widro21 Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 wiem, ze to juz bylo, ale nie znalazlem nic co by mi odpowiedzialo, na moj problem... po odpaleniu po dluzszym postoju (noc) obroty przez jakas minute trzymaja sie na 1300 (mechanik twierdzi, ze automatyczne ssanie???), potem jest normalnie, tzn oborty bez skokow, ale czuje, ze silnik jakby szarpie, dodatkowo zajeb... drzy pedal sprzegla, jak sie go lekko wciska, to samo z drazkiem zmiany biegow, no i dodatkowo przy zmianie biegow szarpie calym autem dosc mocno (jak delikatnie puszczam sprzeglo to troche sie to redukoje, ale nigdy calkowicie), no i znowu wracaja obroty, jak auto jest juz rozgrzane to znowu zaczynaj falowac (900-1300). powiem tylko, ze wymienilem juz wszystkie poduszki (pod skrzynia, pod silnikiem,odbijak w chlodnicy), wymienilem tez sonde lambda ( falowanie ustalo na kilka dni), przeplywomierz jest sprawny, vag nie pokazuje zadnych bledow, .... no i kilka porad od mechanikow (ktorzy wiecej strzelaja niz wiedza), -sprzeglo, -kolo dwumasowe, -przepustnica, -przeplywomierz, -zatkany kat. jesli ktos dotarl do konca opowiesci i ma jakikolwiek pomysl, to prosze o rade
Dev Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 adaptacja była robiona? logi? bo nic nie pisałeś
Kubeł Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 Silnik krokowy sprawdzony? prosze uzupełnic profil
Dev Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 adaptacja przepustnicy? nie robilem, ale nic przy niej nie majstrowalem wiec powinno byc ok :polew: :polew: :polew: :polew: wróżka czy co?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się