Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zdziwienie VS zaskoczenie ? nie wiem co o tym myśleć....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
rob ma tylko inercje, dyno potrafi ostro przekłamać temu chciałem jej uniknąć.. no ale widać z deszczu pod rynnę.

Rob ma tez dynometa. Porządnie zważyć auto, wpisać dokładnie wszystkie parametry. Długa prosta i dyno pokaże realny wynik.

Opublikowano
prawie 600nm jest ekstra szkoda tylko że VCDS maksymalny moment odnotował w okolicach 530nm.

Kwestia softu ile pokazuje VCDS :)

Pokarz loga doładowania jak ta biedna 1756 trzyma 1,7bara:)

Opublikowano
rob ma tylko inercje, dyno potrafi ostro przekłamać temu chciałem jej uniknąć.. no ale widać z deszczu pod rynnę.

Rob ma tez dynometa. Porządnie zważyć auto, wpisać dokładnie wszystkie parametry. Długa prosta i dyno pokaże realny wynik.

Jak ostatnio u niego biliśmy mówił że nie ma. Uznajmy że nie będę sobie tym głowy zawracał, jak pisałem wyżej cyferki nie mają dla mnie znaczenia.

Po za tym zważ auto.. wbrew pozorom to nie takie proste.

Kwestia softu ile pokazuje VCDS :)

tzn ?

Pokarz loga doładowania jak ta biedna 1756 trzyma 1,7bara:)

oj czemu biedna, wie że żyje :) temat ogrania kolega, więc mało co mam. Niestety 1,7 nie jest w pełni wylogowane, bo zobaczyć można tylko do 2601.0 :( ale obok jest B8 która 1,7 ma logowane (mogę zarzucić loga jeśli chcesz) i uwierz mi że tamta GTB dopiero ma ciężki żywot. U mnie jest problem przy 3krpm, minimalny spadek ciśnienia i potem znowu full, podejrzewaliśmy przeładownie ale nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować (miły pan na hamowni powiedział że gdyby było to byśmy to zobaczyli). Obecna wersja (8..9 ?) nie miała logowanego boosta, skupiliśmy się na maksymalnym ograniczeniu dymienia i zbiciu spalania więc prawdopodobnie jest lekko poniżej 1.7

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - nie wiem która to wersja.

Wizyta na hamowni była dość ciężka, mocny i dymny soft, ze względu na dziwne wyniki prawie godzinę na rolkach.. stracony czas, paliwo i pieniądze. Jedyny zysk jaki mam to świadomość że auto dzielnie dawało radę i nie spuchło od początku do końca generując takie same wyniki (poprzednie auto z hamowni nie wyjechało o własnych siłach :P).

Opublikowano
U mnie jest problem przy 3krpm, minimalny spadek ciśnienia i potem znowu full, podejrzewaliśmy przeładownie ale nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować

Tak mam dynometa. Obecnie znajduje sie w holandii (chwilowo) ale jak najbardziej moge Ci zmierzyc przy okazji jak juz wroci do PL.

Masz tam boosta dobrze kombinujesz pozatym dziwnie Ci N75 lata po wysterowaniu...3ba by w sofcie odblokowac diagnoze do konca map-a by ladnie to wyregulowac.

Pozatym powyzej 3500 ta turbina idzie ponizej wymaganego wiec to znaczy sie ze juz cisniesz ja ostro i z lekka nie wydala.

Co do wynikow to hmm dziwna sprawa. Wartosci takie bardzo optymistyczne...

Opublikowano

Tak jak rob555 zauważył na górze turbo nie daje rady i powinniście tam zdejmować już doładowanie bo nic z tego nie bedzie, no i trzeba sie zająć odblokowaniem wartości pomiarowych bo jak nie macie wskaźnika boost to nawet nie wiecie ile jest tego doładowania a na pewno wali więcej niż jest zadane tylko ile? a ten spadek doładowania o którym piszesz jest spowodowany przeładowaniem.

Opublikowano

dzięki za zainteresowanie panowie, Robert fajnie że się odezwałeś.

tak na szybko:

1 u mnie jest elektryka nie podciśnienie, a dziwne wartości od fabryki.

2 taką górę miała mocniejsza wersja softu (teraz nie wiem jak jest, ale mniej.. czuć)

3 jesteście Pewni że w EDC16 da się to odblokować ?

Opublikowano
3 jesteście Pewni że w EDC16 da się to odblokować ?

Da się i nawet wygląda to dość podobnie jak w EDC15.

Opublikowano

tyle to i nawet ja już wiem.

Wielu szukało, wielu pisało że robi się podobnie ale nikt nie napisał że zrobił i wie jak się to robi. Będzie czas to wrócimy do tematu, na dzień dzisiejszy są ważniejsze zajęcia, będę miał to na pewno zarzucę linka.

Opublikowano
tyle to i nawet ja już wiem.

Wielu szukało, wielu pisało że robi się podobnie ale nikt nie napisał że zrobił i wie jak się to robi. Będzie czas to wrócimy do tematu, na dzień dzisiejszy są ważniejsze zajęcia, będę miał to na pewno zarzucę linka.

Odpowiadam - wiem jak zrobić, robiłem.

Opublikowano

I pewno nie Ty jeden :)

nie pogardzę podpowiedzą :) ale rozumiem że jest to swojego rodzaju tajemnica zawodowa więc w tym zakresie raczej nie liczę na pomoc innych.

Opublikowano
Dyno kłamie tak samo jak inne hamownie, tylko wtedy gdy operator chce:)

+1:decayed:

Opublikowano

Czas leci więc i na stole pojawiła się GTB2260, czeka cierpliwie na monatrz. Soft dalej zablokowany, próbowało kilak osób ale nie tylko hamowania okazała się wydmuszką, Niestety brak solucji i już guru rączki rozkładają.

Jakby ktoś chciał spróbować swoich sił to czysty wsad czeka.

Chciałbym podziękować: juby_p za kilka cennych rad i cierpliwość. Niestety jest to jedyna osoba która starała się pomóc i mam nadzieje że znajdzie czas by zajrzeć w soft :)

Opublikowano

Duze straty masz moc na kolach juz 180 jest, powietrza nie bylo w kolach czy co ?

Opublikowano (edytowane)

z tego co wiem torsen może robić straty w okolicach 30-40% więc wszystko byłoby w normie, teoretycznie bo dla mnie to dane wyssane z palca. Wracając goniłem a4 b8 z młodszą wersją 2,7 FWD (która też była na hamowani) do tego szersze laczki i mocniej wykręcona, nie czułem by auto miało mieć 20% mniej mocy.. (no może do 80km.h..) Nie chce snuć domysłów na podstawie wykresu który co najwyżej w muszli można spuścić.

Kiedyś się interesowałem tematem i widziałem że dużo osób ma z tym problem i spore rozbieżności nawet na tych samych hamowniach. Niestety nie znalazłem nigdzie wyjaśnienia dlaczego tak jest.

BTW: koła sprawdzał "operator".

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...