sobol1985 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Witam. Przy skręcaniu w prawo w czasie najeżdżania na krawężnik zjeżdżając z drogi głównej słychać jeden pojedynczy dosyć głośny stuk. Zawieszenie wygląda ok, jadąc prosto cisza nic nie słychać. Coś podobnego słychać ruszając kierownicą na zgaszonym silniku chociaż nie jestem pewny czy to samo. Jeżeli macie jakieś sugestie to proszę napisać.
greg2505 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Miałem podobnie wymieniłem drążek kierowniczy i jest cisza,dodam tylko że luz był nie wyczuwalny
A4 FAN Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 najprawdopodobniej drążek kolego, jedz na dobre (mocne) szarpaki i sprawdz, byc może uda się zlokalizować luz, na zgaszonym bedziesz słyszał stuk maglownicy, ale to nie luz
sebo| Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Końcówka drążka. Daj auto na lewarek, i ruszaj kołem trzymając ręce na godzinie 12 i 6. Usłyszysz wyczujesz stuk. To jest to 40zł część plus 70 zbieżność
greg2505 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ruszanie kołem nic może nie dać ,ja odkręciłem końcówkę od zwrotnicy i energicznie pociągałem do siebie , był prawie nie wyczuwalny luz ,a po najechaniu na krawężnik napierdzielało ostro szczególnie jak zjeżdżałem do tyłu
sobol1985 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Na maglownicy takie stukanie może występować?
gabriel_bar Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Mi stukało jak w bananie miałem tuleję rozwaloną, jak przejeżdzałem przez kraweżnik, tylko to było na prostych kołach, nie pamiętam czy przy skręconych był ten dzwięk, na szarpakach nie było to aż tak ewidentnie wyczuwalne, ale się uparłem i mechanik wymienil same tuleje, po wymianie cisza.
flex78 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Połóż rękę na przegub końcówki drążka i zwrotnicę a druga osoba niech kręci kierownicę w prawo i w lewo. Poczujesz luz między elementami
sobol1985 Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 Byłem u machera stwierdził ze minimalny luz ma końcówka drążka kierowniczego a ten pojedynczy stuk to luz na przekładni.
oca69 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Jeżeli to nie będzie końcówka to magiel do regeneracji 1
greg2505 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Byłem u machera stwierdził ze minimalny luz ma końcówka drążka kierowniczego a ten pojedynczy stuk to luz na przekładni. Jak będziesz wymieniał końcówkę ,wymień odrazu drążek ,nie wielki koszt ,a może się okazać że na jabłku jest min luz ,naprawdę ciężko go wyczuć,u mnie też było podejrzenie magla ,po wymianie drążka cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się