Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 2.5 tdi quattro avant 99 r


Ksawek

Rekomendowane odpowiedzi

A więc kilka słów o 2 letniej przygodzie z moją A4 :)

A4 B5 AVANT

QUATTRO

2.5 TDI V6 110 KW TIPTRONIC

Kolor Jańpur Czerwień - jak obecnie w RS6 ;)

Wyposażenie oryginalne:

- Xenon + spryskiwacze, samopoziomujące

- halogeny

- 10 x AIRBAG

- 4 x elektrycznie sterowane szyby

- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

- podgrzewany zamek kierowcy + spryskiwacze wycieraczek

- funkcja LOAD-THROUGH z pokrowcem na narty

- pakiet SOUND PACKAGE (BRAND SOUND), zmieniarka na 6 CD + radio concert

- skórzana kierownica S4 + skórzany uchwyt hamulca ręcznego + gałka skrzyni biegów

- nawigacja MINI + cd niemcy ;)

- komputer, duży FIS z CHECK CONTROL

- instalacja telefoniczna

- czujniki cofania PDC

- klimatyzacja / climatronic

- podgrzewane fotele przednie

- lusterko wsteczne fotochromatyczne

- ABS

- ASR

- ESP

- dodatkowe tłumienie hałasu z zewnątrz

- system szybkiego napełniania baku paliwa

- domykanie szyb z pilota

- kluczyki x 2 + serwis, scyzoryk

- alarm + centralny zamek + osobne otwieranie klapy bagażnika

- zawieszenie komfort

- grill s4

- roleta bagażnika + siatka

- pakiet oświetleniowy do czytania

- wskaźniki temperatury oleju i napięcia

- niklowane ramki szyb

- hak, dopinany, oryginalny

i inne...

Wnętrze: standardowe w barwie BR, stan idealny, wszystko w oryginale...

Mechanicznie: idealnie - wymieniono rozrząd, wszystkie rolki, paski, zregenerowano turbo ( gwarancja ), wymieniono przepływomierz, klocki, tarcze, wszystkie łożyska, chłodnice, oleje zawsze na czas, filtry, zawieszenie ideał i wiele, wiele innych... wszystko na oryginałach lub najwyższej jakości, rachunki na jakieś 7.000 tysięcy ( sama mechanika ) :facepalm: zł albo więcej, pełna historia, wszystko w autoryzowanym BOSCH SERWIS.

Alufelgi 17" NOWE MOMO BLADE REDS - szary mat + nowe opony NEXEN letnie

Alufelgi 14" oryginalne audi z oponami letnimi

Felgi stalowe z nowymi oponami zimowymi Michelin Alpin A4 `14 rok

Ostatnio sprawdzono zapobiegawczo wtryski, ciśnienie silnika, rozebrano i sprawdzono wałki rozrządu, wszystko super... :kox::banan:

Auto ze względu na wyposażenie, komfort podróżowania, napęd, silnik, moc cieszy każdego dnia. Mam ją dwa lata i albo oddam rozsądnie najlepiej pasjonatowi i zacznę przygodę z A8 4,2 D3, albo zacznę modzić na całego.

Z całym szacunkiem dla wszelkich VAG-ów jednak nie zamieniłbym 2.5 TDI na 1.9 i tiptronica na manuala :) Ale wszelkie krytyki silnika, skrzyni i innych przyjmuję na klatę, może jakieś propozycje modów... podniesienia mocy, ciekawych zmian bez wiejskiego tuningu i zachowując komfort podróżowania, ponieważ autem ostatnio częściej podróżuję na dłuższych trasach lub jeżeli ktoś zainteresowany to PRIV :wink:;)

d40f1b233fb5221b.jpg

e90e7113d8dbc7e3.jpg

6a2a7539bc09355d.jpg

2fae6b75352d0321.jpg

7488da23562c7a5b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wrzucę, coś bo nie chciały się poprawnie wyświetlać...

---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

Niestety gdzieś mi wcięło ciekawsze zdjęcia, pofocę coś na dniach lub odnajdę... Ps. odnośnie znaczków S-line zostaną usunięte wkrótce także luzzzz :wink: Muszę po nich zrobić małe czyszczenie lakieru i nigdy nie mam kiedy :) Ps. dla wrednych :grin: auto nie stoi w BOSCH SERWIS dlatego, że się psuje nagminnie bo to 2.5 tdi tylko dlatego, że robiłem diagnostykę profilaktyczną, wymieniałem filtry etc. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja maszyna ładna :) Zmieniałeś zawieszenie? Zastanawiam się nad regulowanym, ale chciałbym zachować komfort, ponieważ jeżdżę różnymi autami i nawet prawie nowymi i mało które jest w środku tak ciche i mało które tak ładnie wybiera nierówności, że prawie nic nie czuć... szkoda mi tego komfortu, ale przy regulowanym mógłbym mieć kompromis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej dziedzinie nie ma kompromisów. albo wygląd(gwint) albo komfort (standard 1ba). Popróbować można jeszcze z kitami (-30,-40) lecz na swoim przypadku wiem ze z tym bywa równie i aktualnie lepiej jeździ mi się na gwincie i 18, niż na 1be z kitem -30, co nie oznacza że jest komfortowo. a wracając do auta , ładna sztuka i fajny kolor:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cicho w B5? przecież to auto prawie nie wyciszone w porównaniu do A6ki:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alufelgi 14" oryginalne audi z oponami letnimi

