Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie działa start/stop


zeeen

Rekomendowane odpowiedzi

Przy rozgrzanym silniku obroty nie spadają na około 830, tylko są na poziomie 1000. Nie działa start /stop i przy opadaniu obrotów lekko trzęsie silnikiem. Na biegu jałowym dalej trzyma podwyższone obroty i wyczuwalne są lekkie drgania silnika przenoszone na karoserie.

Gdzie szukać przyczyny. Czasem jest tak że obroty spadną na 830 i wszystko jest ok.

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Po podpięciu do kompa nie pokazuje błędów, korekcje wtrysków w normie,obroty podwyższone dokładnie pokazują okolice 950. Start/stop przy temperaturze płynu chłodniczego 90st nie działa. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOlego najpierw VAG, masz jakąś usterke dlatego system nie działa

a na marginesie to jest tam potrzebny jak wrzód na d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam system stop/start dział u Ciebie poprawnie, głównym problemem jest utrzymanie obrotów na odpowiednim poziomie to dlatego nie działa system jeżeli po zatrzymaniu np na światłach "nie widzi" odpowiednich obrotów nie wyłącza silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą podpinałem, bardziej mi chodzi o wyczuwalne wibracje przenoszące się na karoserie. No i te podwyższone obroty jakby zczytywał że silnik zimny ,a tu 90 stopni na blacie. Co do start/stop to masz racje że potrzebny jak....

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

Przewaliłem troche na forum i same tematy o dwu-masach mi wyskakują odnośnie telepania silnika.

Jak dodam gazu i puszczę to obroty schodzą płynnie w końcowej fazie wyczuwalne są drgania budą i zatrzymują się na 950(badane kompem).

Normalnie powinny być 830

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy rozgrzanym silniku obroty nie spadają na około 830, tylko są na poziomie 1000. Nie działa start /stop i przy opadaniu obrotów lekko trzęsie silnikiem. Na biegu jałowym dalej trzyma podwyższone obroty i wyczuwalne są lekkie drgania silnika przenoszone na karoserie.

Gdzie szukać przyczyny. Czasem jest tak że obroty spadną na 830 i wszystko jest ok.

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Po podpięciu do kompa nie pokazuje błędów, korekcje wtrysków w normie,obroty podwyższone dokładnie pokazują okolice 950. Start/stop przy temperaturze płynu chłodniczego 90st nie działa. Proszę o pomoc

Kolego, mam to samo z obrotami, szukałem przyczyny, w ASO też i d..pa, poddali się. Oparło się o Poznań nawet (auto jeszcze było na gwarancji, końcówka) ale Poznań po jakimś czasie i niemocy odbił piłeczkę, stwierdzili, że skoro wymieniłem jakiś tam sterownik we własnym zakresie to już mi nie pomogą. Jeżdże tak od ponad 2 lat, już się przyzwyczaiłem (nie mam systemu start-stop) po jakimś czasie obroty spadają na 800 i do ponownego odpalenia auta jest ok, gdy zgaszę i odpalę, znowu obroty na 950:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak mam ale mam cos z energy management i data bus sensor ---oba sterowniki maja no communication wiec myslalem ze podwyższone obroty to w skutek błędnego myslenia ECU ze aku jest niedoladowany (tez od czasu do czasu pokazuje mi sie na fisie informacja o akumulatorze)...i dlatego podnosi ciut obroty. start stop też mi czasem działa a czasem nie...pewnie to przez te obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się odnośnie poduszek pod silnikiem, może ten trop będzie dobry.

Koledze proximpuh ktoś w innym wątku doradził sprawdzenie poduch. Sprawdzałem w katalogu to poduszka jest z czujnikiem (kabel i wtyczka).

---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

cooljack , a jak na postoju wyczuwasz jakieś drgania karoserii?

Mi też czasem start/stop działa a czasem nie. Ogólnie to mnie irytują te drgania jak wcisnę pedał gazu i obroty opadają to pomiędzy 1200-950 potelepie i obroty zatrzymują się na 950. Czasem jest ok i spadną do 830. Może trop tej poduchy pod silnikiem z tym czujnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis drgan wiekszych nie odnotowalem...troche przy 830 rpm drga ale w granicach normy...w koncu to diesel....lekkie dotkniecie gazu eliminuje zjawisko. nie masz zadnych bledow nigdzie? zapodaj autoscana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wywaliło mi błąd. Czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego.

to wymianka czujnika , mozliwe ze błedne info dostaje sterownik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie, czy to od klimy czy chodzi o chłodnicę?

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

Bo już zgupiałem, w Etce nie mogę znaleźć położenia tego czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie, czy to od klimy czy chodzi o chłodnicę?

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

Bo już zgupiałem, w Etce nie mogę znaleźć położenia tego czujnika

Tu masz cały temat o czujniku :

http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatyzacja-dziala-blad-czujnika-270676/index9.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chym? wydaje mi się że chodzi o czujnik płynu chłodniczego w układzie chłodzenia silnika. To by mi odpowiadało odnośnie podwyższonych obrotów przy rozgrzanym silniku.(950rpm). Co ma klima do problemu? wydaje mi się że nie ma wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

256(0x100):64 czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego 0100

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ----------

jeszcze jeden błąd: 457 sterownik instalacji elektrycznej samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podwyzszone obroty byly spowodowane poluzowanym cienkim czerwonym kabelkiem ktory jest przykrecony do klemy plusowej i idzie do modułu który jest przykrecony po lewej stonie kola dojazdowego pod tapicerką tuż koło wlepy ze specyfikacja samochodu. po dokreceniu luznej srubki na klemie obroty sa w normie i start stop dziala i wkurza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...