AdrianoAmigo Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Witam,problem jak w temacie: ABS. Mianowicie chodzi o to, że przy delikatnym hamowaniu na suchej nawierzchni pedał hamulca pulsuje a koła przyhamowują(kierowca i pasażerowie na szybę przednią).Początkowo (po przeczytaniu innych postów) zakładałem, że jest to wina:1. Czujnik ABS z jakiegoś koła2. Sterownik ABS ESP3. Koronka4. Czujnik przyśpieszeniaNo i tak:1. Prędkość na kołach jest taka sama dlatego wykluczam pkt 1 i 32. Podmieniłem czujnik przyśpieszenia i sterowniki ABS ESP - zostały zakodowane i skalibrowaneNo i dalej hamulec raz działa poprawnie a raz nie Po podłączeniu do kompa nie wykazuje żadnych błędów, kontrolki się nie świecą itd.Brak mi pomysłów Proszę o pomocPozdrawiam
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 wyczysc koronki na przegubach i ustaw prawidłowo wszystkie czujniki w zwrotnicach
P1RAT Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Miałem ten sam przypadek po wymianie tarcz i klocków. Wszystkie czujniki ustaw w takiej samej odległości od siebie. (prawa i lewa strona)
AdrianoAmigo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 a czy jeśli odległości byłyby różne względem siebie, to czy pomiar prędkości na kołach nie byłby różny?
tomasimo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam , na poczatku napisze ze nie dziala szukaj i za cholere nie moge nic znalesc ! zapala mi sie kontrolka ESP podczas jazdy , po zgaszeniu sielnika jest ok i po jakims czasie np : 2 godz zapala sie od nowa . Wpalem na pomysl by wyczyscic klemy na aku , po tym w ogole nie gaslo i zapalala sie odrazu . Potem zgaslo i znowu powrocilo do normy czyli pojawia sie podczas jazdy . Zaznaczam ze napiecie sprawdzilem - jest , ładowanie - jest . Wiecej nie mam pomysłów . Moze cos jescze z tymi klemami ale juz sam nie wiem . Prosze o pomoc ---------- Post dopisany at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- wyczytalem gdzies ze to moze byc jakis sensor kąta skretu , lub jego adaptacja . Nic na ten temat nie wiem . Mam kompa i kabel wiec moze ktos napisze gdzie mam szukac ?
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 jak masz kompa i kabel to Cie powstrzymuje od podpięcia do auta ? spokojnie nie wybuchnie
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 wchodzisz w ABS i odczytujesz błędy, wklejasz tutaj i jedziemy !!!!!!!!!!!
GreGoriO Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 zaobserwuj również inne objawy, być może zapalenie się kontrolki może być połączone z inną, która oświeci się/zgaśnie/ opadnie wskazówka temp. płynu etc... U mnie (V6)było tak, że padł czujnik G2/62 i różnica w temp dla komputera to ESP:facepalm: Doszedłem do tego jak zauważyłem że kontrolka oświeca się wtedy jak opadała wskazówka temperatury. po zgaszeniu i ponownym dopaleniu silnika na jakiś czas mijało. po wymianie czjnika usterka nie powróciła. ale sprawdz najpierw VAGiem jak pisze @dev....co mu dolega.
omzig Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Też ciekawy jestem... I jak ustawić "te" prawidłowe odległości czujników w zwrotnicach???
omzig Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 A Ty potrafisz czasem na forum konkretnie odpisać, czy wszystko to zagadką musi być lub tajemnica???
Dev Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 w zwrotniczch masz czujniki, które mozna regulowac ja zawsze wciskam do oporu i delikatnie krece półosią, jak zaczyna trzec to delikatnie cofam i jest ok
tomasimo Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 01826- Sensor for steering Angle (g85)- supply voltage terminal 30 35-10 intermittent 01206- signal for duration of ignition Off 27-10 - implausible signal - intermittent ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ---------- Takie oto blędy ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- Co mogę zrobic na początku panowie ? Prosze o jakąs kolejnosc , jakas adaptacja czy cosik takiego tez jest . Prosze o pomoc , bo do zimy niedaleko
Dev Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 pierwszy bład jest o G85, trzeba sprawdzic kalibracje, mozliwe że sam czujnik zdechł, kiepskie zasilanie drugi błąd jest nma temat problemu z zasilaniem, sprawdz stacyjke
AdrianoAmigo Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 Mam pytanko, w jaki sposób ruszyć czujnik skoro on siedzi jak zaspawany?
omzig Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 delikatnie WD lub inne ujostwo. A jak nie to rwij na chama i nowy czujnik kup.
AdrianoAmigo Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 no już jeden tak załatwiłem:/ no i teraz reszta 3x stówka ....średnio zapomniałem natomiast dodać, że tarcze są troszkę zwichrowane, i czuć jak się hamuje- czy to może być powód?
kwapaa Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 witam. od pewnego czasu borykam się z problemem. z niewiadomych przyczyn zaczęła się świecić kontrolka abs i miga kontrolka ręcznego. jeszcze do niedawna czasami znikało, pojawiała się kontrolka esp, po czym gasła i niby wszystko okej było. bywało że przy odpalaniu nic się nie pokazywało. teraz już cały czas widnieje abs i ręczny, od samego zapłonu, 3krotny sygnał dźwiękowy. podłączyłem vaga i wywala w grupie engine: 1 Fault Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - - chodzi o uszkodzony czujnik abs w którymś kole czy coś poważniejszego? jak próbuję wejść w vagu w grupę abs/brakes, to parenaście sekund oczekiwania i wywala: No response from controller. Retry?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się