kandrzej Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Witam, Poniżej wykresy, mojego AJL-a. „Witaminka” od Leo. Dzięki Leo za pracę i za cierpliwość… Jak widać na wykresach, traci moc przy wyższych obrotach. Szukamy przyczyn. Pomiary robione na ori i od AGU-wtryskach. To jest chyba max co można otrzymać w tej konfiguracji? Co jest zrobione: -DP zamiast kata, -Zmieniona pompa paliwa na walbro255/na starej auto po programie nie chciało jeździć/. -W chwili obecnej wtryskiwacze 0280150464 /258ccm/3barach/ będą od BEX-a Plan: - FMIC w niedalekiej przyszłości Zamieszczam logi: 1.Seria przed programem pb. Logi grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wykres seria na lpg: 2.Po programie na ori wtryskach pb. Logi Pb po programie. Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wykres przed i po programie na Pb. 3. Po programie na lpg/x2/ plus Pb. Logi po programie Lpg +Pb 01.05.2014 Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 4. Po programie na Pb zmienione wtryski na 0280150464/trochę większa wydajność niż ori/ Logi po programie z większymi wtryskami grupy: 002,007,013 Pb - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wykres po zmianie wtryskiwaczy. Pierwszą zmianą w trakcie szukania moc, paliwa w górnych obrotach była pompa paliwa. Przyniosło rezultat, auto zaczęło jechać i można było zrobić pomiar na hamowni. Następnie wrzuciliśmy wtryskiwacze 0280155831 /od volvo wydajność 320ccm/3barach 380ccm/4barach DZIĘKI PIOTEROS / ale były strzały w wydech – czarna chmura za autem – zbyt dużo paliwa, zbyt wydajne wtryskiwacze. Nie dało rady jechać autem. Na…464 jest lepiej, ale są stuki-mniejsze niż na ori ale są. Afr na ...464 też jest lepszy niż na ori. Szukamy dalej przyczyn. Spróbuję jeszcze wtryskiwaczy od BEXa, mają tylko 320ccm/4barach powinno być ok. Na lpg stuki mniejsze niż na Pb. Ale musi być b.dobrze na Pb, wtedy się wezmę za lpg i będzie igła. Taką mam nadzieję. Wczoraj stwierdziliśmy z Jackiem, że winna jest turbina, K03 – nie daje rady w górnych obrotach – stąd ten spadek mocy. Ale wtryskiwacze podmienię, ze względu na stuki, chcę je zminimalizować do minimum a najlepiej aby były równe zero. Podsumowując, jestem zadowolony z softu/DZIĘKI LEO/, auto sprawia mi teraz jeszcze większą frajdę, jeździ się o niebo lepiej, po co redukować jak można „depnąć” i auto rwie do przodu przy wyprzedzaniu. Kreski wykresu to nie wszystko, najważniejsza jest jazda autem i jak się ono sprawuje, aczkolwiek ta magiczna 2..z przodu przy mocy fajnie by wyglądała Pozdrawiam
Marc!n Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Pierwszą zmianą w trakcie szukania moc, paliwa w górnych obrotach była pompa paliwa. Przyniosło rezultat, auto zaczęło jechać i można było zrobić pomiar na hamowni. Następnie wrzuciliśmy wtryskiwacze 0280155831 /od volvo wydajność 320ccm/3barach 380ccm/4barach DZIĘKI PIOTEROS / ale były strzały w wydech – czarna chmura za autem – zbyt dużo paliwa, zbyt wydajne wtryskiwacze. Nie dało rady jechać autem. Na 260ccm@3bar było mało (czyli norma) a po włożeniu 320ccm@3bar od volvo było za dużo paliwa?? i to w trakcie robienia softu? Spróbuję jeszcze wtryskiwaczy od BEXa, mają tylko 320ccm/4barach powinno być ok. Na lpg stuki mniejsze niż na Pb. Ale musi być b.dobrze na Pb, wtedy się wezmę za lpg i będzie igła. Taką mam nadzieję. BEX ma 320ccm@3 bar, na lpg musi być 0 "stuków" Wczoraj stwierdziliśmy z Jackiem, że winna jest turbina, K03 – nie daje rady w górnych obrotach – stąd ten spadek mocy. Ale wtryskiwacze podmienię, ze względu na stuki, chcę je zminimalizować do minimum a najlepiej aby były równe zero. Dobrze, że doszliście do wniosku, że tak malutka suszarka już na prawdę więcej nie może Podsumowując, jestem zadowolony z softu/DZIĘKI LEO/, auto sprawia mi teraz jeszcze większą frajdę, jeździ się o niebo lepiej, po co redukować jak można „depnąć” i auto rwie do przodu przy wyprzedzaniu. Kreski wykresu to nie wszystko, najważniejsza jest jazda autem i jak się ono sprawuje, aczkolwiek ta magiczna 2..z przodu przy mocy fajnie by wyglądała Pozdrawiam I to jest najważniejsze, kilka koni w tą czy w tamtą różnicy wielkiej nie zrobi (chyba, że psychiczną - też bym 2 z przodu na wykresie nie pogardził ) Poza tym jest ciepło, jak się ochłodzi będzie lepiej
Dev Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 w serii masz biedę, trzeba szukac przyczyny braku mocy kazda zmiana programu bedzie przykrym rozczarowaniem zdrowy AEB/AJL na seryjnych gratach i po virusie jest w stanie osiagnąc 210kM
szogun0 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 EEEE nie rozpędzaj się tak, bo ci zaczną wszyscy na słowo wierzyć i będzie płacz na forum. AEB a szczególnie na starych 5-wtyczkowych sterownikach może zapomnieć o wyniku 210 KM samym programem, przy zachowaniu bezpiecznych granic.
Dev Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 nic nie przesadzam, oczywiście mowie na dwuwtyczkowych ECU na 5 nie widziałem takiego wyniku oczywiscie 210 to jest górna granica, turbo pompuje 1.3 bara / 177 g/s wiem, bo miałem takiego grata
kandrzej Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Dev, to że na serii tak wyszło była winna pompa paliwa - był zamiennik Topran, dodatkowo filtr paliwa był bardzo brudny. Po zmianie filtra i pompy na walbro seria dała wynik taki jak na lpg tzn 171km i 247nm. Więc chyba całkiem nieźle jak na 16 letnie auto. W peaku jest doładowanie wg wskaźnika 1.3bara później spada do 1.1 i trzyma. Marcin, BEX napewno ma 320ccm/3barach? Wg tej strony: Club G40 - The Polo G40 Owners Club UK ma 289ccm/3barach a wg kalkuratora z tej strony Kalkulator wydajności wtryskiwacza po zmianie ciśnienia paliwa - Wydajność po zmianie ciśnienia - Wtryskiwacze Regeneracja, Wtryski Naprawa powinny mieć ok 334ccm/4bary a ta 2 z przodu to tylko efekt psychologiczny... Najważniejsza jest radość z jazdy...i "wyzerowanie" tych stuków. ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 21:04 ---------- Zamontowałem wtryski z BEXa. Poniżej logi, robine dwukrotnie. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Stuki mniejsze, zwłaszcza za drugim przejazdem wyniosły zero. Nadal słabnie przy ok 6000 obrotów. K03 nie daje rady więcej pompować powietrza. Ale zaraz jest czerwone pole, tak mocno nie muszę kręcić silnika. Zestroje lpg i podjadę sprawdzić na hamowni, co i jak na pb i lpg.-wykres plus afr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się