Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów.


sawul

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro będzie log.

---------- Post dopisany 17-05-2014 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 21:11 ----------

Proszę bardzo logi do wglądu.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wyglonda lepiej doładowanie jest stabilne tylko turbo pompuje mniej jak chce program . przy odpietej n-ce jakie miałes doładowanie w całym zakresie obrotów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpinałem enki.

Dziś sprawdzałem zawór DV kupiłem go w zeszłym roku i podłączyłem go pod powietrze oczywiście do króćca co sprężarka daje ciśnienie i puszcza nawet 0,5 bara nie trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to odepnij wtyczke od n-ki z zobacz jakie jest doładowanie od 1500-6500 obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę i jutro ci napisze.

---------- Post dopisany 18-05-2014 at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 22:23 ----------

Oto filmik z odpiętą wtyczką od n75 coś koło 3 bara zegar pokazuje cały czas.

Mialem rację że chodzi jak 1.6 dostalem baty dziś od 1.9 tdi a3 chyba 130 KM albo i 110.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kata jest założone DP z kwasiaka 2.75 cala.

Damian dobrze z tym ciśnieniem jest ?z odpiętą wtyczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpiętą wtyczką ciśnienie jest prawidłowe, co do logów po zmianie n75 na inne na moje oko nic się nie zmieniło, doładowanie nadal lata, co do dv jesli membrana nie jest dziurawa, to jest ok to że puszcza przy dmuchaniu w gruby króciec jest normalne bo uszczelnia się dopiero jak dostanie ciśnienie przez cienki króciec, a powiedz od tych logów pierwszych jak chodził dobrze na tym programie coś się zmieniłeś w silniku czy osprzęcie czy wszystko tak jak było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz hydrauliczny +łańcuszek wałków,DV,odma ,trójnik odmy+śruba,Swiece,dobrze chodziła po tych wymianach i ostatnio pompe oleju zmieniałem .Membrana jest cała w DV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już nic więcej z tych logów nie da się wysnuć, pozostaje powrót do serii i wtedy można coś dumać, albo od razu poprawić tego softa i mysle że powinno być dobrze, a ecu łapie jakis bład? Masz gdzieś loga z kanału 025 na tym chipie jak jeszcze jezdził dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz coś znajde

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nie mam na kanale 25

---------- Post dopisany 25-05-2014 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 21:21 ----------

Dziś po podmiance od znajomego cewek okazało się że auto nie szarpie po dodaniu gazu od razu wkręca się na obroty bez zająknięcia czyli któraś cewka jest do wymiany .

---------- Post dopisany 01-07-2014 at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 23:02 ----------

Witam forumowiczów odświeżam wątek juz mi ręce opadają od tego zakażenia nic nie dało podmienianie cewek ,świec,wzmacniacz iskry n75, DV,samochód jak szarpał tak dalej szarpie.Odkryłem jedynie to że po przełożeniu kompa z seryjnym softem nie szarpie wogóle ,zero błędów na kompie.Nie idzxie wogóle poprawić tego softa .

Podsuńcie jakieś rozwiązania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że nie można go poprawić po zwiększeniu doładowania szarpie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.kto poprawiał softa ?

2.kompresja mierzona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprzal stroił .Zakupiłem niedawno nowy tester ciśnienia i pokazuje po 9.5 bara na każdym cylindrze pomiaru dokonałem na zimnym silniku.A byłem pewien że ma więcej w zimę mierzyłem i miał po 12.5 ale miałem pożyczony tester ze zbitą szybką może zawyżał tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9.5 to lipa, a co masz za tester????Sam wiesz że to ważna sprawa więc proponuje jeszcze dla pewności pożyczyć od kogoś jakiś pewny, czasem lepiej sprawdzić coś trzy razy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy zakupiłem .Pożyczę i zmierzę jeszcze raz.

---------- Post dopisany 04-07-2014 at 06:44 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 20:47 ----------

A spójrz na to;

A4 1.8T ť B5 ť A4 ť Dane techniczne ť Audi Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie myślisz o stopniu sprężania????? bo ono do kompresji ma się jak piernik do wiatraka, sorry może trochę przesadziłem bo są trochę powiązane ale to są dwie różne kwestie.

---------- Post dopisany at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ----------

książkowo to ma być w nowym od 9 do 14 a minimum 7 ale w praktyce dla mnie powyżej dychy a nawet jedenastu. Dokładnie do tego silnika niech się wypowiedzą fachowcy, jak sprawa wygląda i jakie musi być minimum by coś nim jeszcze osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem ciśnienie sprężania i pokazało po 9.5 bara na każdym garze.Odkryliśmy z kolegą małą awarię po odkręceniu korka wlewu oleju zasysa go do środka tak jak by była odma zapchana .Na wiosnę zakładałem nową odmę i śrubę[zaworek]czym to może być spowodowane?

---------- Post dopisany 24-07-2014 at 07:00 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2014 at 22:35 ----------

Co myślicie o takim ciśnieniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...