RonM Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Witam Od razu nadmienię że tematem jest Passat B5 98r. 1.9 AFN 110KM Mam problem z tym oto błędem : 17656 Injection Start Regulation Control Deviation P1248 Pojawił się on po zrobieniu programu na 147KM i 320Nm Przeróbki w aucie to turbina z AVF, FMIC z Audi A5, kolektor ssący z AWX'a, sterownik silnika 038 906 018 GA z szyną CAN (poprzedni był bez CAN), przepływka PIERBURGA, nowy zawór N75. Jak na taki wynik po hamowni w ogóle nie czuć tej mocy, silnik głośniej pracuje, autko mocniej dymi a po jego usunięciu wszystko wraca do normy aż do czasu ponownego pojawienia się takowego błędu Bardzo proszę o pomoc bo się wykończę normalnie Pozdrawiam
piotrek9055 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 według mnie to tunera poniosło z wyprzedzeniem wtrysku i to nieźle skoro błąd wyskakuje;)
RonM Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 czyli musiał by to poprawić w mapie tak?
piotrek9055 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 pewności nie mam, ale jeżeli problem pojawił się bezpośrednio po zrobieniu programu to może być jego wina a jeżeli nie to sprawdź; ( najlepiej w pierwszej kolejności, żeby nie oskarżać tunera jeżeli nie mamy pewności, że to nie wina sprzętu) zawor n108 czujnik G80 (wtrysk sterujacy) droznosc przewodow i filtra paliwa
RonM Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 Problem pojawił się bezpośrednio po wizycie u tunera Mierzyłem oporność wtrysku sterującego która wynosi 120 a z tego co się dowiedziałem prawidłowe wartości mierzone mieszczą się w przedziale 80-120 więc wtrysk sterujący można uznać za sprawny choć korekcja na nim pozostawia wiele do życzenia. Filtr paliwa założyłem nowy jakiś czas temu nic złego się nie działo a sam zawór N108 nie mam pojęcia jak sprawdzić. Gdy daje test w vag.com to słychać jak N108 pracuje sobie w systemie 0/1. Zrobiłem sobie wieczorną przejażdżkę i po skasowaniu błędu ładnie autko lata, póki co nie wyskakuje ale to już kwestia czasu. Dziękuję za zainteresowania Ma ktoś jeszcze jakiś inny pomysł czy uderzać bezpośrednio to tunera?
vp-tdi Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 tolerancja sterujacego jest 90-112ohm a nie do 120ohm .
RonM Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Widać źle doczytałem, mój błąd. Czyli to on może dawać taki efekt zamulania?
vp-tdi Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Widać źle doczytałem, mój błąd.Czyli to on może dawać taki efekt zamulania? efekty padnietego sterujacego mozna roznie wychwycić . nie szarpie nie przerywa ? na wyskoich obrotach ? bo chyba po to chipa zrobiles zeby korzystac ?
RonM Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 szczerze mówiąc nie szarpie ani nie przerywa, objawem jest spadek mocy po wyskoczeniu błędu i dziwne chwilowe bujanie silnikiem na postoju (nie zawsze ale jest) dodam jeszcze że korekcja na sterującym jest dużo gorsza niż jak na pozostałych trzech wtryskiwaczach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się