Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] The "Santorin Blue" thread str. 55 new photos


Iverson

Rekomendowane odpowiedzi

Gwint :kox:, szczególnie jeżeli ma regulację twardości !!!!!

Obojętnie jakie auto będę miał to sportowy zawias montuję, przedkładam właściwości jezdne ponad komfort i pływanie na drodze, Iverson jest :good: bo ma podobne podejście do mojego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerzę to bałem się nawet tego -40mm, ale jest całkiem spoko nawet na dużym kole, także na następny sezon zawita gwint pawdopodobnie, Ive furka kosi pięknie, najlepszy Avant na forum, jak dla mnie przebiłeś nawet Nowaka_zg :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to Iverson vel "Liroy" nadrabia swoim uśmiechem braki w swoim klekocie hihi, jak by nie było to mam swój mały udział w jego :) aucie tj. kawałek żółtej folii na halogenach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dziękuję za miłe słowa :notworthy: . No Vario folia daje radę :good: , w niedzielę byłem nad wodą i wiara fotki pstrykała hyhy , no szukam jakiś nowych modów teraz...na pewno , będzie rezanie silnika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ive z tego co widzę to zostanę Kaliszaninem i jak chcesz to pomogę w modach, jest jeszcze trochę do zrobienia po niskich kosztach, pewne rzeczy można dopracować, zmienić, wiesz jakie miałem auto więc nie jestem ''rookie'' w rezaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz , że ja zawsze chętny , a z Tobą to już wogóle jest kox.

w najbliższych dniach , wywalam kata, i zaślepiam egr , być może dorobię kolektor od awx'a bo bidulka leży i zakurza się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś chipowałem zajechaną na boxie 110tkę i właśnie zaślepiałem EGR, modów jest tyle co właścicieli, ważne, żeby to nie była "masówka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamontuj sobie w miejsce kata rure o średnicy układu wydechowego fajny efekt akustyczny :naughty:

egr zaślepiony i wywalony kat daje sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie dam rady , potrzeba dobrego zestawu kluczy , żeby wydech od turba odkręcić , mam takiego mechaniora co razem rezamy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już dawno miałem ogarnąć ten temat, także trzeba będzie coś przymodzić :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z silnikiem bede robił lajtowo

turbina awx

kolektor awx

chłodnica oleju Mocal

Fmic

program

moze jak wcześniej dostane za rosądne pieniądze PD od awx to pomyśle

na razie mam tylko kolektor od awx :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki plan :

- kat out

- zaślepienie egr

- kolektor od awx'a

- turbo brd

- pd AL

- większy smic np od awx'a

- OCT

- większa chłodnicza oleju od mocnego PD

- większe heble

- wydech 2,5''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heble koniecznie

na 312mm z całym oprzyrządowaniem fajnie sie hamuje

chłodnice mocal można dostać za 300zł 13 rzędowa która bardziej będzie chłodzić niż od mocniejszego PD

dlaczego nie robisz Fmic ?

i tak będziesz miał moc grubo 160KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bardziej liczę na grube 180ps , a wyjdzie co ma wyjść wiadome :cool1: .fmic to już widać że auto pogrzebane , może ten mi starczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja spadam bo chłopaki grubsze modyfikacje sadzą :kox:, tak trzymać gdybym miał młodszy rocznik pewnie też bym modził, a tak celuję w 120KM :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do dla AJM ostatnie podrygi żywotności

a sprzegło dwumas to juz koszta

200KM z ajm moje gratulacje ale to mega wyzwanie dla trwałości silnika

dla awx to sporo a ma mocniejsze bebechy

jaro4444 zrobił z ajm 200KM ale miał swapa z mocniejszych PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załapiesz 120KM a pozniej bedziesz rozmnażał tylko konie w stajni :evil:

to już w następnej furce, chyba :evil:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...