RAF.A4.TFSI Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 audi a4 B8 1.8 TFSI 2008 rok. podobno jest to rozrząd na łańcuchu. Dzwoniłem do ASO powiedzieli mi ze tam idą dwa łańcuchy+ szyny, rolki , uszczelniacze i jeszcze pompa wody. za części krzyknęli mi 2550zl sama pompa wody 1150zl. a robocizna 1800 zl. w sumie razem 4350zl. wie ktoś ile taka usługa kosztuje.?? robił już ktoś coś takiego.?? Z góry dziękuje za odp.
olinek2 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Niech nie p... Drugi łańcuch jest od wałków i ma napinacz sprężynowy wiec się nie wyciąga. Pompa wody zostaje stara jak nie leje. Druga sprawa to kup po numerach części, a nie słuchaj młotków w Aso co chcą kasę wyciągnąć na sile od człowieka. W sumie to tak naprawdę łańcuchów jest 3 bo jeszcze od pompy oleju. Do wymiany i bezproblemowej eksploatacji potrzebujesz tego co napisałem. Robocizna to koło 600zł we Wro. Ja Aso omijam szerokim łukiem, jedynie części kupuje jak muszę.
RAF.A4.TFSI Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 No właśnie czułem ze mnie chcą naciągnąć na kasę, ale pytałem tylko z ciekawości co powiedzą, no i się dowiedziałem... ja mogę kopic tyle te części o których napisałeś.. tylko się teraz tak zastanawiam czy te dwa pozostałe łańcuchy wytrzymają eksploatacje bez wymiany? sam wymieniałeś te części czy miałeś kogoś dobrego.?
olinek2 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Wymieniałem u chłopaków z VAGserwisu we Wrocu, z braku czasu i sciagacza do zaworu wariatora. Zostaw te łańcuchy one maja całkiem inaczej napinanie zrobione i przeżyją spokojnie auto. Co do ASO to 2 tyg przed wymianą byłem na akcji serwisowej wariatora i zapewniali mnie ze rozrząd pracuje idealnie... Efekt idealnego rozrządu wg. ASO masz w innym wątku
RAF.A4.TFSI Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 ja kompletnie nie mam zaufania do ASO kiedyś mi wymieniali kompletny rozrząd w Pl Lubelskie w 2.8 V6 i po 2tys km się rozsypali na terenie DE . tam mi to wszystko ponaprawiali i powiedzieli ze rozrząd był stary nie wymieniany czyli nic w ASO PL , nie robili a kasę ściągnęli.. W taki razie będę musiał jeszcze dokupić narzędzia do zmiany np. ten sciagacz i coś tam jeszcze.. mam dobrego mechanika tylko porostu nie bylem pewien co trzeba wymieniać a czego nie .. ale skoro mówisz ze tylko to co napisałeś to teraz moja wiedza jest bogatsza
griga-st Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 ASO MUSI postępować wg. określonych reguł(ELSA). Nie możesz im powiedzieć ze chcesz to i to, a tego nie, i jednocześnie oczekiwać gwarancji na wykonana naprawę. Ale faktem jest ze z jakością usług w ASO jest różnie, gdzie cena jest na jednakowym, wysookim poziomie. Powinni po szkoleniach przeprowadzać egzaminy. Mechanicy(technicy?) są po prostu niedouczeni:whistling:
Danio34 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam.dzwonilem po warsztatach bo mam zamiar wymienic rozrzad w a4 b8 z 2009r i za caly rozrzad z robocizna krzykneli mi miedzy 1600 a 2000tys
pabu Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Wymieniałem tydzień temu (warsztat specjalizuje się w Vw-audi, ale to nie aso) - części 950 zł brutto (części z 4Cars) + 400 zł netto robota. Z wymianą oleju (wam też wchodzi 5,2 do 2.0 CAGA ??), filtrów wszelkich możliwych całość wyszła trochę ponad 1700 zł
karol_lodz Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 U mnie do 2.0 caga weszło 4.8l oleju , lepiej ciut mniej niż za dużo.
simplus Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Chłopaki ale wiecie, że to jest wątek o 1.8 T ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się