Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] The "Santorin Blue" thread str. 55 new photos


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gwint :kox:, szczególnie jeżeli ma regulację twardości !!!!!

Obojętnie jakie auto będę miał to sportowy zawias montuję, przedkładam właściwości jezdne ponad komfort i pływanie na drodze, Iverson jest :good: bo ma podobne podejście do mojego :)

Opublikowano

szczerzę to bałem się nawet tego -40mm, ale jest całkiem spoko nawet na dużym kole, także na następny sezon zawita gwint pawdopodobnie, Ive furka kosi pięknie, najlepszy Avant na forum, jak dla mnie przebiłeś nawet Nowaka_zg :kox:

Opublikowano

Szczerze, to Iverson vel "Liroy" nadrabia swoim uśmiechem braki w swoim klekocie hihi, jak by nie było to mam swój mały udział w jego :) aucie tj. kawałek żółtej folii na halogenach :)

Opublikowano

a dziękuję za miłe słowa :notworthy: . No Vario folia daje radę :good: , w niedzielę byłem nad wodą i wiara fotki pstrykała hyhy , no szukam jakiś nowych modów teraz...na pewno , będzie rezanie silnika :decayed:

Opublikowano

Ive z tego co widzę to zostanę Kaliszaninem i jak chcesz to pomogę w modach, jest jeszcze trochę do zrobienia po niskich kosztach, pewne rzeczy można dopracować, zmienić, wiesz jakie miałem auto więc nie jestem ''rookie'' w rezaniu :)

Opublikowano

wiesz , że ja zawsze chętny , a z Tobą to już wogóle jest kox.

w najbliższych dniach , wywalam kata, i zaślepiam egr , być może dorobię kolektor od awx'a bo bidulka leży i zakurza się

Opublikowano

Kiedyś chipowałem zajechaną na boxie 110tkę i właśnie zaślepiałem EGR, modów jest tyle co właścicieli, ważne, żeby to nie była "masówka"

Opublikowano

sam wywalasz kata, czy ktoś Ci będzie robił?

Opublikowano

zamontuj sobie w miejsce kata rure o średnicy układu wydechowego fajny efekt akustyczny :naughty:

egr zaślepiony i wywalony kat daje sporo

Opublikowano

sam nie dam rady , potrzeba dobrego zestawu kluczy , żeby wydech od turba odkręcić , mam takiego mechaniora co razem rezamy :decayed:

Opublikowano

już dawno miałem ogarnąć ten temat, także trzeba będzie coś przymodzić :evil:

Opublikowano

ja z silnikiem bede robił lajtowo

turbina awx

kolektor awx

chłodnica oleju Mocal

Fmic

program

moze jak wcześniej dostane za rosądne pieniądze PD od awx to pomyśle

na razie mam tylko kolektor od awx :polew:

Opublikowano

ja mam taki plan :

- kat out

- zaślepienie egr

- kolektor od awx'a

- turbo brd

- pd AL

- większy smic np od awx'a

- OCT

- większa chłodnicza oleju od mocnego PD

- większe heble

- wydech 2,5''

Opublikowano

heble koniecznie

na 312mm z całym oprzyrządowaniem fajnie sie hamuje

chłodnice mocal można dostać za 300zł 13 rzędowa która bardziej będzie chłodzić niż od mocniejszego PD

dlaczego nie robisz Fmic ?

i tak będziesz miał moc grubo 160KM

Opublikowano

ja bardziej liczę na grube 180ps , a wyjdzie co ma wyjść wiadome :cool1: .fmic to już widać że auto pogrzebane , może ten mi starczy

Opublikowano

ja spadam bo chłopaki grubsze modyfikacje sadzą :kox:, tak trzymać gdybym miał młodszy rocznik pewnie też bym modził, a tak celuję w 120KM :naughty:

Opublikowano

załapiesz 120KM a pozniej bedziesz rozmnażał tylko konie w stajni :evil:

Opublikowano

do dla AJM ostatnie podrygi żywotności

a sprzegło dwumas to juz koszta

200KM z ajm moje gratulacje ale to mega wyzwanie dla trwałości silnika

dla awx to sporo a ma mocniejsze bebechy

jaro4444 zrobił z ajm 200KM ale miał swapa z mocniejszych PD

Opublikowano

załapiesz 120KM a pozniej bedziesz rozmnażał tylko konie w stajni :evil:

to już w następnej furce, chyba :evil:

EOT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...