Cezarrr Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 4 przeglądy miałem i na żadnym się nie czepiali kierunków, bardziej zwracają uwagę czy przerobione na asymetryczne. Z policją tez nie miałem problemów a okazji kilka mieli. Wiadomo że jakby się jakiś sluzbista trafił to powód by miał, ale jak narazie luz:-D Xperia
kris_91 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Powiadasz ze o pozycje pomaranczowa tez sie nie czepiali?
Snorky Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) W sumie jak tak pomyślę to w Renault 19 miałem pozycje w kierunkach zrobione (centralnie pomarańczowe). Przełożone miałem żarówki z komory mijania do kierunków i śmigałem tak dobre 1,5 roku. Niejednokrotnie mijałem się z Policją i nikt nigdy na to uwagi nie zwrócił. Na przeglądzie wyciągałem żarówki z kierunków i wkładałem w ori miejsce, a po przeglądzie spowrotem w kierunki Pomyślę może w takim układzie nad lampami US. Jakby się gdzieś komplet trafił w dobrej cenie...---------- Post dopisany 27-05-2014 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2014 at 11:14 ----------Zbliża się wymiana oleju. Przy okazji zamontuję podstawkę pod filtr z czujnikiem temperatury.Jaki olej polecacie? Obecnie jest zalany Castrol 10W40. Lać coś innego czy zostać na tym, co jest?---------- Post dopisany 04-06-2014 at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 09:18 ----------Olej zmieniony - padło na Valvoline MaxLife 10W40. Założyłem też podstawkę pod filtr oleju z wkręconym czujnikiem temperatury. Instalację elektryczną miałem już wcześniej gotową, więc wystarczyło tylko podpiąć wskaźnik.Po wymianie niestety pół litra poszło w ziemię przez wyciek. Okazało się, że strzeliła uszczelka nad chłodnicą oleju i podczas pracy silnika wyciekał olej. Udało mi się dopasować uszczelkę ze starego filtra oleju - pasuje praktycznie pod wymiar. Taki mały update, bo się jakoś wcześniej nie złożyło.Wymontowanie tunelu środkowego celem usunięcia schodzącego "zmiękczenia wierzchniego" (takie gumowate coś):Odświeżone radio i panel klimy (ten sam powód). Zostały jeszcze przyciski do zrobienia:Zamontowane czujniki cofania (wyświetlacz na szczęście z wyciszeniem, to nie pipczy ):Zimowe gumki zakupione:I taka tam słitfocia przy zachodzącym już słońcu:Części do zawieszenia już zamówione. Teraz tylko czekać na kurierów. ---------- Post dopisany 25-11-2014 at 07:38 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2014 at 08:39 ---------- Uhh... Dawno nie pisałem, a trochę się działo. Zawias zmieniony - siedzi zestaw Eibach Pro-Kit obniżający o 30-35mm. Różnica w wysokości zawieszenia: przed po Do tego zrobione podwójne przeciwmgielne z tyłu: Wstawione zwykłe żarówki Osram NigthVision +120% w miejscu chińskich xenonów, które po nocy świeciły tak, że nic nie było widać. Ogólnie od sierpnia wymienione: kompletne zawieszenie (wszystkie wahacze, sworznie) przód Lemforder końcówki drążków Lemforder sprężyny zawieszenia Eibach Pro-Kit przód + tył amortyzatory Monroe Reflex przód + tył olej przekładniowy do skrzyni biegów i tylnego dyfra Motul 75W90 tarcze hamulcowe przód Brembo łączniki elastyczne do przednich zacisków + krótkie przewody pomiędzy nimi a zaciskami zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego + płyn chłodniczy łożyka kół przednich FAG Do tego z racji przejechanych kilometrów wymiana oleju i filtra, a z racji pory roku i pogody - założone zimowe koła. Kilka fotek: Nadszedł Nowy Rok, ale przed nim były święta i nieco wolnego czasu. Grzebiąc na forum trafiłem na temat użytkownika @kaju o podświetleniu dekorów i wykonałem coś takiego u siebie stosując diody RGB. Efekty bardzo ciekawe. Do tego zmiana sprzęgła alternatora, bo już zaczynało wyć. Jakby ktoś szukał klucza to w sieci AutoLand mają za 36pln od ręki. Niestety u mnie na nic się nie zdał i trzeba było rozcinać sprzęgło kątówką i dremelem. Czas na mały update.Nowy front ze spryskami:I dodatkowo filmik z działania (wygląda trochę jakby zaślepka odstawała, ale tak nie jest) Dzisiaj Audi na jakiś czas straciło swoje oczka:Ale tylko po to, aby po jednym popołudniu wyjechać z pozycjami w stylu amerykańskim (w końcu wóz z USA ściągany ):Do tego wideo pokazujące różnicę w mocy świecenia pomiędzy pozycją, a kierunkiem: Do tego we wnętrzu mam magicznie skitrany "pstryczek-elektryczek" za pomocą którego w każdej chwili bez wysiadania z wozu mogę przełączyć na oryginalne pozycje w komorze długich.FMIC zamontowany. Straciłem na to 2 weekendy, ale to wina niekompletnego zestawu, który miał być "dedykowany". Cel końcowy osiągnięty - póki się ktoś nie przyjrzy to nic nie widać :-) No i zapomniałbym - dźwięk wydechu po zamontowaniu DP zamiast kata. Edytowane 25 Listopada 2014 przez Snorky
Julsonbejbe Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Fajnie ci to idzie, gdzie zamawialeś FMIC ze byłtaki problem? Ja bym wolał zeby wystawał tak mi sie poprostu bardziej podoba Powodzenia w dalszych modach!!!!