Masz zdjecie jak to wyglada? :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi felgami, ale skąd aż 10 poduszek ? rozumiem że 4 "jaśki" kolega wozi w bagażniku :decayed:

nie mogę wyjść z podziwu dla tych co liczą poduszki po znaczkach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, no jaaa ale zrobiłem błąd w felgach :naughty: nie czepiajcie się szczegółów :wink: W specyfikacji mam podane jaśki każda opisana osobno więc i tak wskazuję. Mogę policzyć jeszcze raz, nie sugerowałem się znaczkami tylko wypisywałem ważniejsze rzeczy z specyfikacji. Z Tymi felgami się pomyliłem bo są to 15" ale to chyba mały problem? Nigdy na nich nie jeżdżę, ponieważ nie są za urodziwe choć oryginalne :) Odnośnie wygłuszenia: Pewnie, że cicho bo auto jest oryginalnie dodatkowo wygłuszone "opcja" i jest cichutko. Wszędzie są maty wygłuszające. Mam A6 i WV z nowszych roczników i wcale nie jest tak super cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie było czegos takiego jak dodatkowe wygłuszenia:wink: polifty maja standardowo pianki, jeszcze komora silnika jest w zaleznosci od wersji silnikowej róznie wyciszona, ale B5 nie jest cichym autem w środku chociażby w porównaniu do młodszego B6:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego, czy można, czy też nie... W każdym razie mam tak napisane i tak wskazuję, są pozycje świadczące o dodatkowych wygłuszeniach. Mechanicy wskazują na dodatkowe maty z oznaczeniami audi więc i stwierdzam fakt, że jest cicho i tak samo potwierdzają inne osoby, użytkownicy np. insignii, pasków etc twierdzą, że jest dużo ciszej niż u nich. Może jw 1.9 jest głośno nie wiem. W każdym razie jeżdze też a6 i VW 04 i jest ciszej u mnie.

---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:42 ----------

Lepiej napiszcie jaki gwint polecacie? Jaka firma etc. ? żadnych chinoli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz Q, wiec skazany jesteś na to co sie trafi:decayed: bo wyboru za duzego nie ma, no chyba ze masz luźne 3+ tys i troche czasu na realizacje zamówień:wink:

Jak tak to KW

KW Gewindefahrwerk Inox V1 V2A Audi A4 Avant B5 1.9 TDI quattro | eBay

tańsze AP

Gwint AP Sportfahrwerke AUDI A4 B5 QUATTRO (4308336112) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Drozsze H&R

H&R Gewindefahrwerk Monotube Audi S4 Avant Quattro B5, 8D ab 09.98 29471-2 | eBay

Drozsze Koni

KONI Gewindefahrwerk AUDI A4 Limo Avant Quattro 4WD Art.: 1150-5019//229 | eBay

Droższe Bilstein

BILSTEIN B16 PSS9 Gewindefahrwerk Audi A4 Avant B5 Quattro (48-086103) | eBay

jakieś K sport

K-Sport Audi A4 Quattro (B5, 8D) Gewindefahrwerk Street | eBay

jakieś V-maxx to chyba cos pokroju technixów

VMAXX Gewinde Fahrwerk AUDI A4 B5Q Quattro Avant 2.4 2.6 2.8 2.5TDi | eBay

a jak nie masz to zostają cie niskobudżetówki

FK ZAWIESZENIE GWINTOWANE FK AUDI A4 S4 B5 QUATTRO (4260798134) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Sonderangebot !!! FK AK-Street Gewindefahrwerk Audi A4 B5 Quattro 1.8 - RS4 | eBay

albo MTS, ta technix dostępne na alegro

A jak chcesz uzywke to w dzień w dzień alegro i olx:banan: jak masz farta to wkońcu trafisz, ale teraz środek sezonu to będzie trudniej o konkretny gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu znajomy przedstawiał swoją A6 2.5 TDI przedlift i wszyscy pisali, że jest chory bo jego Audi wyszła z fabryki z mocą ponad 210 KM - a jest to prawda taką moc posiada od zakupu i ma na to pełną dokumentację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu znajomy przedstawiał swoją A6 2.5 TDI przedlift i wszyscy pisali, że jest chory bo jego Audi wyszła z fabryki z mocą ponad 210 KM - a jest to prawda taką moc posiada od zakupu i ma na to pełną dokumentację.

nie realne:wink: pod wzgledem osiagniecia z tego silnika, fabryka wypuszczała ale z robakiem od MTM albo ABT, 210km z tego sie nie da softem wyciagnać:wink:

Jak dobił do 190 to wszystko, wielokrotnie sprawdzone nawet na tym forum w dziale z wykresami:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym nowy :) no ale będę lookał... dzięki za wszelkie przykłady - dziś je wszystkie ogarnę, ja sprawdzałem np. u znajomego na TuningKingz.pl | Welcome. Kiedyś takich problemów nie było, auto się obniżało w 5 minut przed wyjazdem za pomocą sprężyn i flexa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUPERSPORT Black Evolution Gewindefahrwerk Sportfahrwerk Audi A4 B5 Quattro | eBay

jest jeszcze supersport, ale tył maja strasznie miękki:whistling: no chyba że cos sie poprawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...