shut88 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Hej, Rozebralem dzisiaj turbo. Okazalo sie, ze wirnik czesci goracej jest caly w oleju. Wokol rury doprowadzajacej olej jest sporo zaschnietego spalonego oleju, wiec pewnie uszczelka puscila. Pytanie czy mozna to wyczyscic, zalozyc nowe uszczelki i bedzie smigac, czy trzeba dac turbine do regeneracji? Luzow wzdluznych nie ma, male poprzeczne, ale nic poza norma. Zdjecia: Film: Wirnik Audi A4 B6 2.5TDI 163KM
darkle Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Luz raczej nie koniecznie musi się pojawiać jak padnie uszczelnienie wirnika. A więc albo padło uszczelnienie i olej z łożyskowania przedostaje się na stronę gorącą turbo albo co dużo mniej prawdopodobne olej dostaje się do turbo przez uszczelniacze trzonków zaworów wydechowych.
shut88 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Czyli wystarczyloby wymienic uszczelki na wirniku?
shut88 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Może z odmy ciągnie olej. A jak to sprawdzic?
darkle Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Przecież mówimy o stronie GORĄCEJ a więc w jaki sposób ma się tam dostawać olej z odmy? ---------- Post dopisany at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany at 12:26 ---------- Czyli wystarczyloby wymienic uszczelki na wirniku? Prawdopodobnie wystarczy ale i tak nie zrobisz tego w garażu tylko gdzieś gdzie regenerują turbiny
SotoM Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Zaznacz sobie pozycje jak ustawione są wirniki i rozkrecaj...jeden względem drugiego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się