Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z N239


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam problem z zaworkem n239. auto posiadam juz 4 lata i teraz nie pamietam czy juz tak bylo jak kupilem go czy chodzil. opisze dokaldnie o co chodzi. gaszac auto klapa nie zamyka sie co powoduje telepanie silnikiem przy gaszeniu. sprawdzilem kable i sa cale oraz wezyki. podmienilem nawet zaworek na nowy n239 i nadal zero reakcji. dodam ze w kompie nie ma zadnego bledu o uszkodzeniu zaworka. Mechanik sprawdzajac dzialanie klapy gaszacej przez vag to zaciagalo powietrze. gdzie moze lezec problem? moze ktos posiada schemat instalacji n239 gdzie jest dokladnie podlacozny? mozliwe ze moze byc uszkodzony sterownik silnika? jesli tak to jaki koszt wymiany takiego sterownika. z Gory dziekuje za pomoc

Opublikowano

Pytanie, Gruszka szczelna. Prubowales ja zaciągnąć ustnie lub strzykawka. Dwa zaworek zwrotny sprawny?

Opublikowano

mam podobny problem, otóż trzęsie przy gaszeniu auta, klapa stoi w miejscu przy odpalaniu i gaszeniu sprawdziłem wężyki całe membrana w jedna puszcza w drógą nie, zato zawór n239 cały zasyfiony w kostce elekt. od tego zaworu olej :shock3: zaraz sprawdzę tą klapę czy działa na ciśnienie ze strzykawki, a może tą membrane czrno-białą mam na odwrót założoną???

Opublikowano

u mnie ta membrana czarno-biala jak przeplyw powietrza idzie od strony sterownikow n239 itd a w druga strone od vacum do sterownikow n239 itd nie nie idzie dmuchnac.u mnie tez trzesie silnikiem. wiazka wygalda na cala i nie ruszana. koles sprawdzal kompem jakos i mowil ze sterowanie ejst i zaciaga a jak gasze auto kluczykiem to juz klapa gaszaca nie chodzi zero zaciagu w wezyku...

Opublikowano

u mnie też stoi próbowałem teraz w nią dmuchać strzykawką nie reguje w obie strony, dopiero jak palcem nacisnę dźwignie to mogę zaciagnąć powietrze jak dmuchne w wężyk co idzie do n239 to słychac jak syczy tam powietrze

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

a pozatym wtyczka od n239zaje... olejem, ps ile kosztuje ten zaworek i ten drógi obok, gdzie kupić??

---------- Post dopisany at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

dodam że turbo też raz chodzi raz nie ewidentnie czuję spadek mocy kilka razy w ciągu dnia jak odpalam raz idzie jak burza raz jak bez turbo, błedów nie mama na kompie

Opublikowano

bylem keidys na podmiance zaroku n239 u mechanika i cos ok 120zl z aso. od turbo masz n75 moze zaworek Ci od turbo rozwalil sie cos. sprawdz moze wezyki moze masz gdzies niesczzelnosc w nich dziurka czy cos nikt nie posiada schematu instalacji silnika a dokaldniej od kablkow n239 gezie ida te l2 kable od niego silnik to awx 2003r

---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ----------

sprawdz sobie jesczze ta klape gfgaszaca wyjmij ja i rozbierz ta czarna gruszke tam jest taki balonik czarny gumowy moze pekl Ci i nie chodzi klapa gaszaca

Opublikowano

ok jutro ogarniam dalej

---------- Post dopisany 12-06-2014 at 08:38 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 23:32 ----------

mam rozwaloną membranę w klapie gaszącej pękła gdzie takową nabyć?????

Opublikowano

kupowałem nową za 103zł, niestety nie moge znaleść strony, na paragonie mam jedynie uniwersal.pl Łódź, jak wejdziesz w tą strone to masz do wyboru kilka innych, nie pamietam gdzie dokładnie kupiłem, wydaje mi się że w 4cars

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...