie umarł, to napiszę. Wszystko mi się podoba w moim aucie, oprócz przednich reflektorów, rok 2007 przed liftem, o ringi są "żółte" nie mam ksenonów, a reflektory lekko matowe. Jeśli chciałbym wymienić na poliftowe z ksenonem, jaki to będzie koszt i czy w ogóle da się, bez błędów na kompie. A jeśli nie da rady wymienić na poliftowe, to chciałbym miec takie światła, jak nowsze modele, że o-ringi służą jako światła do jazdy dziennej i mają jasno niebieską poświatę. Abo połączyć ksenon z jasnoniebieskim o-ringiem. No i kolejna sprawa, mam luźne 3 tys zł, które chcę przeznaczyć na jakąś naprawę, serwis czy cokolwiek do auta. Klocki nowe, olej nowy, wszystkie filtry nowe... nie wiem co zrobić w tym aucie, jak wjadę do serwisu, co proponujecie? Aha, kolega stwierdził, który ze mną jechał, że czuć spalinami w środku, jak stoimy na światłach czy gdziekolwiek jak auto stoi i silnik pracuje, ja nic takiego nie wyczułem, i żaden inny kolega tez nie, ale ten jeden twierdzi że czuć czyste spaliny w kabinie, co to może być?
dziadek Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jak rzeczywiscie czuć spaliny to na bank kolektor wydechowy - w e60 padają jak muchy.
mojeA4 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Jestem juz po zabiegu. Wywalony filtr dpf Program na 205 qni Zaślepione klapki w kolektorze ssacym Wymieniony olej Wymieniony filtr Regeneracja turbiny Przejechane pierwsze 20km :/ ale czuć różnice, wszystko poszło sprawnie;) jestem zadowolony póki co, po usunięciu filtra jakos tak przyjemnie przygwizduje przy znacznym dodaniu gazu, nie dymi. Naoglądalem sie filmików na youtubie, dziwiło mnie ze przy 80 km/h załączal sie dtc na mokrym, teraz juz sie nie dziwie. ---------- Post dopisany at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:03 ---------- Oceńcie po wykresie czy jest ok
tomaszmroczkowski Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 to ten sam korektor w którym są te klapki, które proponowaliście usunąć? Ja nie czuję spalin, tylko raz na postoju, ale to przecież wiatr mógł zawiać do otwartego okna te spaliny, aczkolwiek rura wydechowa dziwnie się trzęsie, aż za bardzo nią rzuca, i słychać delikatnie metaliczny dźwięk, jakby nie było coś dokręcone przy wydechu. Mam luźne ze 3 tys zł, chcę podjechać na serwis bmw i je wydać, co zrobię za taką sumę?
krecikj5 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jestem juz po zabiegu.Wywalony filtr dpf Program na 205 qni Zaślepione klapki w kolektorze ssacym Wymieniony olej Wymieniony filtr Regeneracja turbiny Przejechane pierwsze 20km :/ ale czuć różnice, wszystko poszło sprawnie;) jestem zadowolony póki co, po usunięciu filtra jakos tak przyjemnie przygwizduje przy znacznym dodaniu gazu, nie dymi. Naoglądalem sie filmików na youtubie, dziwiło mnie ze przy 80 km/h załączal sie dtc na mokrym, teraz juz sie nie dziwie. ---------- Post dopisany at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:03 ---------- Oceńcie po wykresie czy jest ok http://s22.postimg.org/um8qlam4d/image.jpg czyli pisząć gdzieś w moim wątku że na 3 biegu Ci się dtc nie ma prawa włączyć a mi się włącza to jednak ja miałem rację kwestia tylko mocy:wink:
mojeA4 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Dokładnie, kwestia mocy i mokrej nawierzchni, bo jak go odbierałem padało. Przy tejpredkosci na mokrej jezdni załączył sie dtc, nie wierzyłem w to, a jednak Na suchym nie wiem, ale na slikach chyba A ile Ty masz koników? Moc robi swoje ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- Tomek jak masz luźne 3 tys. to daj gdzies niech sprawdza czy masz dziurę w kolektorze wydechowym, w jakim stanie sa klapki w kolektorze ssacym. Wymieniłem kolektor wydechowy i spalin nie czuć, teraz wywalilem klapki i mam spokoj. Jakis czujnik musze jeszcze ogarnąć i temat zamknięty póki co
krecikj5 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Dokładnie, kwestia mocy i mokrej nawierzchni, bo jak go odbierałem padało. Przy tejpredkosci na mokrej jezdni załączył sie dtc, nie wierzyłem w to, a jednakNa suchym nie wiem, ale na slikach chyba A ile Ty masz koników? Moc robi swoje ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- Tomek jak masz luźne 3 tys. to daj gdzies niech sprawdza czy masz dziurę w kolektorze wydechowym, w jakim stanie sa klapki w kolektorze ssacym. Wymieniłem kolektor wydechowy i spalin nie czuć, teraz wywalilem klapki i mam spokoj. Jakis czujnik musze jeszcze ogarnąć i temat zamknięty póki co koników miałem 177 i nic tam nie chyba nie było robione. Na suchym trakcja była ok nawet od startu ale na mokrym tak jak pisałem ale to tez napewno wina nie najlepszych opon:wink: tak czy tak bmka się już sprzedała i jeżdże spowrotem audi a jesli chodzi o bmw to może jeszcze kiedys kupie ale xd i automata ( brat teraz chce cos takiego kupic więc będę przynajmniej wiedział jak to jeźdźi itp itd choć nawet xd to nie to samo co stałe quattro:wink:
mojeA4 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 No to sie zgadza, na suchym przy wyższej prędkości trakcji nie traci, na mokrym niestety tak. Chyba jednak audi zawsze wygra napędem stałym na cztery kolka, nie ma porównania
tomaszmroczkowski Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Dzisiaj byłem w ubezpieczalni, u agenta który posiada kilka firm ubezpieczeniowych, wyliczał mi oc + ac, wiecie na ile wyliczyło wartość bmw 520d rok 2007, 34.900 zł, skąd taka niska cena? Dwa razy facet sprawdzał i dwa razy program wyświetlił mu taką wartość. Ile takie auto jest warte, ze średnim wyposażeniem?
Pzwmichal Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 To auto prawie 8 letnie więc czego się spodziewałeś :)
tomaszmroczkowski Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Pół roku temu, poprzedni właściciel jak płacił AC, to wyliczyli mu wartość auta na 52.000 zł i na taką sumę ubezpieczyli. To było w grudniu 2013, mamy lipiec 2014 i nagle wartość auta 35.000 zł? Wszedłem na allegro i sprawdziłem ceny wpisałem bmw 5 rok 2007, ceny zaczynają się od 37.000 za byle golasa sprowadzaka do opłat, a średnia cena takiego auto to 45.000 zł, są też tacy, którzy chcą 50 tys i więcej za ten rocznik. Coś tu jest nie teges, jutro podjade do innego ubezpieczyciela. ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 04:40 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2014 at 22:33 ---------- No i kurde się okazało, że niektóre firmy ubezpieczeniowe, korzystają z takiego programu, który diabelnie zaniża wartość auta, ewentualnie można nieco podnieść wartość samochodu, podając jego dodatkowe wyposażenie, ale nie wiele to zmienia. W jednej ubezpieczalni wartość mojego auta to 49.000 zł w drugiej 34.900 zł, w jeszcze innej 45.000 zł, a składka AC wszędzie podobna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się