karbonek Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Wymieniałem ostatnio amortyzatory na trw. Po wymianie na 2 typach sprężyn (1BA i Kayaba utwardzane) objaw ten sam - przy większym lub szybszym zakręcie słychać tarcie gumy z tyłu. Koszyczki amortyzatorów od strony opon są już wytarte z farby. Co może być przyczyną? Wymieniałem już kilka lat temu amorki i jedyna różnica podczas wymiany, to zastosowanie podkładek pod poduszki (12 na zdjęciu) podczas pierwszej wymiany. Do trw nie dołączyli ich, w sklepie powiedzieli, że nie mają znaczenia, ale czy na pewno? Amortyzatory ze sprężynami po złożeniu są krzywe, czy tak powinno być? Jak kładę je na poduszcze (mocowanie do belki w górze), to przy obkręcaniu o 90o przy ścianie widać, jak przechylony jest amortyzator na jedną stronę (obydwa mają ten sam objaw). Nakrętka (3 na zdjęciu) nie jest w osi poduszki, widać, że jest na jedną stronę bardziej przesunięta. Znalazłem wątem o wymianie amortyzatorów. Czy tak powinna wyglądać cała kolumna? To co mam u siebie wygląda tak jak na poniższym zdjęciu, zupełnie inaczej zbudowana jest poduszka. Czy mam nie odpowiednią poduszkę u siebie? Krótka historia jest taka, że miałem gwintowane zawieszenie po zakupie auta i wymieniłem na całe oryginalne kolumny (miały być niby do a4 b5 avant), później zmieniłem amorki na sachs, a ostatnio amorki na trw i sprężyny, aby podnieść tył.
karbonek Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 Myślę, że nie ma to znaczenia, bo prawie 6 lat było dobrze, zmienną jest tylko amortyzator trw i brak podkładki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się