sawul 2 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Pacjent Audi 1.8 t 97r po chipie gotowcu wiem że braknie paliwa po 3 tyś. Zostało wymienione ;świece ngk ,napinacz +łańcuszek wałków,dv, Nieszczelności także usuniete w dolocie. Przygotowuje auto do korekty poradzcie co niedomaga? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 paliwa brakuje od 6 tys a nie od 3 tys i głwnym problemem jest słabo pompujace turbo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Może i tak. Czyli na pewno turbo na 100.?W tych silnikach wadliwy przepływomierz ogranicza turbo. A ja obstawiałem przepływomierz. Turbo jest na podmiankę k03 z wirnikiem k03s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Podepnij manometr i sprawdz jak laduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Łukaszu zegar jest założony i bije tak do 0.9 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Tzn, jak dokładnie wyglada przebieg doładowania? 0,9 jest od jakich obrotów jest? jak na takie doładowanie to faktycznie mało wskazuje przepływomierz ale znowu z sondy wynika że jest dobrze, a na pewno tam jakiś program jest bo nie wygląda za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jak wcisnę gaz w podłogę to jest 0.9 bara ale tylko przez chwilę póżniej skaczę jakby coś odcinało.Nagram jutro filmik to zobaczysz.Wrzucam loga co był robiony zaraz po chipie to sobie porównasz.Dlaczego przepływka pokazuje tak mało w tych logach na początku postu. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę filmik z jazdy .Gaz jest wciśnięty w podłogę od 5 sekundy na 3 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Wszystko jest w porzadku, tzn. Te pierwsze logi na seryjnym sofcie tak? Pzeplywka dobrze pokazuje, turbo dobrze pomuje i dobrze wstaje, przy 2600 obr jest juz pewnie ten 0,9 i widac na przeplywce w i tym momencie ecu przycina doladowanie widac to w 025 potem sytuacja sie jeszcze powtarza dlatego takie wahania cisnienia, na tym chipowanym ten sam efekt, czyli przyciecie doladowania przy 2600, do tego jest jeszcze za ostry zaplon, wg. mnie Trzeba poprawic softa i powinno to normalnie jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Te wszystkie logi które tu są do wglądu są po chipie nie ma tu logów żadnych logów na serii. Na tym logu co teraz dałem do wglądu to samochód jakąś się odpychał a na tych na początku 2 logach jedzie jak 1.6'' te co mówisz że jest to seryjny soft.'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Czyli te logi z pierwszego i ostatniego posta są na tym samym sofcie? ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ---------- Dobra juz kumam czyli ten ostatni log zaraz po chipie a te pierwsze na tym samym sofcie teraz, no to faktycznie wygląda jakby turbo mniej pompowało a doładowanie wygląda tak samo teraz jak zaraz po chipie? czy wcześniej nie skakało? Te pierwsze logi wyglądały jakby na serii były robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Tak są na tym sofcie po chipie. Skakało cały czas od samego początku od założenia chipa.Logi właśnie wyglądają jakby na serii a dlaczego jak na serii?Jak jest po chipie.Co może byc przyczyną jedzie jak 1.6.Nieszczelności porobione na zegarze pokazuje -0.6-0,65 bara na wolnych mowa o podciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 diagnozując AEB po sofcie przez neta , dobrze by było wgrać lub kupić drugi komputer z SERIĄ i doprowadzić auto do ładu najpierw na serii, bo nie mamy wglądu do tego co ktoś tam zmodował i nie wiadomo czy przyczyną jest mechanika czy elektronika. Jesli doładowanie Ci szaleje , sprawdz sobie klapke WG w turbo czy nie jest zbyt luźna/skrzywiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 podmien n75 na inny lub nowy bo nie reguluje on płynie doładowania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Gregor z klapką od turba wszystko ok.bo sprawdzałem przy wymianie kata na DP.Chip jest od Pawła m nie narzekał na niego. Trochę odświeże temat z pażdziernika jest mowa o tym samym samochodzie.http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-aeb-288933/ Dzięki Damian podmienię n75 i się okaże czy lepiej będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 w takim razie zrob logi bez podpietej wtyczki do Nki lub podmień Nke na inną 'pewną' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 I tak też zrobię . ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 23:23 ---------- Zdemontowałem dziś n75 i dmuchając ustami w długi króciec powietrze ucieka następnymi króćcami .A jeszcze niedawno sprawdzałem to była szczelna.Nie robię logów bo nie ma sensu kupię nowy n 75 i wtedy zrobię.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Lepiej kup MACa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Zawór solenoid MAC N75 (4207170376) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Pisałeś o tym kiedyś że można to założyć.Też są 3 króćce jak w n75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 tan jest własnie na trzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam ponownie. Po podmiance n75 sprawną w 100% od kolegi zrobilem logi do odczytu . Zapraszam do analizy. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się