kami050 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam , ostatnio zauważyłem pewien problem w moim audi a4 b6 2001r , a mianowicie coś zaczęło szumieć w prawym kole podczas jazdy do predkośći ok 100km/h , po przekroczeniu tej prędkości szumienie zanika ( po prostu go juz nie slychac) , nie jest to jednostajne szumienie i raczej nie wzrasta wraz z predkoscia , szumi na luzie jak i na biegu , cos jak szum , postoj szum postoj szum itd , podnioslem autko i pokrecilem kolem i rzeczywiscie wydaje jakies odglosy ocierania i jakiegos dziwnego tykania. Zastanawiam sie nad tarcza hamulcowa i lozyskiem ale trudno mi powiedziec , i jak koledzy myslicie ile wytrzyma oryginalne lozysko ? moje ma przebieg 92tys km, z gory dzieki za pomoc:)
vp-tdi Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zastanawiam sie nad tarcza hamulcowa i lozyskiem ale trudno mi powiedziec , i jak koledzy myslicie ile wytrzyma oryginalne lozysko ? moje ma przebieg 92tys km, z gory dzieki za pomoc:) dobrze myślisz , 92 tys to juz swoje widziało
kami050 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 czyli jednak łożysko? w vw mojego brata jak padało to słychac było narastający szum wraz z prędkościa a tu jest jakoś inaczej... ile z takim czyms moge pojezdzić jeszcze , bo żaden serwis mi tego jutro nie wymieni a od pon do czwartku nie moge odstawic auta... moge tak jeszcze jezdzic?
vp-tdi Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 ja bym tak nie jezdził ale to twoje auto ,a jak głosno nie chuczy to jeszcze z troche może wytrzyma
marekg Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Łożysko wyje i to tak charakterystycznie, ze nawet ktoś kto nie miał z tym do czynienia będzie wiedział o co chodzi. Co do trwałości łożysk to trudno wróżyć, teoretycznie powinno przeżyć samochód ale wiadomo, ze jak się trafi krawężnik itp albo jakiś defekt danej sztuki to padnie wcześniej. ---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ---------- Będą jakieś problemy z hamulcami czy geometrią i też wczesniej padnie. Nie ma reguły.
kami050 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 jednak okazalo sie , ze to nie łożysko ( sprawdzone na urzzadzeniu do rozpedzania kol) , tarcza mi szura jakos po klocku , ma juz duze ranty i sporo korozji na dolnym krancu i gornym krancu , i tu pytanko , bo mam calkiem ladne klocki , maja ok 70% grubosci poczatkowej i czy dojezdzic te klocki czy juz wymieniac tarcze? co wy o tym sadzicie?
vp-tdi Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 tarcza moze miec bicie max do 1mm ,jak jest wiecej kwalifikuje sie do wymiany ,auto tez bedzie wiecej palic bo sie ociera ,u mnie tak bylo ,wszedzie szukane ,przeplywki ,wtryski ,pompy sprawdzane. a okazala sie lewa tarcza hamulcowa ( jeszcze ori vw audi siedziala ) ale to z mojej winy bo z 180km/h musialem prawie w miejscu sie zatrzymac a ze to zwykle tarcze to sie zgrzała i troche skrzywiła. można tez taką tarcze ztoczyć o ile jeszcze dośc gruba jest. moja byla ok i do tego ori wiec ztoczył mi macher za 30zl i teraz spala tyle ile powinien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się