Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby dół


pawelk82

Rekomendowane odpowiedzi

U ciebie jest wszystko dobrze turbo wstaje bardzo dobrze, zajrzyj sobie do intercolera czy nie zabrudzony, i swieczki jak dawno nie wymieniales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli do turbo nie zaglądaliście to skad wiesz że pęknięte, może trzeba najpierw od tego zacząć, może kat przytkany albo klapka od wg poluzowana?

Skąd wiem że pęknięcie ?

1.Ja jeszcze nie widziałem przytkanego kata w 1.8T. Opcja 1 wykluczona. to nie jest 50rpm opóźnienia tylko 400rpm.

2.Klapka od WG nie jest luźna, to już zostało sprawdzone dawno na diagnostyce. Do tego nie trzeba sciągać kata :)

Ale moze byc nadtopiona, a to można sprawdzic.

Wystarczy odpiąć kata, wsadzić telefon i zrobic foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie umowilem sie w przyszlym tygodniu z moim mechanikiem bo też cos dziwny odglos wychodzi spod maski kiedy załącza sie turbina. Cos jakby gdzies było pękniete. Kiedys podobny dzwiek mialem przy peknietym kolektorze wydechowym. Czy to moze byc np. pęknięta gorąca strona turbiny? Czy po logach które wrzuciłem dałoby się to wykluczyć? A co do intercoolera to jakiś czas temu znalazłem troche oleju w przewodzie wychodzacym z DV do przewodu w zderzaku idącym do intercoolera. A zabrudzony to w sensie od środka czy od zewnątrz? Swieczki tez od razu sprawdzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że po logach można wykluczyc pękniecie strony gorącej, moze wydech gdzies nieszczelny jest? co do oleju to moze troche być, chyba że zaczyna już ubywać z silnika, intercooler sprawdz z zewnątrz, bo środku to trzeba by go wyjac żeby wymyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawialem na wydech ale na poczatku jest cicho póki turbo sie nie zalaczy takze nie wiem. Co do oleju to z tego co poszedlem po przewodach to chyba idzie z odpowietrzania skrzyni korbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest mokro od oleju przy odpowietrzeniu skrzyni to trzeba sprawdzić odme bo lubi pękać szczególnie to kolanko co wchodzi do bloku silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o odme-czyli plastikowe kolanko wchodzące w blok sillnika z jednej strony a z drugiej łączące się z trójnikiem z którego drugi wąż idzie do góry do pokrywy, a wew. trzeciego znajduje się zaworek jednostronny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chodzi Ci o ten plastikowy czarny grzybek ktorego numer mam 06A 129 101 D? Jezeli chodzi o niego to polamany nie jest. Po zimie go wyciagalem i bylo troche "masla" w nim. Tylko zastanawia mnie ten trójnik bo jego też zdejmowałem do czyszczenia ale żadnego zaworka w nim nie kojarze, po prostu zwykły gumowy trójnik. Rozumiem że powinien tam być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, 06A 129 101 D to zaworek odpowietrzania. Odma jest przy samym bloku silnika. Ale idąc dalej od odmy przez trójnik do góry to dojdziemy do zaworka 06A 129 101 D. A zaworek w trójniku jest schowany w środek dlatego go nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...