polny Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Koledzy od jakiegoś czasu zauważyłem objawy typowe dla zużytych uszczelniaczy tzn. przy odpalaniu lekki dymek , ogólnie czuć spaliny i rano przy odpaleniu głośno chodzi przez 2-3 s. Powiedzcie mi co powinienem wymienić jeszcze przy okazji naprawy tej usterki co warto zrobić ze tak powiem "przy okazji" Jak możecie jeszcze podać przybliżony koszt takiej zabawy , bo zasadniczo nie wiem czy warto pakować $$$ w wiekowe już autko jakby nie było. Pozdrawiam
radioo11 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Witam Jesli chodzi o koszty to zależy czy robić chcesz to sam, czy dasz do mechanika. 2sprawa to czy mechanik bedzie ściągał głowicę czy zrobi to na silniku. same uszczelniacze to nie sa jakies wielkie pieniadze,komplet corteco okolo80 zl. ale jesli zwali sie glowice to koszta ida juz w setki zlotych.
polny Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Rozumiem że zrobienie tego na silniku jest równie poprawne ale wymaga kumatego magika ?
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ja bym najpierw dowiedział się czy i oby na pewno to uszczelniacze. Dużo bierze tego oleju,na jakim oleju latasz????
polny Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Jak wstawisz uszczelniacze a nie dopasujesz ich do gniazd to masz spokój na 30 tyś km potem problem wróci. Jaki olej lejesz i ile ubywa???
darek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było 2-3 skundowy stukot nie jest objawem zużytych uszczelniaczy tylko,któraś szklanka nie czyma ciśnienia oleju i po odpaleniu napompuje sobie olej i już pracuje prawidłowo.Przy zużytych uszczelniaczach będziesz miał duże zużycie oleju.
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Poranny 2-3 sekundowy stukot jest bardzo charakterystyczny. Oczywiście zanim zaczną coś działać to się upewnię ale na 90 % to będą uszczelniacze a pytam z wyprzedzeniem jak to zrobić aby było dobrze i nie wpakować za dużo siana w auto z 96 r. jakby nie było 2-3 skundowy stukot nie jest objawem zużytych uszczelniaczy tylko,któraś szklanka nie czyma ciśnienia oleju i po odpaleniu napompuje sobie olej i już pracuje prawidłowo.Przy zużytych uszczelniaczach będziesz miał duże zużycie oleju. Dokładnie bo ja z rana też mam ten stukot a nie bierze oleju. Dymek moze puścić z rana bo olej jest w dolocie stąd ten poranny dymek. kolega sprawdzi dokładnie te uszczelniacze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się