Cezarrr Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Lampy jeszcze nie do końca USA jak być powinno. Nie wiem czy dobrze widzę, ale zrobiłeś USA na lampach EU. W US są na rogu pomarańczowe wstawki. Dobrze pomyślałeś z przełącznikiem
Snorky Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 @Julsonbejbe - IC brałem z FMIC.pl. Mają zestaw "dedykowany" do 1.8T, ale wg mnie brakło tam 2 kolanek i 2 kawałków metalowej rury. Na chwilę obecną robię tak, aby nic nie było widać. Przymierzam się do zrobienia programu, więc Czworołap będzie szedł jak głupi, a na codzień będzie wyglądał jak zwykły, niepozorny, rodzinny sedan :-) Taki mam plan. Jak z czasem mi się odwidzi, to wystarczy wywalić ori kratki i wstawić "siatex" i będzie całkiem inaczej. @Cezarrr - docelowo myślę, że nakleję pomarańczową folię w miejscu, gdzie powinny być te wstawki (widziałem, że ktoś już tak zrobił i nie podpada wcale). Inna opcja - dorwać coś na ten kształt i przy rozklejaniu lamp wstawić tam, gdzie być powinno. Odkąd mam tak zrobione pozycje kilkanaście razy śmigałem po ciemku przez miasto i nikt mnie nie zatrzymał, ani problemów też nie miałem.
Julsonbejbe Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Fmic.pl wlasnie z tamtąd chciałem zamawiać. Będzie trzeba poszukać dalej ale wydaje mi sie ze wszędzie to sam jest, ja nie mogę sobie pozwolić zeby auto stało dłużej jak weekend, wdodatku jestem za granica i jedno takie kolanko tu w cenie kompletu tak ze... Lipa hee
Snorky Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Jak chcesz to mogę Ci podesłać listę elementów, które są w ich zestawie + tego, co potrzebowałem, żeby całość spasować. Zależnie od montażu - cały dzień nie Twój.
Julsonbejbe Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 To podeslij jak możesz, jeden dzień to będzie przyjemność
Cezarrr Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Może dało by się dociac i na ciepło dopasować z np.odblasku pomarańczowego takiego jak jest na kołach w rowerze;-) Pokombinuj bo uważam ze US są za***iste jeśli chodzi o wygląd Xperia
Snorky Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 @Julsonbejbe - poszło PW. @Adrian-A4 - gdzieś na forum (dział Elektryczny albo Tuning) był opis dokładnie co jest potrzebne. Trochę się na nim wzorowałem. Ogólnie to potrzebujesz żarówki dwuwłóknowe 5\21W w kolorze pomarańczowym, oprawki do nich, trochę kabla, lutownica i izolację. Jak odkopię ten temat, to dam Ci znać. @Cezarrr - masz fotki tego odblasku? Ciekawi mnie efekt
Adrian-A4 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) @Adrian-A4 - gdzieś na forum (dział Elektryczny albo Tuning) był opis dokładnie co jest potrzebne. Trochę się na nim wzorowałem. Ogólnie to potrzebujesz żarówki dwuwłóknowe 5\21W w kolorze pomarańczowym, oprawki do nich, trochę kabla, lutownica i izolację. Jak odkopię ten temat, to dam Ci znać. Oki Edytowane 26 Marca 2015 przez Adrian-A4
Snorky Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Nie pisałem nic od ponad 2 miesięcy... A trochę się nazbierało, ale większość to z ostatnich 2-3 tygodni.Nazbierałem trochę gratów i zacząłem co nieco wymieniać. Wpadł przede wszystkim w pełni sprawny zamek prawych tylnych drzwi (nie działał czujnik otwarcia). Żeby go wytargać to trzeba wymontować ramkę szyby :\ Takie to cuda.Wpadła też wymiana oleju i filtra z racji kolejnych 10k km (to już prawie 270k km - dokładnie jest coś koło 269 650km).Zmieniłem też parownik gazu. Dotychczasowy Zavoli Zeta N był do 150KM, więc zmieniłem na Zavoli Zeta S (250KM). Do tego wymiana wszystkich filtrów, elektrozaworu przy parowniku (zewnętrzny z filtrem), sprawdzenie szczelności, strojenie.Gdzieś po drodze zmieniałem czujnik temperatury płynu chłodniczego, bo świrował wskaźnik. Przy okazji okazało się, że do wymiany jest też rura odpowietrzenia silnika, bo była poklejona na taśmę papierową, poowijana gumą i pościskana trytytkami. Nasi tu byli Dostęp przekichany - trzeba było zrzucić cały kolektor dolotowy łącznie z przepustnicą. Nie polecam przy zamontowanym FMIC - ciężko jest później trafić rurą i to wszystko na nowo poustawiać.Okleiłem folią karbonową dekory we wnętrzu - niektóre były już tak poobdzierane (zwłaszcza przy drążku zmiany biegów), że aż żal było patrzeć.No i mod ostatni i chyba najważniejszy (a przynajmniej najgłośniejszy ).Razem z moim ojcem poprzedniej soboty zbudowaliśmy od podstaw kompletny wydech do Audi.Padło na tłumiki firmy RM Motors, a konkretnie 2 środkowe przelotowe RM01 i 2 końcowe przelotowe RM14 (prawy i lewy). Całe orurowanie to nierdzewka. Montaż na oryginalnych hakach (dopasowanych do nowych elementów).Całość wygląda mniej więcej tak:turbo -> DownPipe -> rura 2,5" -> łącznik elastyczny 2,5" -> rura 2,5" -> V-Band 2,5" -> rura 2,5" -> Y-Pipe (1 x 2,5" -> 2 x 2" ) -> rura 2" -> tłumik środkowy RM01 (2" ) -> rura 2" -> tłumik końcowy RM14 (2" ).Oryginalny wydech był zrobiony na rurze ok 2,2" z pojedynczym środkowym tłumikiem (komorowy; 2 wejścia i 2 wyjścia) i 2 końcowymi z końcówkami 70mm. Obecnie są po 2 końcówki 76mm, więc musiałem wyciąć nieco zderzaka.W obawie przed utratą dowodu rejestracyjnego pojechałem na stację diagnostyczną na pomiar. Mieszczę się w normie:3k RPM - 83dB4k RPM - 86dBNORMA - 93dBCiekawostka - żona, która jeździ aktualnie na tylnej kanapie razem z naszą 4-miesięczną córką mówi, że wcale nie jest tak głośno. Przy 3k RPM jest potężny huk, ale nie przeszkadza on w normalnej rozmowie przy włączonym radiu. Nie trzeba ani krzyczeć, ani przysuwać się do przednich foteli, żeby coś powiedzieć.Wydech robi robotę, a ludzie ewidentnie reagują na ten dźwięk. Ciekawe jak będzie reagowała Policja w Elblągu Przewiduję liczne kontrole w najbliższym czasie Zdjęcia i filmik: dekory: wydech (lewy trochę do poprawki, bo krzywo wyszedł): inne fotki: Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Snorky
Cezarrr Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zerwij oznaczenia z tyłu, gołe dupsko ładniejsze:) Proponował bym ci wykopać też tą ramkę pod tablice z tyłu, jakoś wdł mnie to topornie wygląda.
tomekhxc Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 nie bałeś sie tłumików z RM? ja bym już ich w życiu nie kupił z tego względu że po dwóch latach puściły na wszystkich spawach , rozsypały się , ogólnie kiepskie wykonanie , obyś nie żałował no i te chlapacze troszke nie pasują i IC ładnie upchałeś a w b6 nie ma zbytnio miejsca na to
Snorky Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 @Cezarrr - oznaczenia miałem ściągnięte jak je odświeżałem i jakoś tak goło właśnie było bez nich. Nie mogłem się przyzwyczaić. Ramka pod blachę musi być, bo nie chcę wiercić w tablicy, bo IMO jak druciarstwo wygląda. Mógłbym rozejrzeć się za tablicami robionymi na zamówienie do amerykańców (w rozmiarze tablic amerykańskich), ale nie ma to homologacji i w razie kontroli mógłby być problem. @tomekhxc - teraz robią te tłumiki inaczej. Dekle są teraz wtłaczane i zgrzewane na gorąco, więc powinny wytrzymać więcej. W sumie jak wytrzymają 2 lata to i tak będzie spoko. W razie czego mój ojciec robi w nierdzewce, więc jak będzie trzeba to obspawa wszystko na nowo. Oglądał te tłumiki i nie miał zastrzeżeń do wykonania i jakości tych tłumików. Z IC było trochę kombinacji. Nie chciałem zbytnio podcinać belki, ale nie było innej możliwości i w połowie IC jest schowany pod belką. Od środy mam podpięty moduł BT pod gniazdo kompa i na żywo sprawdzam temperaturę w dolocie. Przy 20 stopniach na dworze podczas jazdy temperatura spada do 19-20 stopni, a na postoju rośnie do ok. 45-50 stopni.
tomekhxc Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 oby oby , dwa lata to jest całe nic a mało nie kosztują, też nie miałem zastrzeżen poki sie nie rozpadły i takim IC dużo chłodniej , przy ori by sie tam wszystko gotowało
Snorky Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Z tłumikami to wyjdzie w praniu A odnośnie FMIC to prawdziwy test będzie w lato, jak będę stał na światłach w mieście - wtedy pokaże swoją prawdziwą wartość. Zawsze można jeszcze pomalować go na czarno. Wg poniższego filmiku daje to ponoć bardzo dużo:
husky904 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ładna, ale ! gleba albo air dobra 19,20 przód z slina i autko na raceism )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się