pastaldo Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Witam, Pacjent to 1.6 ADP w A4 B5. Czasami przerywa, wypadają zapłony i przerywa na wolnych obrotach jak i w czasie jazdy. Zrobiłem pare logów statycznie ale które grupy mogą coś wiecej powiedzieć o tym problemie? Bo jak dla mnie mało intuicyjne parametry podaje VAG. Statyczne: Grupy: 019 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jakie grupy zrobic dynamicznie? Poproszę o dość szybka odpowiedź bo nie będę miał dostępu do VAGa. później ---------- Post dopisany at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- Tu jeszcze dodatkowe grupy statyczne: Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i BS Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Słychać też cały czas rytmiczne dzwonienie. Myślałem że to któryś wtrysk ale odpinanie wtyczek po kolei nic nie zmienia. Może "szklanka"? W grupie 16 o ile dobrze rozumiem to czujnik spalania stukowego na jednym cylindrze jest mocno poza zakresem. Może mieć coś wspólnego że jedna świeca jest inna? Wydaje mi się że nie że mógłby troche nie równo chodzić ale nie było by takiego przerywania. ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 15:25 ---------- Widzę TDI wszyscy znaja i kochają a 1.6 to juz nie bardzo I co tu teściowi powiedzieć że dlaczego to chodzić nie chce?
baraka Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Tez mam takie objawy.Wypada losowo zapłon kilka razy na minute.Po czym nie spalone paliwo wybucha w wydechu i jest booom..Wymienione juz wiele,zawory można wykluczyć bo sprężanie ma super.Poprostu auto gubi iskre..i w tym wlasnie momencie silnik na moment zaczyna dzwonic.Szukam i szukam i chyba czas przyjzec sie czujnikowi halla przede-wszystkim..
pastaldo Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 A kojarzysz ewentualnie w których grupach szukać jego niedomagania? Czy tylko wymiana może to stwierdzić? Jakbys wpadł u siebie na przyczynę to proszę dan znać.
baraka Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 A kojarzysz ewentualnie w których grupach szukać jego niedomagania? Czy tylko wymiana może to stwierdzić? Jakbys wpadł u siebie na przyczynę to proszę dan znać. Znalazlem co logowac w benzynie 1. Logi zawsze robić na gorącym silniku (chyba, że występują problemy na zimnym - statyczne), zawsze na benzynie (w przypadku aut z LPG). 2. 3 bieg, obroty około 1500 i but do ziemi, aż do ok. 5-5.5 tys obr. W przypadku dużego braku mocy robić logi na 2 biegu. 3. Logi statyczne - obroty jałowe, wyłączone wszystkie odbiorniki energii (światła, klimatyzacja), kierownica na wprost (nieruchomo). Funkcje podstawowe (grupy): 000, 001, 002, 003, 004, 005, 007, 009, 010, 023, 024, 098, 099, 100 (w zależności od sterownika, nie wszystkie grupy mogą być dostępne) Dodatkowo w silnikach logować (doładowanie/zmienne fazy rozrządu/inne): 1.8 20V: 025, 026 1.8T (AEB): 018, 025 1.8T (pozostałe): 091, 095, 100, 115, 118 2.0 (>1998): 095 2.3, 2.8 (>1996): 030, 032, 033, 091, 092, 095
pastaldo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 Ogólnie w logowaniu sie orientuje tylko TDI i zupełnie nie wiedziałem jakich grup się spodziewać. Zlogowałem to co widac na pierwszym poście i myślę wie większość się pokrywa. Może ktos coś powie o tych logach choć mam wątpliwości że ktoś tym sie w ogóle interesuje poza TDI i 1.8T ---------- Post dopisany 05-06-2014 at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 08:59 ---------- Czyli nikt nie jest w stanie zinterpretować tych logów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się