Freestyler82 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 Oj BLB to raczej z pewnością NIE
Wihajster Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Oj BLB to raczej z pewnością NIE za duzo sie naczytales...jak zrobisz porzadek z napedem pompy to jeden z lepszych silników 2,0 do tego bez dpf-a
kamiltgk Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Oj BLB to raczej z pewnością NIE za duzo sie naczytales...jak zrobisz porzadek z napedem pompy to jeden z lepszych silników 2,0 do tego bez dpf-a Dokładnie tak:wink:, pompa przerobiona i BLB lata jak ta lala:naughty:
Andrzej B7 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Witam.Co ile sugeruje się wymianę rozrządu w 2.0 TDI? Jakie oznaczenia maja wersje poprawione tych silników? Dziś uslyszalem od sprzedającego ze co 150tys. Samochód ma teraz 202tys wiec rozrząd byl wymieniany raz w Aso tak wynika z książki. Wymiana rozrządu co 90.000. tysięcy albo co 6 lat i tego się trzymaj. Na fabrycznym, pierwszy montaż na którym wyjeżdża z fabryki do 120.000. tysięcy.
klucha11 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Potwierdzam BLB to wlasnie jeden z lepszych silnikow tak jak wyzej pisza koledzy. Nie sluchaj jakis pismakow z gazet albo cos
mAti_brd Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 w moim BRD po raz pierwszy rozrząd był robiony po 118 tys a po raz drugi robiłem już osobiście przy przebiegu 227 tyś z gwarancją na 90tyś lub 2lata
thenaturat2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Rozmawiałem, ze znajomym z serwisu i powiedział aby skrócić interwał ze 12 na 90tyś. Jest to w miarę optymalny czas na wymianę rozrządu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się